Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

KBC bank Belgie is zelfs niet op de hoogte hier. Ik informeerde ernaar en ze vielen uit de lucht. Na navraag in het hoofdkantoor wisten ze mij te vertellen dat dit voor de Amerikaanse markt telde en niet voor de Europese??? terwijl het toch net voor de Europese aandeelhouders ook van toepassing is, want ze willen alle aandelen :no: jeetje, daarna zelfs mijn eigen mail al moeten doorsturen waar de eerste info stond die we hebben gekregen. Ben is benieuwd wat ze morgen gaan vertellen ...
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Angel007 schreefCOLONKBC bank Belgie is zelfs niet op de hoogte hier. Ik informeerde ernaar en ze vielen uit de lucht. Na navraag in het hoofdkantoor wisten ze mij te vertellen dat dit voor de Amerikaanse markt telde en niet voor de Europese??? terwijl het toch net voor de Europese aandeelhouders ook van toepassing is, want ze willen alle aandelen :no: jeetje, daarna zelfs mijn eigen mail al moeten doorsturen waar de eerste info stond die we hebben gekregen. Ben is benieuwd wat ze morgen gaan vertellen ...
Dat is dus probleem met de gewone banken die zich minder met aandelen bezig houden... ze hebben geen zin om wat voor je te doen.
Die houden zich liever bezig met andere bankzaken. Daarom ben ik voor de aandelen naar Binck gegaan, was ook veel voordeliger daar voor aandelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLON
Angel007 schreefCOLONKBC bank Belgie is zelfs niet op de hoogte hier. Ik informeerde ernaar en ze vielen uit de lucht. Na navraag in het hoofdkantoor wisten ze mij te vertellen dat dit voor de Amerikaanse markt telde en niet voor de Europese??? terwijl het toch net voor de Europese aandeelhouders ook van toepassing is, want ze willen alle aandelen :no: jeetje, daarna zelfs mijn eigen mail al moeten doorsturen waar de eerste info stond die we hebben gekregen. Ben is benieuwd wat ze morgen gaan vertellen ...
Dat is dus probleem met de gewone banken die zich minder met aandelen bezig houden... ze hebben geen zin om wat voor je te doen.
Die houden zich liever bezig met andere bankzaken. Daarom ben ik voor de aandelen naar Binck gegaan, was ook veel voordeliger daar voor aandelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Nochtans heb ik gisteren van Argenta brief gekregen over het bod van Eurodisney.
Afbeelding

Afbeelding
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Het zou wel echt sneu zijn als ze niet aan de 95% komen alleen al omdat sommige banken slecht communiceren.

Ze hebben nog een kleine 8,25% nodig blijkbaar, dus hopen dat alles goed gaat verlopen en ze het halen.

De deal staat wel nog 22 Dagen open...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

juniordisneyfan schreefCOLONHet zou wel echt sneu zijn als ze niet aan de 95% komen alleen al omdat sommige banken slecht communiceren.

Ze hebben nog een kleine 8,25% nodig blijkbaar, dus hopen dat alles goed gaat verlopen en ze het halen.

Denk wel dat die 8,25% nog vele aandelen zijn... en sommigen hebben maar 5 of 50 aandelen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie1979 schreefCOLON
juniordisneyfan schreefCOLONHet zou wel echt sneu zijn als ze niet aan de 95% komen alleen al omdat sommige banken slecht communiceren.

Denk wel dat die 8,25% nog vele aandelen zijn... en sommigen hebben maar 5 of 50 aandelen...
Het gaat om honderdrnmiljoenen aandelen, dus ook zo veel aandeelhouders, gaat niet van de ene op de andere dag gebeuren.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

juniordisneyfan schreefCOLON Ze hebben nog een kleine 8,25% nodig blijkbaar, dus hopen dat alles goed gaat verlopen en ze het halen.

Nieuwe tussenstand:
"The EDL Holding Company purchased 171,620 Disney S.C.A. shares yesturday (16 May 2017). This now increases The Walt Disney Companys ownership of Disneyland Paris to 86.77%"
http://bit.ly/2rqbQGG
edit: link werkte niet
Laatst gewijzigd door 2 op Maria-Anna, in totaal 17 keer gewijzigd.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Maria-Anna schreefCOLON
juniordisneyfan schreefCOLON Ze hebben nog een kleine 8,25% nodig blijkbaar, dus hopen dat alles goed gaat verlopen en ze het halen.

Nieuwe tussenstand:
"The EDL Holding Company purchased 171,620 Disney S.C.A. shares yesturday (16 May 2017). This now increases The Walt Disney Companys ownership of Disneyland Paris to 86.77%"
http://bit.ly/2rqbQGG
Dagelijks dus zo'n 180.000 aandelen, nog maar 64.450.971 aandelen te gaan.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

Mama van prinsesjes schreefCOLON Dagelijks dus zo'n 180.000 aandelen, nog maar 64.450.971 aandelen te gaan.
Dat was ik me net ook aan het bedenken, 0,02% = 171.620 stuks :shock:
Dan moeten er nog heel veel meer opgekocht worden dan dagelijks zo'n 180.000 aandelen.
Met zo'n kleine drie weken nog te gaan gaan ze het met zo'n 180.000 per dag niet redden.

Ik denk zelf dat de transacties die nog niet verwerkt zijn maar wel al aangezegd door de aandeelhouders, zoals via Binck enz, hier nog niet bij opgeteld zijn. Die worden wellicht in een keer verwerkt in de verkopen op het moment dat ze uitbetaald zijn.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Maria-Anna schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON Dagelijks dus zo'n 180.000 aandelen, nog maar 64.450.971 aandelen te gaan.
Dat was ik me net ook aan het bedenken, 0,02% = 171.620 stuks :shock:
Dan moeten er nog heel veel meer opgekocht worden dan dagelijks zo'n 180.000 aandelen.
Met zo'n kleine drie weken nog te gaan gaan ze het met zo'n 180.000 per dag niet redden.

Ik denk zelf dat de transacties die nog niet verwerkt zijn maar wel al aangezegd door de aandeelhouders, zoals via Binck enz, hier nog niet bij opgeteld zijn. Die worden wellicht in een keer verwerkt in de verkopen op het moment dat ze uitbetaald zijn.
Dat denk ik ook wel, omgerekend is het 358 dagen namelijk in dit tempo. Hopelijk wordt alles snel verwerkt.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik heb nog geen bericht gehad dat het geregeld is.dus mijn 280 stuks komen er nog bij ;)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

"The official deadline for the end of the Offer is 8 June 2017, but many banks and stock brokers have been informing shareholders of their own deadlines that shareholders must inform them of their decision if they are selling their Euro Disney shares for €2.00 per share to The Walt Disney Company.
http://bit.ly/2qyUQ0E Thanks to the help of our readers we have been able to compile a list of some of these deadlines."

Je kan helpen het overzicht compleet te maken als jouw bank er nog niet tussen staat: http://tinyurl.com/ku8egzl

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Lekker duidelijk allemaal. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Gisteren bij KBC geweest en ze hadden nog steeds geen info. Ik heb hun dan de mail en website enz gegeven en nu is het afwachten op antwoord van het hoofdkantoor....
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Angel007 schreefCOLONGisteren bij KBC geweest en ze hadden nog steeds geen info. Ik heb hun dan de mail en website enz gegeven en nu is het afwachten op antwoord van het hoofdkantoor....
Nou ja, omgekeerde wereld.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar