Heey!
Ik ben Dionne, 21 jaar. Met de paplepel in gegoten Disney fan en ben dit van plan om dat ook zo te doen bij mijn toekomstige kinderen!
Ik heb nog geen volgende trip op de planning staan, maar hoop dat het rond November weer word! Ik ben wat aan het rondsnuffelen op de site en ben op zoek naar mensen waarmee ik uren over Disney en alles wat daar bij komt kijken kan praten! Volgens mij zit ik hier wel goed! Stuur me vooral een berichtje!
Hoop snel van je te horen!
Groetjes,
Dionne AKA Zeldasfortress
Stel jezelf voor!
- Zeldasfortress
- Member

Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten, dus stuur me vooral een berichtje!
- D-Tekenaar
- Member

Welkom Zeldasfortress op Café Mickey ik wens je hier vee Disney plezier toe !
Haha geweldig, als Disney-fan kun je niet anders dan het doorgeven aan de toekomstige generatie. Ik heb m'n zoontje ookal besmet met het Disney-virusZeldasfortress schreef:Heey!
Ik ben Dionne, 21 jaar. Met de paplepel in gegoten Disney fan en ben dit van plan om dat ook zo te doen bij mijn toekomstige kinderen!
Ik heb nog geen volgende trip op de planning staan, maar hoop dat het rond November weer word! Ik ben wat aan het rondsnuffelen op de site en ben op zoek naar mensen waarmee ik uren over Disney en alles wat daar bij komt kijken kan praten! Volgens mij zit ik hier wel goed! Stuur me vooral een berichtje!
Hoop snel van je te horen!
Groetjes,
Dionne AKA Zeldasfortress
- Zeldasfortress
- Member

Oh super haha! Jaa ik kan echt niet wachten om met zo'n kleintje naar Disney te gaan enzo
Dank je wel :3
Dank je wel :3
Haha geweldig, als Disney-fan kun je niet anders dan het doorgeven aan de toekomstige generatie. Ik heb m'n zoontje ookal besmet met het Disney-virusbij elke waar-vraag(waar is de draak? Waar is Chewbacca? Waar is Mickey Mouse?)krijg ik steenvast het antwoord: In Disneyland he!? Ik ben ervan overtuigd dat je hier zeker alles zult vinden wat je zoekt.
Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten, dus stuur me vooral een berichtje!
- prinsesje van mama
- Member

Hallo ik ben melissa en ben 9 jaar, jullie hebben me vast wel eens gezien, want ik ben de dochter van mama van prinsesjes.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

Welkom prinsesje van mama op Café Mickey ! Ik wens je veel plezier hier 
-
gemini0682
- Member

Hallo,
ik ben Harry, 34 jaar en woon samen met mijn vriendin en 2 zoons van (2 jaar en 6 maanden). In 2013 ben ik voor het eerst naar Disney geweest in Orlando (alle 4 de parken incl. 1 avond Mickey's-not-so-scary Halloween party).
Afgelopen weekend voor het eerst met de kids naar Disneyland Parijs geweest en dat is dusdanig goed bevallen dat we in november nog een keer willen gaan.
Groetjes!
ik ben Harry, 34 jaar en woon samen met mijn vriendin en 2 zoons van (2 jaar en 6 maanden). In 2013 ben ik voor het eerst naar Disney geweest in Orlando (alle 4 de parken incl. 1 avond Mickey's-not-so-scary Halloween party).
Afgelopen weekend voor het eerst met de kids naar Disneyland Parijs geweest en dat is dusdanig goed bevallen dat we in november nog een keer willen gaan.
Groetjes!
Welkom gemini0682! Jij doet het in de omgekeerde volgorde, de meeste die al vaak naar Disneyland Paris zijn geweest, dromen ervan om naar Disneyworld te gaan ipv omgekeerd
wens je op het forum en in de parken veel Disney-plezier
Hallo Melissa! Welkom op het forum, en succes bij de Miss Verkiezing!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Welkom Prinsesje van mama, alvast veel succes met je deelname aan de Miss-cafemickey verkiezing.prinsesje van mama schreef:Hallo ik ben melissa en ben 9 jaar, jullie hebben me vast wel eens gezien, want ik ben de dochter van mama van prinsesjes.
Mama en dochter op forum, die zelfde passie(s) delen, is zo mooi om te zien!
- D-Tekenaar
- Member

Welkom gemini0682 op Café Mickey ! ik wens je hier veel plezier toe 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hahaha, ja zeg dat wel.Japperboy schreef:Welkom Prinsesje van mama, alvast veel succes met je deelname aan de Miss-cafemickey verkiezing.prinsesje van mama schreef:Hallo ik ben melissa en ben 9 jaar, jullie hebben me vast wel eens gezien, want ik ben de dochter van mama van prinsesjes.
Mama en dochter op forum, die zelfde passie(s) delen, is zo mooi om te zien!
Welkom mijn prinsesje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom op ons forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tona Theodora
- Member

Hi!
Ik ben Lisa, 23 jaar. Mijn vriend en ik zijn Disney freaks. Wij zijn vorig jaar in maart (2016) en onlangs in februari naar Disneyland Parijs geweest. Disney is ons favoriete attractie park en gaan er graag heen. Ik ben voor mijn vriend ook nog twee keer naar Disneyland geweest toen ik jonger was, toevallig mijn vriend ook met zijn ouders haha. In de toekomst zouden mijn vriend en ik ook graag naar Disney world willen in amerika, die lijkt ons super gaaf!!
Wisten jullie trouwens dat er ook een Disney park komt in London die twee keer zo groot word als Disneyland Paris!? zie: https://www.glamour.nl/vluggertje/nieuw ... ractiepark
we moeten helaas nog even wachten want het park is pas in 2022 volledig klaar
Ik kan het verder nooit laten om met legen handen thuis aan te komen dus we nemen altijd wel een souvenir mee.
(De drie kittens van de aristokatten, Bullseyes en Remy van ratatouille uit het park liggen op ons bed)
Verder ben ik pas begonnen met Disney trade pins. Dorry van Finding Dorry en Moana komen mijn kant op. Deze ga ik op mijn destroyed spijkerjas pinnen, kwam opeens in me op, staat vast super cool.
Zo verre heb ik even niets meer te vertellen, hebben jullie nog vragen? stel ze gerust!
Groetjes Lisa
Ik ben Lisa, 23 jaar. Mijn vriend en ik zijn Disney freaks. Wij zijn vorig jaar in maart (2016) en onlangs in februari naar Disneyland Parijs geweest. Disney is ons favoriete attractie park en gaan er graag heen. Ik ben voor mijn vriend ook nog twee keer naar Disneyland geweest toen ik jonger was, toevallig mijn vriend ook met zijn ouders haha. In de toekomst zouden mijn vriend en ik ook graag naar Disney world willen in amerika, die lijkt ons super gaaf!!
Wisten jullie trouwens dat er ook een Disney park komt in London die twee keer zo groot word als Disneyland Paris!? zie: https://www.glamour.nl/vluggertje/nieuw ... ractiepark
we moeten helaas nog even wachten want het park is pas in 2022 volledig klaar
Ik kan het verder nooit laten om met legen handen thuis aan te komen dus we nemen altijd wel een souvenir mee.
(De drie kittens van de aristokatten, Bullseyes en Remy van ratatouille uit het park liggen op ons bed)
Verder ben ik pas begonnen met Disney trade pins. Dorry van Finding Dorry en Moana komen mijn kant op. Deze ga ik op mijn destroyed spijkerjas pinnen, kwam opeens in me op, staat vast super cool.
Zo verre heb ik even niets meer te vertellen, hebben jullie nog vragen? stel ze gerust!
Groetjes Lisa
- D-Tekenaar
- Member

Welkom op Tona Theodora op Café Mickey
Ik wens je hier veel Disney plezier toe !
Helaas komt er geen Disney Park in de UK ..Dit is helaas een beetje een grote fout van de journalisten .
Het zal een Paramount park worden .
meer info vind je op de onderste url !!!
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... unt#p83367
Helaas komt er geen Disney Park in de UK ..Dit is helaas een beetje een grote fout van de journalisten .
Het zal een Paramount park worden .
meer info vind je op de onderste url !!!
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... unt#p83367