Disney's Photo Pass
-
NCC-1701-Q
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50
Het is een achtergrond met grote letters "Happy Holidays" met een schaduw van Mickey met een filmcamera op een statief.
Wij vonden het erg leuk - de fotografe nam alle tijd en heeft in totaal zo'n 20 foto's van ons gezin gemaakt.
Wij vonden het erg leuk - de fotografe nam alle tijd en heeft in totaal zo'n 20 foto's van ons gezin gemaakt.
klinkt leukNCC-1701-Q schreefCOLONHet is een achtergrond met grote letters "Happy Holidays" met een schaduw van Mickey met een filmcamera op een statief.
-
NCC-1701-Q
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50
Ik heb geen idee. Die achtergrond lijkt me wel specifiek voor de feestdagen maar of ze er nu ook nog staan, nu het Kerstseizoen is afgelopen weet ik niet.
Half februari gaan we weer, dan kan ik je meer vertellen
dank je welNCC-1701-Q schreefCOLONIk heb geen idee. Die achtergrond lijkt me wel specifiek voor de feestdagen maar of ze er nu ook nog staan, nu het Kerstseizoen is afgelopen weet ik niet.
Hoi,
Afgelopen weekend terug weekendje Disney gedaan. Voor de eerste keer Meet Mickey met m'n dochter bezocht.
Ik kreeg van de fotograaf een kaartje mee met een code. Ik kocht bij de kassierster een frame 15x20 maar wil de foto achteraf nog eens downloaden om zelf uit te vergroten. Kan ik ergens met de ontvangen code de foto apart bestellen?
Afgelopen weekend terug weekendje Disney gedaan. Voor de eerste keer Meet Mickey met m'n dochter bezocht.
Ik kreeg van de fotograaf een kaartje mee met een code. Ik kocht bij de kassierster een frame 15x20 maar wil de foto achteraf nog eens downloaden om zelf uit te vergroten. Kan ik ergens met de ontvangen code de foto apart bestellen?
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Hallo,
Wij gaan volgende week voor het eerst naar Disney met onze jaarkaarten. Zou dan ook photopass willen aanschaffen.
Maken de fotografen er geen probleem van als je meerdere foto's wilt, bv kids elk apart, eens samen, gezinsfoto? Ik zou graag veel foto's hebben om er dan één van te gebruiken voor de uitnodiging van mijn zoon zijn eerste communie maar daarvoor moet ik foto's van hem alleen hebben met disney figuren of stormtrooper (maar deze zal waarschijnlijk met ons fototoestel moeten gebeuren...)
Tweede vraagje, voor mensene met jaarkaart kan je waarschijnlijk de photopass niet bijboeken via arrangement anders is het maar geldig tijdens het arrangement en niet volledig jaar?
Wij gaan volgende week voor het eerst naar Disney met onze jaarkaarten. Zou dan ook photopass willen aanschaffen.
Maken de fotografen er geen probleem van als je meerdere foto's wilt, bv kids elk apart, eens samen, gezinsfoto? Ik zou graag veel foto's hebben om er dan één van te gebruiken voor de uitnodiging van mijn zoon zijn eerste communie maar daarvoor moet ik foto's van hem alleen hebben met disney figuren of stormtrooper (maar deze zal waarschijnlijk met ons fototoestel moeten gebeuren...)
Tweede vraagje, voor mensene met jaarkaart kan je waarschijnlijk de photopass niet bijboeken via arrangement anders is het maar geldig tijdens het arrangement en niet volledig jaar?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ze maken wel meerdere foto's als je het vraagt.Minnie1979 schreefCOLONHallo,
Die jaarlijkse photopass voor jaarkaarthouders kan je denk ik enkel int park kopen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Met de Photopass neem je nu de leukste foto's in de Walt Disney Studios !!!

bron : ED92

bron : ED92
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Iemand ervaring met foutieve foto's op hun account?
Afgelopen weekend leuke fotoshoot gehouden in de kiosk (main street) en 's avonds bleek dat er dus foto's opstonden van onze voorgangers... minder leuk ook voor hen want ze gaan misschien hun foto's ook niet hebben op hun account...
de foto's genomen van mijn zoon staan erop, maar de gezinsfoto's en van mijn dochter staan er niet op, gisteravond onmiddellijk mail verstuurd met alle gegevens (zelfs naam van foto van mijn zoon, dus de volgende zijn diegene met ons en mijn dochter) maar zonet email terug gehad waar ze nochmaals dezelfde gegevens opvragen...
Afgelopen weekend leuke fotoshoot gehouden in de kiosk (main street) en 's avonds bleek dat er dus foto's opstonden van onze voorgangers... minder leuk ook voor hen want ze gaan misschien hun foto's ook niet hebben op hun account...
de foto's genomen van mijn zoon staan erop, maar de gezinsfoto's en van mijn dochter staan er niet op, gisteravond onmiddellijk mail verstuurd met alle gegevens (zelfs naam van foto van mijn zoon, dus de volgende zijn diegene met ons en mijn dochter) maar zonet email terug gehad waar ze nochmaals dezelfde gegevens opvragen...

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
ik hoop het, zoveel foto's genomen (denk dat we een 15-tal ontbreken), was uitgebreide shoot...
en welke tijdspanne mag je de foto's dan verwachten?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

wisselt nogal, maar na een paar dagen staan ze er opeens bij, soms krijg je wel en soms krijg je er geen mailtje over...Minnie1979 schreefCOLONik hoop het, zoveel foto's genomen (denk dat we een 15-tal ontbreken), was uitgebreide shoot...