Pirates Of the Caribbean

Alles over de Live-action films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontmoet de cpt Jack Sparrow look a likes !!!

Afbeelding

De hele wereld is weer klaar voor de nieuwe avonturen van cpt Jack Sparrow .
En vaak kom je de kapitein nu hier en daar tegen in een bioscoop,winkel of ergens op een beurs .

En hiervoor staan de geweldige look a likes hiervoor klaar .
Hieronder vind je een paar leuke look a likes terug .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

HANS ZIMMER VS DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE ‘HE’S A PIRATE’ IS THE BONUS TRACK OP DE PIRATES OF THE CARIBBEAN: SALAZAR'S REVENGE DIGITALE SOUNDTRACK


Afbeelding

Dimitri Vegas & Like Mike, die vorig jaar alleen al 2 nummer 1 hits hadden op de ‘Billboard’s Dance Club Songs Chart’ . Creëerde voor  PIRATES OF THE CARIBBEAN: SALAZAR'S REVENGE een bonus track voor op de digitale soundtrack . Deze kreeg de titel ‘HANS ZIMMER VS DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE ‘HE’S A PIRATE’

De track is een bewerking op het nummer van Zimmer dat in iedere film te horen is . En kreeg een echt DVLM kantje . Volgens het duo zou het perfect passen op iedere dansvloer . Dimitri Vegas en Like Mike werden voor dit project gevraagd door het internationale Disney film marketing team .

Het duo dat in Belgie geboren is . Zijn wereldbekend voor hun top acts .
En haalde vorig jaar de eerste plaats in de hitlijsten met “Higher Place” featuring Ne-Yo en “Hey Baby” vs. Diplo featuring Deb’s Daughter .

The International Dance Music Awards kroonde hun tot “Best European DJs” in 2014, 2015 en 2016 . En ze staan ook op de eerste plek in de DJ Mag’s Top 100 DJs Poll . Veel nummer van het duo kregen meer dan 30 miljoen streams op Spotify . En hun shows zijn altijd volledig uitverkocht . Hun show “Bringing The Madness 3.0” was zelfs uitverkocht binnen de 40 minuten . Dit gebeurde ervoor alleen met super sterren zoals U2, Madonna, Beyoncé  en  Michael Jackson. 

Ook werd het duo gevraagd door Coldplay ‘ Chainsmokers tapped en Lady Gaga om een bewerking te maken van hun nummer . En ze werkte samen met Jennifer Lopez, Pitbull, Snoop Dogg, Sean Paul and en vele anderen .

Klik hier om het te beluisteren !!!

bron : Disney
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Nice! Ik heb alle delen thuis liggen en ik ga zeker naar deel 5 :D Ik vind de trailer er goed uit zien, ben blij dat Depp deze ronde ook weer mee doet want er is er maar een zoals Jack sparrow en dat kan alleen Depp tot leven maken
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

'Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge': alles komt terug, zelfs de kakkende vogel

Afbeelding

We waren even de tel kwijt, maar Salazar's Revenge is alweer de vijfde Pirates of the Caribbean-film. Met enkele interessante, nieuwe personages heeft de film genoeg in huis om een hit te worden. Maar vooral Johnny Depp verrast niet meer.

Om de vijfde Pirates te promoten, trok Johnny Depp naar de bron van de filmreeks: Disneyland in Californië. Als Captain Jack Sparrow verstopte hij zich tussen de robotpiraten van de bootjesattractie Pirates of the Caribbean. Daar sprak hij voorbijvarende bezoekers aan. “Who wants rum? So do I. Bring it!” Mocht het mij overkomen, ik zou uit de boot vallen van het schrikken.

Jack Sparrow is dan ook een held voor menig millennial. Maar dat is niet genoeg om een franchise ook boeiend te houden, bewezen de drie eerdere vervolgfilms al. Helaas, met pijn in het hart, is ook deze Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge niet anders.

lees meer op : http://www.demorgen.be/film/-pirates-of ... -bc5895b4/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Maak je klaar voor Pirates Of the Caribbean 6 !!!

Afbeelding

'Pirates Of the Caribbean Salazar's revenge' ging nog maar net in premiere .
En er is goed nieuws voor de fans van de film reeks .
Want volgens 'parool.nl' zou Johnny Depp al getekend hebben voor weer een nieuw deel in de Pirates Of the Caribbean reeks .


Voor veel fans is een nieuwe film geen complete verassing . (Spoiler)
We zien namelijk op het einde van de film al een fragmentje met met Keira Knightley .
Dit fragmentje kondigt mogelijk het begin van een nieuw avontuur aan .
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Oh wow een deel 6.... Lol vraag me af of hij goed blijft. Deel 5 lijkt me wel goed, er komen zelfs haaien in voor. Haaien vond ik altijd al interessante wezens. Ik golf surf zelf en lees en hoor vaak ook verhalen van de grote zee heersers. Deze haaien uit de nieuwe film lijken wel soort robots!? Of lijkt dat maar zo :shock:
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

[quote="D-Tekenaar"]'Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge': alles komt terug, zelfs de kakkende vogel

Afbeelding

We waren even de tel kwijt, maar Salazar's Revenge is alweer de vijfde Pirates of the Caribbean-film. Met enkele interessante, nieuwe personages heeft de film genoeg in huis om een hit te worden. Maar vooral Johnny Depp verrast niet meer.

Om de vijfde Pirates te promoten, trok Johnny Depp naar de bron van de filmreeks: Disneyland in Californië. Als Captain Jack Sparrow verstopte hij zich tussen de robotpiraten van de bootjesattractie Pirates of the Caribbean. Daar sprak hij voorbijvarende bezoekers aan. “Who wants rum? So do I. Bring it!” Mocht het mij overkomen, ik zou uit de boot vallen van het schrikken.

]


Jaa :) dat filmpje had ik onlangs gezien! Haha ik zou dan een handtekening en een foto moeten hebben als ik daar was.
Voor de andere die dit filmpje nog niet hadden gezien:



Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Tona Theodora schreefCOLONOh wow een deel 6.... Lol vraag me af of hij goed blijft. Deel 5 lijkt me wel goed, er komen zelfs haaien in voor. Haaien vond ik altijd al interessante wezens. Ik golf surf zelf en lees en hoor vaak ook verhalen van de grote zee heersers. Deze haaien uit de nieuwe film lijken wel soort robots!? Of lijkt dat maar zo :shock:
Ik weet ook niet of deel 6 deel 5 nog zal kunnen overtreffen, want ik vond het echt een geweldige film! Deel 4 was toch wel een stuk minder, maar nu zat ik weer op het puntje van mijn stoel!

Het zijn trouwens ghost sharks, vandaar dat ze er wat apart uitzien. Vergane glorie :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney: "Hackers bluften, er werd geen film gestolen"

Afbeelding

De CEO van Disney gelooft niet dat het bedrijf ooit gehackt is. Eerder deze maand lichtte Bob Iger zijn personeel in over bedreigingen van iemand die beweerde een kopie van een nog niet uitgebrachte Disneyfilm in handen te hebben.

De hacker dreigde de film in segmenten van vijf minuten vrij te geven als Disney geen 'losgeld', een onbekend bedrag in bitcoin, zou overmaken. Iger bevestigde gisteren in een interview met Yahoo dat de dreigementen inderdaad zijn binnengekomen bij de filmstudio, maar hij denkt dat de afzender blufte.

lees meer op : http://www.demorgen.be/tvmedia/disney-h ... -b9048506/
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf 16u kunnen Magic Plus en Dream jaarkaarthouders reserveren! Meer hier:
http://bit.ly/2rodKut

Infinty houders kunnen nu al reserveren

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Annet schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONOh wow een deel 6.... Lol vraag me af of hij goed blijft. Deel 5 lijkt me wel goed, er komen zelfs haaien in voor. Haaien vond ik altijd al interessante wezens. Ik golf surf zelf en lees en hoor vaak ook verhalen van de grote zee heersers. Deze haaien uit de nieuwe film lijken wel soort robots!? Of lijkt dat maar zo :shock:
Ik weet ook niet of deel 6 deel 5 nog zal kunnen overtreffen, want ik vond het echt een geweldige film! Deel 4 was toch wel een stuk minder, maar nu zat ik weer op het puntje van mijn stoel!

Het zijn trouwens ghost sharks, vandaar dat ze er wat apart uitzien. Vergane glorie :)

Haha idd we zullen het beleven. Meestal vind ik uit een reeks van de zelfde films er paar leuk en sommige minder zoals Harry potter bijvoorbeeld, dan heb je toch Vaak delen die je beter aanspreken en vaker wilt terug kijken.

Oehh spooky sharks! Spannend! Hihi :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales release clip compilation (2017)

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wat is de beste Pirates of the Caribbean film volgens jullie?



We hebben weer een nieuwe poll voor jullie. Met de vijfde Pirates film vers in de bioscoop willen wij weten welk deel volgens jullie de beste Pirates of the Caribbean film is. Stem nu en wie weet staat jouw favoriete deel volgende week op nummer 1!

Pirates of the Caribbean Salazar's Revenge, ofwel Dead Men Tell No Tales, draait nu ruim een weekje in de bioscoop. Dit is het vijfde deel in de populaire filmfranchise. Nu iedereen een kans heeft gehad om de film te kijken vragen we ons af welk deel in de serie jullie nou het beste vinden.

lees meer op http://www.xgn.nl/beste-pi ... bbean-film
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

'Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales' Meet-Up | Walt Disney World

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar