oh gaaf dan zie ik je misschien wel! Ja dat had ik inderdaad ook al gehoord. Ben druk bezig mijn Frans weer op te halen. Dus dat komt denk ik wel goedMichelle schreefCOLONIk ben er ook bij aanstaande dinsdagJulie11 schreefCOLONHoi ik ga aankomende dinsdag naar Amsterdam voor de casting. En nu vroeg ik mij af of iemand misschien tips heeft? En wat ze vragen in het Frans? (uiteraard zal dit wel steeds anders zijn, maar ben gewoon benieuwd)
en mijn broer heeft er al eerder een sollicitiegesprek gehad en heeft mij verteld dat ze vroegen naar de standaard dingen zoals waarom je bij Disney wil werken, waar je op het moment werkt of gewerkt hebt en hij moest iets over zijn familie vertellen. Daarna schakelden ze over naar Engels, maar bij de ander die samen met hem een gesprek had, schakelden ze al eerder over naar Engels dus kan nog best verschillen van persoon tot persoon.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Succes dinsdag!

en mijn broer heeft er al eerder een sollicitiegesprek gehad en heeft mij verteld dat ze vroegen naar de standaard dingen zoals waarom je bij Disney wil werken, waar je op het moment werkt of gewerkt hebt en hij moest iets over zijn familie vertellen. Daarna schakelden ze over naar Engels, maar bij de ander die samen met hem een gesprek had, schakelden ze al eerder over naar Engels dus kan nog best verschillen van persoon tot persoon.