FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Sprinkles schreefCOLON@DisneyLover thnx voor de info. :)
Afgelopen dagen diverse forums gelezen en daar las ik flink wat tegenstrijdigheden van de cast members aan de telefoon. Gelukkig hebben ze het nu over het algemeen opgelost alleen rest nu nog de vraag of mensen die iets voor 1 mei komen ook een giftcard krijgen. (hoop het voor monsterdoll) En of de mensen die vorige week compensatie hebben gekregen ook nog een keer in aanmerking komen voor een giftcard. De ene zegt van wel de ander van niet.
Las ook overal wat anders daarom dat ik besloot van gewoon zelf eens te bellen en bij deze andere mensen hier te informeren. ;) Hoop dat ze het voor deze mensen inderdaad snel opklaren want het kan toch snel om een beetje geld gaan he! ;)
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Precies, maar zal wel goed komen. Ik ga in ieder geval niet meer terug switchen. Baalde wel een beetje vorige week toen ik las over de refurb. Maar heb toen direct contact met ze opgenomen en hebben het verder prima opgelost. Nog ruim 7 maanden maar heb er nu al enorm zin in! :thumbs:
Laatst gewijzigd door 2 op Sprinkles, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Sprinkles schreefCOLONPrecies, maar zal wel goed komen. Ik ga in ieder geval niet meer switchen. Baalde wel een beetje vorige week toen ik las over de refurb. Maar heb toen direct contact met ze opgenomen en hebben het verder prima opgelost. Nog ruim 7 maanden maar heb er nu al enorm zin in! :thumbs:
Bij ons net hetzelfde! Vonden het wat jammer maar de compensatie is wel super dat ik het ook de moeite niet vond van nog helemaal te veranderen! Ik ben al volop aan het aftellen! :D
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

hoi iedereen

ik heb een paar vraagjes wat het dining plan betreft

1.wat zit er allemaal in een QS meal voor een volwassene en een kind?
2.als ik de menus op allears bekijk mag je dan je menu zelf saqmenstellen van de kaart of zijn de combination meals die er op staan een volledige menu met drank inbegrepen?
3 de kids gerechten op de menus is dat ook de prijs voor een volledig menu of enkel voor het gerecht?

ik ben aan het uitrekenen of ik voordeliger ga uitzijn met een actie op de UK site met free dining plan of om via Expedia te boeken en het eten gewoon te betalen

alvast bedankt
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dit is inhoud van quick dining plan. Je mag 1 entree kiezen of een combi meal. Er zit geen los dessert meer bij als je los voorgerecht kiest krijg je alleen er nog drinken bij.

Disney Quick-Service Dining Plan
For each night of your Quick-Service Dining Plan package, each Guest in your party (ages 3 and up) receives:

2 Quick-Service Meals
Each quick-service meal includes:
1 entrée or 1 complete combo meal
1 single-serving, non-alcoholic beverage

Children ages 3-9 must order from the Children's Menu (if one is available).

2 Snacks
Examples of snacks are: 1 frozen ice cream novelty, popsicle, fruit bar, popcorn scoop (single-serving box), single-serving bag of snacks, single piece of whole fruit, 20-oz. bottle of Coke, Diet Coke, Sprite or Dasani water, 22-oz. fountain soft drink or juice, 12-oz. coffee, hot chocolate or hot tea, single-serving prepackaged milk or juice

Plan must be purchased for entire length of stay and for the entire party (ages 3+). Meals are non-transferable between party members and expire at midnight on day of check-out.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Wij gaan in oktober naar WDW, en verblijven eerst in Coronado Srpings en daarna in All Star Sports. Bij My disney Experience kunnen we 2x een magic band costumizen, voor elk hotel een set. Iemand dit eerder gehad, en tijdens 1 trip meerdere magic bands gekregen? Ik ga er wel vanuit dat de gegevens van magic band 1 naar nummer 2 kunnen worden overgezet. En ach, 2 magic bands p.p. is ook wel weer leuk voor de collectie ;)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Laura schreefCOLONWij gaan in oktober naar WDW, en verblijven eerst in Coronado Srpings en daarna in All Star Sports. Bij My disney Experience kunnen we 2x een magic band costumizen, voor elk hotel een set. Iemand dit eerder gehad, en tijdens 1 trip meerdere magic bands gekregen? Ik ga er wel vanuit dat de gegevens van magic band 1 naar nummer 2 kunnen worden overgezet. En ach, 2 magic bands p.p. is ook wel weer leuk voor de collectie ;)
Ja wij hadden dit ook vorige zomer. De gegevens worden gewoon overgezet op je nieuwe magic band. Je hebt er op het einde van je trip dus gewoon 2 gekregen ipv 1. Ik denk wel dat je kan vragen om dezelfde te behouden als je dat liever hebt.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Prins Erik schreefCOLON
Laura schreefCOLONWij gaan in oktober naar WDW, en verblijven eerst in Coronado Srpings en daarna in All Star Sports. Bij My disney Experience kunnen we 2x een magic band costumizen, voor elk hotel een set. Iemand dit eerder gehad, en tijdens 1 trip meerdere magic bands gekregen? Ik ga er wel vanuit dat de gegevens van magic band 1 naar nummer 2 kunnen worden overgezet. En ach, 2 magic bands p.p. is ook wel weer leuk voor de collectie ;)
Ja wij hadden dit ook vorige zomer. De gegevens worden gewoon overgezet op je nieuwe magic band. Je hebt er op het einde van je trip dus gewoon 2 gekregen ipv 1. Ik denk wel dat je kan vragen om dezelfde te behouden als je dat liever hebt.
Oke top! Neem aan als ze de gegevens om zetten dat het ook goed gaat met alle dining en FP+ reserveringen?

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLON
Prins Erik schreefCOLON
Oke top! Neem aan als ze de gegevens om zetten dat het ook goed gaat met alle dining en FP+ reserveringen?
Dat denk ik wel hoor. Ze kunnen de Magic Band gewoon koppelen aan je profiel, op de WDW site en daar staan alle reserveringen enzo.
Je kan trouwens in de parken andere Magic Bands kopen dan de standaard die je krijgt bij je hotel en deze koppelen ze dan ook gewoon.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
CarolineDG
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2017, 09:12

Hallo iedereen.

Weet iemand hier toevallig iets meer over het werken als buitenlander in WDW? Ik zou graag binnen een paar jaar willen wagen om hier een paar maanden ofzo te werken maar weet niet of dit kan als Belg. Ik weet dat er verschillende internationale programma's beschikbaar zijn voor buitenlanders maar ik heb ze allemaal grondig bekeken en heb ondervonden dat er geen programma tussenzit waar ik bij zou horen. Er is namelijk geen Belgisch gedeelte in Epcot en ik ben al afgestudeerd. Kan iemand mij hier verder in helpen?
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Hallo,
Weet iemand hoe je het best een adr datum kan berekenen? Heb een aantal adr calculators op diverse sites geprobeerd maar kom 2 datums uit zat 7 oktober of zondag 8 oktober. Zondag zou handiger zijn (moet ik niet werken :D )zaterdags soms wel maar dan kan ik eventueel nog vrij vragen op het werk :oops:
Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Tacha676 schreefCOLONHallo,
Weet iemand hoe je het best een adr datum kan berekenen? Heb een aantal adr calculators op diverse sites geprobeerd maar kom 2 datums uit zat 7 oktober of zondag 8 oktober. Zondag zou handiger zijn (moet ik niet werken :D )zaterdags soms wel maar dan kan ik eventueel nog vrij vragen op het werk :oops:
Alvast bedankt
http://www.kennythepirate.com/crowd-calendars/
Gebruik deze crowd calander, daar staat onderaan op de dag zelf wanneer je je ADR kan reserveren en je FP+. Heb ik ook gebruikt, klopte precies ;)

Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

@Laura dankuwel, daar staat ook 8 okt. Dat komt goed uit dat het een zondag is.
Nu langzaaam maar zeker aftellen ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Tacha676 schreefCOLON@Laura dankuwel, daar staat ook 8 okt. Dat komt goed uit dat het een zondag is.
Nu langzaaam maar zeker aftellen ;)
Ben ook al bijna een jaar aan het aftellen haha :roll: Maarrr, voorbereidend werk is ook erg leuk! Ik heb mijn ADR al gemaakt :) Alles kunnen krijgen wat we wilden.

Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

CarolineDG schreefCOLONHallo iedereen.

Weet iemand hier toevallig iets meer over het werken als buitenlander in WDW? Ik zou graag binnen een paar jaar willen wagen om hier een paar maanden ofzo te werken maar weet niet of dit kan als Belg. Ik weet dat er verschillende internationale programma's beschikbaar zijn voor buitenlanders maar ik heb ze allemaal grondig bekeken en heb ondervonden dat er geen programma tussenzit waar ik bij zou horen. Er is namelijk geen Belgisch gedeelte in Epcot en ik ben al afgestudeerd. Kan iemand mij hier verder in helpen?
Ik ben ook benieuwd of er iemand hier iets meer over kan zeggen. Heb er ook al van gedroomd maar kwam tot dezelfde conclusie als CarolineDG.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar