Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
D-Tekenaar
Member
Member

Vijf jaar geleden maakte ik mijn eerste echte paar Disneywheels :) En voor de 25ste verjaardag besloten we een nieuw paar te maken . En tadaaa !!! Hier zijn ze dan hahaha :D

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Leuk@
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Superleuk!!!
D-Tekenaar
Member
Member

Dankjewel :)
xxRolindexx
Member
Member

Superleukk Bert

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amaris
Member
Member

Gaaf gedaan zeg!
D-Tekenaar
Member
Member

Dankjewel :) Ben er erg fier op !!
Minnie1979
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Dankjewel :) Ben er erg fier op !!
Terecht tis mooi, waarschijnlijk lang aan bezig geweest ;)
Afbeelding

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

uh ja :) ik weet niet hoe lang juist ... maar toch wel enkele dagen alles tezamen ...
Laura
Member
Member

Ik kon de spanning niet meer aan, we hebben gisteren ons hotel en startnummers geboekt voor de runDisney Disneyland Parijs 2017! :D Wel met jaarkaart korting, even prijzen vergeleken op loopreizen.nl en zo te zien scheelt ons dat toch nog zo'n 380€!
Ik zie zoveel mensen op Facebook die wachten op de bib only, en dan zie ik alleen Amerika en Nederland. Het event is nu veel bekender dan in 2016. Zou het heel erg vinden als we er niet bij zouden zijn, dus vandaar toch maar nu geboekt :) Hotel Cheyenne, texas room it is!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Juidth43
Member
Member

wow dat ziet er echt mooi uit had zoiets nog nooit gezien heb je dat helemaal zelf gemaakt...en dan doe je het in iets of in een boek vertel deze dame is erg nieuwsgierig; ););)
Afbeelding
Juidth43
Member
Member

gaaf laura nu kan je aftellen ik heb het nog nooit gezien zal eens op YouTube zoeken je hebt leuke dingen in het vooruitzicht;);)
Laura schreef:Ik kon de spanning niet meer aan, we hebben gisteren ons hotel en startnummers geboekt voor de runDisney Disneyland Parijs 2017! :D Wel met jaarkaart korting, even prijzen vergeleken op loopreizen.nl en zo te zien scheelt ons dat toch nog zo'n 380€!
Ik zie zoveel mensen op Facebook die wachten op de bib only, en dan zie ik alleen Amerika en Nederland. Het event is nu veel bekender dan in 2016. Zou het heel erg vinden als we er niet bij zouden zijn, dus vandaar toch maar nu geboekt :) Hotel Cheyenne, texas room it is!
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Juidth43 schreef:
wow dat ziet er echt mooi uit had zoiets nog nooit gezien heb je dat helemaal zelf gemaakt...en dan doe je het in iets of in een boek vertel deze dame is erg nieuwsgierig; ););)
Judith, waarom plaats je steeds quotes om je eigen teksten heen? Dat is juist niet de bedoeling, een quote is iets wat iemand anders gezegd heeft, nu is het erg lastig te zien wat de nieuwe tekst is...
Laura
Member
Member

olafLover schreef:
Juidth43 schreef:
Judith, waarom plaats je steeds quotes om je eigen teksten heen? Dat is juist niet de bedoeling, een quote is iets wat iemand anders gezegd heeft, nu is het erg lastig te zien wat de nieuwe tekst is...
Dankjewel Judtith.
En idd wat Olaflover zegt. Wanneer je op een originele post rechts bovenin op quote klikt, kom je bij het nieuwe scherm met de emoticons en dergelijke. Dan begin je onderaan gewoon even een nieuwe regel, makkelijkste is om op 2x enter te drukken. Dan komt alles netjes onder elkaar en is voor de andere lezers veel duidelijker wie wat heeft gezegd en wie waar op reageert.

Zoals je nu kunt zien, hebben Olaflover en ik het op die manier gedaan. Zo zie je duidelijk wie wat heeft gezegt.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Juidth43
Member
Member

Oooo sorry ik wist dat niet ik dacht dat het standaard was weer wat geleerd zal er op Letten. ;);)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”