Disneyland Paris Fan Quiz

Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat van die afstandsbediening heb ik meer gelezen, jammer. Tweede prijs was een lunch met 2 imagineers las ik ook, toffe prijzen!
Gebruikers-avatar
verko
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014, 19:47

fantastische dag, idd wel jammer dat de afstandsbediening niet mee wou, hebben verschillende keren gestemd zonder bevestiging te ontvangen, maar de eersten waren sowieso te goed om te winnen :-)
Hoe hebben jullie de tocht nadien ervaren om naar illuminations te kijken?

Dat verliep bij ons alles behalve vlotjes, we zijn met ons bandje aan richting central plaza gelopen maar kwamen bij de mindervalide zone uit, daar vertelden ze ons dat we aan de overkant moesten zijn, eens daar aangekomen (heel veel kwade mensen onderweg omdat we " voorstaken" vertelde de dame ons dat die zone enkel voor infinity pashouders was en wij naar de fontein van Belle moesten, wij naar daar maar dat was afgesloten met een omheining en toen begon de show, we zijn dan maar blijven staan :-/

Verder genoten van elk moment, de show om 9u was een emotioneel moment vond ik, 's middags genoten ook van het quartet dankzij de mannen van ED92
Gebruikers-avatar
verko
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014, 19:47

3 rondes van telkens 15 vragen en elke ronde moeilijker.
vond het wel leuk, maar de afstandsbediening waarmee je moest stemmen werkte niet altijd en het liep met moment wel vrij amateuristisch op technisch vlak, maar het was zeker wel een unieke ervaring :-)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

zouden jullie een aantal vragen met ons willen delen? lijkt me wel leuk om te weten
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

verko schreefCOLON3 rondes van telkens 15 vragen en elke ronde moeilijker.
vond het wel leuk, maar de afstandsbediening waarmee je moest stemmen werkte niet altijd en het liep met moment wel vrij amateuristisch op technisch vlak, maar het was zeker wel een unieke ervaring :-)
Zou je wat vragen met ons willen delen?

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Moet al heel ver beginnen denken ivm de vragen...

Eentje was hoeveel klinkers Main Street telde.
+- 250.000
+- 500.000
+- 1.000.000

Veel antwoorden kon je halen uit het boek van de 20ste en 25ste verjaardag...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Prins Adam schreefCOLONMoet al heel ver beginnen denken ivm de vragen...

Eentje was hoeveel klinkers Main Street telde.
+- 250.000
+- 500.000
+- 1.000.000

Veel antwoorden kon je halen uit het boek van de 20ste en 25ste verjaardag...
Gebruik van de boeken en internet was dus toegestaan?? Vraag me af wie zo iets uit zijn hoofd kent, k lees het nu, maar k onthoud het zeker niet. 500000?

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Gebruik van boeken en internet was niet de bedoeling denk ik.... je had ook maar 10 seconden om te antwoorden en dat gaat heel snel.

Wel hadden wij de boeken nog eens doorgenomen voor de quiz, vooral Michel wist hierdoor veel antwoorden. Als je niet veel weet, moet je toch moeite doen om wat meer te weten natuurlijk...
De vraag van de klinkers was een duidelijk gokvraag, het juiste antwoord was het laatste.
Op de foto's zie je ook nog een aantal vragen: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 31#p111031

Ik heb er nog eentje, wat is het oudste restaurant van Disneyland Paris.
ik twijfel een beetje van de keuze mogelijkheden die er waren...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Prins Adam schreefCOLONGebruik van boeken en internet was niet de bedoeling denk ik.... je had ook maar 10 seconden om te antwoorden en dat gaat heel snel.

Wel hadden wij de boeken nog eens doorgenomen voor de quiz, vooral Michel wist hierdoor veel antwoorden. Als je niet veel weet, moet je toch moeite doen om wat meer te weten natuurlijk...
De vraag van de klinkers was een duidelijk gokvraag, het juiste antwoord was het laatste.
Op de foto's zie je ook nog een aantal vragen: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 31#p111031

Ik zou denken plaza gardens of Walt's en aangezien de laatste helemaal verwerkt is in main street zou ik gaan voor walt. Wil dat zeggen dat er bij opening maar 1 restaurant open was? Of het eerste restaurant dat voltooid was in de bouw van Disneyland

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Japperboy schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONGebruik van boeken en internet was niet de bedoeling denk ik.... je had ook maar 10 seconden om te antwoorden en dat gaat heel snel.

Ik zou denken plaza gardens of Walt's en aangezien de laatste helemaal verwerkt is in main street zou ik gaan voor walt. Wil dat zeggen dat er bij opening maar 1 restaurant open was? Of het eerste restaurant dat voltooid was in de bouw van Disneyland
Dit was het antwoord: http://www.disneylandparis.be/nl/restau ... ascadeurs/
Het is wel veel lastiger omdat ik niet de 3 moglijkheden kon geven....

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Cafe des cascadeurs? Maar dat is in het studio park?

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Japperboy schreefCOLONCafe des cascadeurs? Maar dat is in het studio park?
Disneyland Paris bestaat toch uit 2 parken....
Deze wagen werd al gebruikt als restaurant voor de bouw van DLP! Je moet maar eens daar gaan eten, er hangen foto's als ik het goed heb.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

:D amai... dat is wel een instinker! :D zou ik echt nooit geweten hebben
Heel erg bedankt al voor deze vragen :D Ik leer weer bij :thumbs:

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

omdat ik eigenlijk ook wel eens zeer graag zou willen deelnemen aan de Fantastiquiz van Disneyland paris, kon ik het niet laten om de vragen op te zoeken. ik vond op Franse Fan Site alle vragen per ronde. Ik neem de vrijheid om ze ook in het Nederlands te vertalen.

question numéro 1
niveau 1
quelle atraction a été présenté a son ouverture comme la plus grande de la galaxie?

1 CAPTAIN EO
2 STAR TOURS
3 SPACE MOUNTAIN DE LA TERRE A LA LUNE.

Niveau 1
vraag 1:
Welke attractie werd aangekondigd als 'The greatest ride in the universe'?

1 CAPTAIN EO
2 STAR TOURS
3 SPACE MOUNTAIN DE LA TERRE A LA LUNE

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

question 5 (et oui la 2 3 et 4 sont floue)
niveau 1
Quelle boutique de disneyland paies rend hommage au gout pour la décoration de la femme de walt disney?

1 new century notions
2 chez marianne
3 lilly's boutique

Welke Winkel van Disneyland Paris brengt een eerbetoon aan de decoratiesmaak van de vrouw van Walt Disney?

1 new century notions
2 chez marianne
3 lilly's boutique

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar