Leuke Disney merchandise
-
BibiTotoLover
- Member

Ik ga denk ik maar heel verstandig geen kijkje nemen! 
Waiting for the day we'll meet. 
- D-Tekenaar
- Member

Ken jij deze Disney Phone al ?
- Miss Ariel
- Member

i want that phone!!!!!!!!!!!!!!!!!!D-Tekenaar schreef:Ken jij deze Disney Phone al ?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

Barbara Rihl zorgt voor Disney Magie bij Disneyland Paris !!!

De Parijse ontwerpster 'Barbara Rihl' ontwikkelde voor Disneyland Paris een magische reeks van kleding en mode accessoires .
In de collectie kan je ondermeer shirts , winkeltassen en make up etuis vinden . De Collectie is sinds vandaag te vinden in Galerie Mickey en Disney Fashion . Je kan de exclusieve collectie vinden in Disneyland Paris tot 30 Januari 2017 .

bron : http://radiodisneyclub.fr en https://news.disneylandparis.com

De Parijse ontwerpster 'Barbara Rihl' ontwikkelde voor Disneyland Paris een magische reeks van kleding en mode accessoires .
In de collectie kan je ondermeer shirts , winkeltassen en make up etuis vinden . De Collectie is sinds vandaag te vinden in Galerie Mickey en Disney Fashion . Je kan de exclusieve collectie vinden in Disneyland Paris tot 30 Januari 2017 .

bron : http://radiodisneyclub.fr en https://news.disneylandparis.com
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Bij Build a Bear Workshop Oberhausen zijn er een momenteel veel leuke disney knuffels te maken die je ook nog eens kunt aankleden in je favoriete Disney outfit. Een greep uit de collectie:

De outfits passen ook allemaal op de Duffy beer uit DLP.

De outfits passen ook allemaal op de Duffy beer uit DLP.
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Mijn prinsesjes met hun eigen Disney prinsessen beren. Het kroontje heeft licht en er staan afbeeldingen van prinsessen op de voeten.

Ben bang dat eliot mee naar huis komt volgende maand
en ga voor rest heel hard voorbij rennen aan die winkel. Veeeeeel te veel leuke kleertjes voor Shelliemay.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Leuk! Ga je ook naar Oberhausen?calimero schreef:Ben bang dat eliot mee naar huis komt volgende maand![]()
en ga voor rest heel hard voorbij rennen aan die winkel. Veeeeeel te veel leuke kleertjes voor Shelliemay.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Als we in de buurt zijn normaal wel. Maar gaan naar wdw eind deze maand en daar hebben ze ook build a bear 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wauw, dat is helemaal leuk. Ik duim voor je dat je elliot vind.calimero schreef:Als we in de buurt zijn normaal wel. Maar gaan naar wdw eind deze maand en daar hebben ze ook build a bear
Melissa wou eigenlijk de elsa beer en michelle de anna beer, maar hij was er niet. Nu zag ik hem wel online, dus misschien bestel ik ze wel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

Geef je huis een Donald Duck tintje met deze leuke spullen !!!

Vanaf zaterdag 1 Oktober kan je op de web shop van Donald Duck terecht voor leuke Donald Duck interieur spulletjes .
Je vind er ondermeer een zitzak , behang en muurstickers . Echte Donald Duck fans kunnen trouwens ook voor andere leuke spullen terecht op deze web shop . Zo vind je er ondermeer ook de strips , T-shirts en leuke hebbedingetjes . De site is dus zeker een bezoekje waard .
Klik hier voor de Duckstadshop !!!

Vanaf zaterdag 1 Oktober kan je op de web shop van Donald Duck terecht voor leuke Donald Duck interieur spulletjes .
Je vind er ondermeer een zitzak , behang en muurstickers . Echte Donald Duck fans kunnen trouwens ook voor andere leuke spullen terecht op deze web shop . Zo vind je er ondermeer ook de strips , T-shirts en leuke hebbedingetjes . De site is dus zeker een bezoekje waard .
Klik hier voor de Duckstadshop !!!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

L'Oréal komt met Beauty and The Beast makeup collectie

Beauty and the Beast is voor velen een favoriet, met de komst van de live action film volgende maand is het dan ook niet verwonderlijk dat fabrikanten graag mee liften op de populariteit van de film. L'Oréal Paris komt morgen 9 februari met deze Beauty and the Beast Makeup collectie.

De set bestaat uit 7 character geïnspireerde lippenstiften en bijpassende nagellakken. Voor een prijs van € 89,- is de volledige set voor jou. Heb je liever de lippenstiften of nagellakken los? De lippenstiften zijn aan te schaffen voor € 13 per stuk en de nagellak voor € 7 per stuk.

Voor aanschaf hoef je niet naar de winkel, de volledige collectie is alleen te bestellen via Amazon Italy.
Bron: flair.be

Beauty and the Beast is voor velen een favoriet, met de komst van de live action film volgende maand is het dan ook niet verwonderlijk dat fabrikanten graag mee liften op de populariteit van de film. L'Oréal Paris komt morgen 9 februari met deze Beauty and the Beast Makeup collectie.

De set bestaat uit 7 character geïnspireerde lippenstiften en bijpassende nagellakken. Voor een prijs van € 89,- is de volledige set voor jou. Heb je liever de lippenstiften of nagellakken los? De lippenstiften zijn aan te schaffen voor € 13 per stuk en de nagellak voor € 7 per stuk.

Voor aanschaf hoef je niet naar de winkel, de volledige collectie is alleen te bestellen via Amazon Italy.
Bron: flair.be
- boogschutter
- Member

Weet iemand of ze in dlp iets verkopen zoals een kaartje of poster ofzo waar iets van een tekst opstaat met faith, trust en pixiedust ?
Mijn zus ligt zwaargewond in uz gent en ik zou zoiets voor haar willen meenemen.want we kunnen wel wat faith , trust en pixiedust gebruiken.
Mijn zus ligt zwaargewond in uz gent en ik zou zoiets voor haar willen meenemen.want we kunnen wel wat faith , trust en pixiedust gebruiken.
Wat vreselijk dit te lezenboogschutter schreef:Weet iemand of ze in dlp iets verkopen zoals een kaartje of poster ofzo waar iets van een tekst opstaat met faith, trust en pixiedust ?

[/u