Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

pluto71 schreefCOLONhet zou misschien ook al helpen als ze het wat betaalbaarder zouden houden voor de gewone mens, het gezinnetje met 2 ouders, 2 kids, zodat die gewone mensen meerdere keren kunnen komen en dan waarschijnlijk ook meer geld uit zouden geven, ipv het nu pokkeduur te maken voor die mensen zodat ze jaren moeten sparen om een keertje te komen, en dan amper nog iets over hebben om in het park te spenderen...

ook de personeelskosten kunnen in mijn ogen wel een stuk naar beneden gebracht worden, als ik soms toch zie hoeveel castmembers dikwijls gewoon staan te niksen en met hun duimen staan te draaien, schroef dat aantal terug en het zou ook al een stuk schelen in het verlies... laatst zagen we een groepje mannen een lamp vervangen van een lantaarnpaal in the village, 3 mannen stonden er gewoon bij te kijken, ene hield de ladder vast en ene was effectief de lamp aan het vervangen, laat dan die 3 "kijkers" thuis ipv die te moeten betalen om niks te doen, en zo heb ik al meerdere keren van die toestanden gezien...
Dat heeft totaal niks te maken met het feit dat DLP verlies draait! Er komt volk genoeg, zeker in de drukke periode's en de andere periode's moeten de kinderen naar school.... Vergeet ook niet dat kinderen vaak gratis zijn tot 6 en zelfs 12 jaar.
Het vele persoon is inderdaad als probleem te bekijken, maar dat is Disney. Als je de kwaliteit van bobbejaanland wilt dan zal je per attractie maar 1 max 2 personeelsleden zien. Terwijl dat er nu vaak 5 of meer zijn, maar dat is de Disney kwaliteit. Deze vind je in geen enkel ander park! En dat kost geld, Disney is een luxe product.
De prijzen die je betaald om te gaan zijn ook een manier om de mensenmassa in de hand te houden. Ze kunnen ook iedereen gratis binnen laten, maar denk dat je daar niet blij van wordt kwa drukte!

Ze moeten nu zoveel schulden afbetalen dat ze NOOIT winst kunnen maken! En als ze op de beurs blijven kunnen de schulden alleen maar stijgen. Dat is de laatste jaren beweszen. Dus moet het van de beurs en dan kan TWDC de schulden gewoon kwijtschelden. Maar dit kan niet zolang er 2 aparte bedrijven zijn.
Frankrijk en ook Europa zal nooit toestaan dat DLP ineeens miljarden krijgt ui Amerika terwijl het 2 verschillende firma's zijn!
Wij als gewone werkmensen snappen dat inderdaad niet allemaal. Maar het moet echt van de beurs of er gaan serieuze problemen komen. Denk je dat ze de kleine aandeelhouders belangrijker vinden dan DLP redden?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

The Walt Disney Company moet minstens 2.5 euro per aandeel geven !!!

Afbeelding

Een investeringsmaatschappij zegt dat The Walt Disney Company minstens 2.5 euro per aandeel moet geven.
Volgens hun is €2.00 per aandeel onfair voor de aandeelhouders .

The Walt Disney Company kondigde in Februari aan dat ze de volledige controle willen over Disneyland Paris .
hiervoor moeten minstens 95 procent van de aandelen in handen hebben .

lees meer op : https://salonmickey.wordpress.com/2017/ ... ign=buffer
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Benieuwd hoe het zal aflopen.

Iemand al hun nieuwe lidkaart ontvangen?

Naar het schijnt zouden we ook een sleutelhanger krijgen van 25 jaar disneyland van de shareholders club. Iemand deze al ontvangen?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLONBenieuwd hoe het zal aflopen.

Iemand al hun nieuwe lidkaart ontvangen?

Naar het schijnt zouden we ook een sleutelhanger krijgen van 25 jaar disneyland van de shareholders club. Iemand deze al ontvangen?
Nog ff geduld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

De nieuwe kaart heb ik nog niet ontvangen, maar er zat vandaag idd wel een sleutelhanger in de bus :-D
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Ik heb hem ook ontvangen vandaag.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Hier ookAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

En wonen jullie in belgie of nl ?
Nog geen post ontvangen vandaag ben benieuwd.
Woon zelf in nl
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

boogschutter schreefCOLONEn wonen jullie in belgie of nl ?
Nog geen post ontvangen vandaag ben benieuwd.
Woon zelf in nl
België

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

JohanD schreefCOLON
pluto71 schreefCOLONhet zou misschien ook al helpen als ze het wat betaalbaarder zouden houden voor de gewone mens, het gezinnetje met 2 ouders, 2 kids, zodat die gewone mensen meerdere keren kunnen komen en dan waarschijnlijk ook meer geld uit zouden geven, ipv het nu pokkeduur te maken voor die mensen zodat ze jaren moeten sparen om een keertje te komen, en dan amper nog iets over hebben om in het park te spenderen...

ook de personeelskosten kunnen in mijn ogen wel een stuk naar beneden gebracht worden, als ik soms toch zie hoeveel castmembers dikwijls gewoon staan te niksen en met hun duimen staan te draaien, schroef dat aantal terug en het zou ook al een stuk schelen in het verlies... laatst zagen we een groepje mannen een lamp vervangen van een lantaarnpaal in the village, 3 mannen stonden er gewoon bij te kijken, ene hield de ladder vast en ene was effectief de lamp aan het vervangen, laat dan die 3 "kijkers" thuis ipv die te moeten betalen om niks te doen, en zo heb ik al meerdere keren van die toestanden gezien...
Dat heeft totaal niks te maken met het feit dat DLP verlies draait! Er komt volk genoeg, zeker in de drukke periode's en de andere periode's moeten de kinderen naar school.... Vergeet ook niet dat kinderen vaak gratis zijn tot 6 en zelfs 12 jaar.
Het vele persoon is inderdaad als probleem te bekijken, maar dat is Disney. Als je de kwaliteit van bobbejaanland wilt dan zal je per attractie maar 1 max 2 personeelsleden zien. Terwijl dat er nu vaak 5 of meer zijn, maar dat is de Disney kwaliteit. Deze vind je in geen enkel ander park! En dat kost geld, Disney is een luxe product.
De prijzen die je betaald om te gaan zijn ook een manier om de mensenmassa in de hand te houden. Ze kunnen ook iedereen gratis binnen laten, maar denk dat je daar niet blij van wordt kwa drukte!

Ze moeten nu zoveel schulden afbetalen dat ze NOOIT winst kunnen maken! En als ze op de beurs blijven kunnen de schulden alleen maar stijgen. Dat is de laatste jaren beweszen. Dus moet het van de beurs en dan kan TWDC de schulden gewoon kwijtschelden. Maar dit kan niet zolang er 2 aparte bedrijven zijn.
Frankrijk en ook Europa zal nooit toestaan dat DLP ineeens miljarden krijgt ui Amerika terwijl het 2 verschillende firma's zijn!
Wij als gewone werkmensen snappen dat inderdaad niet allemaal. Maar het moet echt van de beurs of er gaan serieuze problemen komen. Denk je dat ze de kleine aandeelhouders belangrijker vinden dan DLP redden?
Disney kwaliteit, dat vind je in geen enkel park? Sorry hoor, wij zijn ook fervente disneyfans, maar gaan elk jaar naar Gardaland, en daar is pas alles goed geregeld. Man en echtgenoot zijn andersvalide, in disney jaarkaart, ik mag gratis als begeleider, andere zoon niet, want hij is niet meerderjarig. Maar daar in Italië vinden ze dat meerderjarig zijn geen "plus", het feit dat andere zoon vertrouwenspersoon bij hem heeft als begeleider telt daar en alles echt top geregeld!!
Gebruikers-avatar
goeweekend
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2015, 19:24

Vandaag de sleutelhanger ook ontvangen (en woon in België).
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Hier is ook de hanger toegekomen Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Indien je wilt ontbijten in Disney hotel of Disneyland Park of Studio's, krijg je dan 15% korting met shareholderspas? Weet iemand dit anders stuur ik een email hiervoor.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Bij Cheyenne kreeg ik 15% korting op ontbijt.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Volgens figaro heeft frankrijk het voorstel van twdc goedgekeurd en als de aandeelhouders nu slim doen kan twdc de overname afronden.http://bourse.lefigaro.fr/indices-actio ... on-6055706
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar