Studio Theatre (voorheen Cinemagique)

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Ben hem voor de zekerheid nog gaan kijken vorige week. Je weet maar nooit

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

En het us officieel bevestigd dat hij voir een jaar sluit.Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Uit een notitie van de shareholdersmeeting is gebleken dat er toch wat veranderingen zullen gebeuren aan de studios de komende 10 jaar ,het zou dus kunnen dat er een soort van marvel land komt.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Et maintenant, les Walt Disney Studios sont fiers de vous présenter..."

Afbeelding

Cinemagique komt mogelijks deze winter terug!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Om de afgang van de Marvel show compleet te maken kan dit wel tellen. Vooral omdat het in de geruchten gaat over deze winter. Plots is er dus niet meer anderhalf jaar nodig om het theater te verbouwen, zoals bij de opbouw naar Marvel wel nodig was.

Maar ik juich het wel toe dat Cinemagique terugkomt! Hoewel ik hem al talloze keren heb gezien, ben ik van mening dat deze hier veel beter past dan een stunt show met special effects. Hopelijk maakt men niet nog een keer zo'n grote fout om een klassieker te willen vervangen.
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Dit is echt wel positief nieuws . Hopelijk is die te zien als we er eind november zijn . LOVE IT !!!!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik hoop dat het waar is. Véél beter dan die Marvelshow en was echt een klassieker die er gewoon bijhoorde...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

CinéMagique komt terug, maar ik denk dat de kans groot is dat ze het maar tijdelijk terugbrengen, zodat het theater niet leeg staat wanneer de show van Marvel niet draait. Als die (of een andere show) terugkomt zal CinéMagique wel weer omgeruild worden met die show. Maar zeker leuk om CinéMagique weer eens terug te zien :)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Een klassieker die terug komt , persoonlijk heb ik die show altijd graag gezien.
Voor mijn jammer genoeg overleden broer Luc was hij de favoriet in het studio's park.
Laat ons nu maar hopen dat het waar is en niet van tijdelijke duur . :thumbs: :thumbs:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

CinéMagique krijgt opening op 1 december!

Afbeelding

Van 1 december 2018 tot 3 februari 2019 keert de legendarische CinéMagique-show terug naar het Studio Theater! Dompel jezelf onder in dit eerbetoon aan cinema in een herbekeken show, meer meeslepend dan ooit!

Meer informatie zal dit najaar worden vrijgegeven.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Cinemagique komt blijkbaar volgens ed92 niet terug en er zal een kerstshow worden opgevoerd in studio theater 1.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Spijtig. Hopelijk komt die ooit nog terug .
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Nieuws is officieel bevestigd door Disneyland Paris InsideEars, geen cinémagique maar een kerstshow met dansers, live band en disney figuren, 20 minuten, 5x per dag. Wel pas vanaf 24 november.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dus denk ik dat we de hoop dat Cinemagique ooit terug komt kunnen begraven vrees ik.
Heel jammer :cry: :cry:
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik heb deze sinds 2004 nog maar 1x gezien, en dat was pas in 2016. Vond er absoluut niks aan, dus van mij mocht die wel weg.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar