Once Upon a Time Serie

Alles over de Disney filmes en Series op tv en Disney Channel.
BUTTON_POST_REPLY
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Ik vind de eerste helft van seizoen 5 erg verwarrend. Ze bleven heen en weer springen in de tijd. [FACE WITH TEARS OF JOY] Maar ow, ik ben gek op deze serie!! Hoop echt dat er ook een seizoen 7 gaat komen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Ik had een tijd geleden de 1e twee afleveringen van seizoen 1 gezien. Vandaag verder gaan kijken. I'm hooked!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Tess81 schreefCOLONI'm hooked!
Nog een seizoen geduld ;)
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

haha. Ja die ook ;)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Once Upon a Time krijgt speciale musical-aflevering

Afbeelding

De populaire Amerikaanse televisieserie Once Upon a Time zal een speciale musical-aflevering gaan krijgen zo weet TVLine te melden. De speciale aflevering zou deel uitmaken van het huidige seizoen en gepland staan voor ergens dit voorjaar. Producent ABC wilde nog niet reageren op het bericht.

Once Upon a Time is een serie die werd bedacht door schrijvers en producenten Edward Kitsis en Adam Horowitz. De serie gaat over een vervloekt stadje in Maine waar sprookjesfiguren gevangen zitten zonder happy ending. Wie zij werkelijk zijn, weten zij niet. Hun enige hoop is Emma Swan, de dochter van Snow White en Prince Charming. Emma is namelijk de uitverkorene om de vloek te verbreken.


lees meer op : http://www.musicalweb.nl/once-upon-a-ti ... ering-5169

foto is van : mcmbuzz.com
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Ik ben afgehaakt met kijken na aflevering 1 van seizoen 4. Daarvoor vond ik het een erg leuke serie, maar naarmate seizoen 3 vorderde vond ik het minder interessant worden. Het concept vind ik wel erg leuk!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Tiger Lily zal te zien zijn in seizoen 6 van Once Upon a Time!

Afbeelding

Goed nieuws! Er komt weer een nieuwe prinses naar Storybrooke. Het is niemand minder dan de mooie Tiger Lily. Zij is de prinses van de Inheemse stam op het eiland Neverland (die al in het 3de seizoen werd bezocht). Zoals iedereen wel weet was Tiger Lily verliefd op Peter Pan en werd daarnaast gekweld door Captain Hook. Haar komst zal dan ook zeker gevolgen hebben voor de geliefde Hook!

Zoals we gewend zijn geeft Once Upon a Time een hele eigen draai aan het karakters, zo ook van Tiger Lily. Ze wordt beschreven als ‘een kracht om rekening mee te houden’. Ze is vindingrijk, vastbesloten en zal zelfs haar leven geven om dat van jou te redden! Onder haar stoere uiterlijk schuilt een meisje die niet snel om hulp zal vragen, maar die uiteindelijk niet bang is om de hulp van een ander aan te nemen. Een mooie toevoeging aan de personages in Storybrooke dus!

lees meer op : http://www.chicklit.nl/nieuws/162072/ti ... -upon-time
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Weet iemand of er Once Upon A Time merchandise te koop is in Disneyland Parijs? Ik hoorde dat Mr. Gold Pawnbroker winkel namelijk in de Hollywood Studios in Walt Disney World Resort te zien is. Dus ik dacht, misschien dat er ook iets terug te zien is van de serie, in Parijs?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Nope. In dlrp is niks van OUAT te koop. In oktober ook in wdw niks te koop gezien er van.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Is het 6de seizoen van ouat niet al uit in de vs? Het seizoen met oa jeckyll and hyde? Zou eerst die film eens moeten zien, vooraleer ik naar dit seizoen kijk
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Japperboy schreefCOLONIs het 6de seizoen van ouat niet al uit in de vs? Het seizoen met oa jeckyll and hyde? Zou eerst die film eens moeten zien, vooraleer ik naar dit seizoen kijk
Nog niet volledig. Ze zitten momenteel aan aflevering 16. 14 mei zou de laatste zijn.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Hoop dat seizoen snel op netflix zal verschijnen! wiet iemand of dit al bekend is?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Het vijfde seizoen was pas beschikbaar toen het volgende seizoen begon. Zou er dus niet op rekenen dat het er heel snel is
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Musical-aflevering Once Upon a Time volgende maand

Afbeelding

Eerder dit jaar was er al het bericht dat dit seizoen van Once Upon a Time een musical-aflevering zou gaan krijgen, nu is ook duidelijk wanneer dit zal gaan zijn . De speciale aflevering van de populaire televisieserie zal in de Verenigde Staten worden uitgezonden op zondag 7 mei.

Duidelijk is ook al waar de aflevering om zal gaan draaien maar om verdere spoilers te voorkomen houden we dat verder voor ons. Op dit moment is de cast in Canada om de speciale aflevering op te nemen.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/musical-aflev ... maand-6105
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Once Upon a Time seizoen 7 met vijf nieuwe castleden

Afbeelding

Het nieuwe seizoen van Once Upon a Time krijgt in totaal vijf nieuwe permanente en terugkerende castleden. Nieuw in de serie zijn Dania Ramirez en Gabrielle Anwar, zij zullen vast deel gaan uitmaken van de cast. Mekia Cox, Rose Reynolds evenals Adelaide Kane hebben terugkerende rollen gekregen. Welke rollen ze precies zullen gaan spelen is op dit moment nog niet duidelijk.

Het zevende seizoen van de populaire serie wordt gezien als een reset nadat een aantal bekende gezichten na de seizoensfinale van het zesde seizoen de serie hebben verlaten.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/once-upon-a-t ... leden-6960
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar