Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)
Ben vooral benieuwd welke nieuwe muziek ze gaan gebruiken. Het laatste wat ik hoorde is dat er een nieuwe remix is gemaakt van Just Like We Dreamed It.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

Een remix?Tuvok @ vr jan 07, 2011 12:10 am schreef:Ben vooral benieuwd welke nieuwe muziek ze gaan gebruiken. Het laatste wat ik hoorde is dat er een nieuwe remix is gemaakt van Just Like We Dreamed It.
De remix van Tous en Train vond ik slecht (al moet ik toegeven dat het in het park nog niet eens zo héél slecht klonk als ik dacht), dus ik hoop dat ze een betere composer gevonden hebben om het prachtige Just Like We Dreamed It te 'remixen'.
Gio, is dat niet vaag dat als de floats langskomen je die remix hoort en als je ze niet ziet de muziek van de floats? Ligt het nu aan mij, of zouden ze dat niet precies andersom moeten doen?
Gio, is dat niet vaag dat als de floats langskomen je die remix hoort en als je ze niet ziet de muziek van de floats? Ligt het nu aan mij, of zouden ze dat niet precies andersom moeten doen?
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

Nou ik ben benieuwd, ik laat me verassen :bleh:
Vind het inderdaad wel een beetje raar, hoe vind jij het klinken Gio? Is het wel ok?
Vind het inderdaad wel een beetje raar, hoe vind jij het klinken Gio? Is het wel ok?
Uiteindelijk van dat ik nu lees en al gehoord heb zal het allemaal wel flink meevallen. Het zal wel drukker zijn langs de parade route, maargoed het is nu gelukkig altijd zeer rustig in het park. De extra dansers maakt ook zeker veel goed. Ben benieuwd om het over een goede 5 weken zelf te mogen bekijken!
Nou niks boeiends en eigenlijk niks extra's.. Behalve dan de vage groep vooraan de parade!
Hier zie je hoe het er op de hub aan toegaat.. Het past allemaal nét
En daar rijdt ie weer terug Main Street in..
Bron: Charactersphotoblog
Hier zie je hoe het er op de hub aan toegaat.. Het past allemaal nét
En daar rijdt ie weer terug Main Street in..
Bron: Charactersphotoblog
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

Was je me net voor :bleh:
Vind de muziek keuze wel oké alleen op Central Plaza erg rommelig voor de rest is het wel leuk
Vind de muziek keuze wel oké alleen op Central Plaza erg rommelig voor de rest is het wel leuk
Vind dat ze dit super hebben opgelost.
Een leuke groep dansers aan het begin, die bovendien een zeer leuke toevoeging zijn aan de parade.
Verder een leuke remix van de muziek, en een perfecte fit op de hub om te draaien.
Het stoort helemaal niet dat de parade niet volledig is, en zoals steeds merken mensen die maar af en toe komen helemaal niet dat er iets niet klopt/veranderd is.
Volgende week zaterdag misschien toch nog maar eens richting parijs
Een leuke groep dansers aan het begin, die bovendien een zeer leuke toevoeging zijn aan de parade.
Verder een leuke remix van de muziek, en een perfecte fit op de hub om te draaien.
Het stoort helemaal niet dat de parade niet volledig is, en zoals steeds merken mensen die maar af en toe komen helemaal niet dat er iets niet klopt/veranderd is.
Volgende week zaterdag misschien toch nog maar eens richting parijs
De remix van Just Like We Dreamed It komt uit de Press Launch Party voor de 15e verjaardag. Vind 'm ook erg leuk.
De parade zelf vind ik erg rommelig (vooral op Central Plaza). De floats rijden dan te dicht op elkaar. Al met al is dit wel het beste wat ze nu kunnen doen vanwege de werkzaamheden in Fantasyland. Voor mij echter geen reden om nu naar DLP te gaan. Ik ga weer als Magical Moments is gestart en de parade weer 'normaal' door het park rijdt.
De parade zelf vind ik erg rommelig (vooral op Central Plaza). De floats rijden dan te dicht op elkaar. Al met al is dit wel het beste wat ze nu kunnen doen vanwege de werkzaamheden in Fantasyland. Voor mij echter geen reden om nu naar DLP te gaan. Ik ga weer als Magical Moments is gestart en de parade weer 'normaal' door het park rijdt.
Vandaag zat Dreams of Romance I in de parade ipv II, deze is gisteren kapot gegaan. Imho ziet dit er veel beter uit 
Bron: Charactersphotosblog
Bron: Charactersphotosblog
Weet je zeker dat Dreams of Romance II kapot is? Denk dat ze voor Dreams of Romance I hebben gekozen vanwege de kortere lengte van de float. Op Central Plaza ging het allemaal maar nét tijdens de eerste performance gister. Float I is korter, wellicht dat ze het daarom hebben vervangen.
Overigens snap ik niet waarom Charactersphotosblog zo'n korte filmpjes maakt. Waarom niet één filmpje van de hele parade?
Ben het overigens met je eens. Dit ziet er veel beter uit met de Disney koppels vóór de float (m.u.v. Ariel & Erik en Aladdin & Jasmine natuurlijk).
Overigens snap ik niet waarom Charactersphotosblog zo'n korte filmpjes maakt. Waarom niet één filmpje van de hele parade?
Ben het overigens met je eens. Dit ziet er veel beter uit met de Disney koppels vóór de float (m.u.v. Ariel & Erik en Aladdin & Jasmine natuurlijk).