Hallo allemaal,
Weet iemand wanneer de kerstperiode in 2017 begint in disney? Ik kan tot nu toe alleen data van 2016 vinden.
Groetjes Deb
Kerst 2017-2018
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dat zal opnieuw rond 11 november zijn verwacht ik. De juiste data zijn nog niet bekend!Debje schreefCOLONHallo allemaal,
Weet iemand wanneer de kerstperiode in 2017 begint in disney? Ik kan tot nu toe alleen data van 2016 vinden.
Groetjes Deb
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
paterdave2
- Member

- BerichtenCOLON 186
- GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26
Dat gok ik ook.
Als ik zo kijk op de kalender zal het 10 november zijn.
11 November was namelijk een vrijdag en 10 november dit jaar is die zelfde vrijdag.
Ik vraag me alleen af of er veel extra gedaan zal worden ivm 25ste verjaardag.
Als ik zo kijk op de kalender zal het 10 november zijn.
11 November was namelijk een vrijdag en 10 november dit jaar is die zelfde vrijdag.
Ik vraag me alleen af of er veel extra gedaan zal worden ivm 25ste verjaardag.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Heb je iets aan dit topic? http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 486#p97486Sparrow schreefCOLONWil toch op oudjaarsdag bij blue lagoon eten. Wat kan ik extra verwachten?
Helaas is er nu nog niks bekend en vorig jaar ook pas erg laat.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je bedoeld dan 31 december in de avond?Sparrow schreefCOLONWil toch op oudjaarsdag bij blue lagoon eten. Wat kan ik extra verwachten?
Dan zijn er speciale aangepaste menu's die heel heel stuk duurder zijn en is er extra sfeer.
Meer info vast na de zomer...

Dag allemaal,
Wij willen graag de kerstsfeer eens opsnuiven in het disneypark en vroegen ons af wat hieromtrent belangrijk is om te weten qua verblijf, drukte, kosten of andere zaken waar we zeker rekening mee moeten houden? Wat is jullie ervaring? Is de duurdere inkom en verblijfprijs de moeite of niet? Is het de moeite om effectief oud op nieuw in het park te vieren?
Bedankt alvast voor reacties
Wij willen graag de kerstsfeer eens opsnuiven in het disneypark en vroegen ons af wat hieromtrent belangrijk is om te weten qua verblijf, drukte, kosten of andere zaken waar we zeker rekening mee moeten houden? Wat is jullie ervaring? Is de duurdere inkom en verblijfprijs de moeite of niet? Is het de moeite om effectief oud op nieuw in het park te vieren?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De laatste week van het jaar is het ook erg druk! Als je daarvan niet houd zou ik het niet doen.Xstephx schreefCOLONDag allemaal,
Is ook zo voor alle weekends van december.
In de week is het veel rustiger eind november en begin december.
Het Kerstseizoen begint al midden november.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Kerstkamers
Een heel feestelijk seizoensextra voor je klanten: standaard kamers versierd in kerstsfeer. Omvat feestelijke versiering, een kerstboom en cadeautjes om mee te nemen.
Prijs per kamer:
Disneyland® Hotel €170
Disney's Hotel New York €129
Disney's Newport Bay Club €129
Er is een beperkt aantal kamers beschikbaar per aankomstdatum.
Een heel feestelijk seizoensextra voor je klanten: standaard kamers versierd in kerstsfeer. Omvat feestelijke versiering, een kerstboom en cadeautjes om mee te nemen.
Prijs per kamer:
Disneyland® Hotel €170
Disney's Hotel New York €129
Disney's Newport Bay Club €129
Er is een beperkt aantal kamers beschikbaar per aankomstdatum.

Zag dit ook passeren op twitterjosj schreefCOLONWij zagen afgelopen week ook enkele projecties van een kerstboom enz op de tower off terror.
Lijkt erop dat er in de studios ook iets in aantocht is tijdens de kerstperiode.