Kinderen onder 3 jaar zullen idd gratis zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Plaza gardens
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- NickySacred
- Member

Ik heb deze telefonisch willen boeken 2 maanden voor onze aankomst nu zeiden ze me dat ik dit max 3 dagen op voorhand kon vastleggen? Klopt dit?
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Via de restaurantlijn is het drie dagen.NickySacred schreef:Ik heb deze telefonisch willen boeken 2 maanden voor onze aankomst nu zeiden ze me dat ik dit max 3 dagen op voorhand kon vastleggen? Klopt dit?
Als je verblijft in een Disneyland hotel kan je het laten toevoegen aan jouw boeking. Je moet dan naar de reserveringslijn bellen en NIET naar de restaurantlijn.
Ik heb een verblijf geboekt voor eind dit jaar, met half pension premium vouchers waarmee ik dus zonder bijbetaling kan ontbijten in Plaza Gardens. Ik heb vandaag gebeld (>2 maand) en ik kon het ontbijt reserveren (zonder meerprijs omdat ik Premium vouchers had)
Laatst gewijzigd door sloeber op 27 mei 2017, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt! dit zou goed uitkomen, 2 augustus ga ik voor dagje weg met trein, maar aankomst is pas om 8u45, dan kan ik toch nog proberen om met reservatie om 9u45 te kunnen ontbijten met de personages.sloeber schreef:Je kunt een reservering maken voor één van de twee volgende tijden: 8.15 of 9.45 uur.
- NickySacred
- Member

Dan zal ik zo eens proberen want we verblijven in SQLsloeber schreef:Via de restaurantlijn is het drie dagen.NickySacred schreef:Ik heb deze telefonisch willen boeken 2 maanden voor onze aankomst nu zeiden ze me dat ik dit max 3 dagen op voorhand kon vastleggen? Klopt dit?
Als je verblijft in een Disneyland hotel kan je het laten toevoegen aan jouw boeking. Je moet dan naar de reserveringslijn bellen en NIET naar de restaurantlijn.
Ik heb een verblijf geboekt voor eind dit jaar, met half pension premium vouchers waarmee ik dus zonder bijbetaling kan ontbijten in Plaza Gardens. Ik heb vandaag gebeld (>2 maand) en ik kon het ontbijt reserveren (zonder meerprijs omdat ik Premium vouchers had)
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
- D-Tekenaar
- Member

Dat is een goede vraag eigenlijk .
Volgens mij is dit dan niet mogelijk .
En dan zal er vast wel een oplossing komen in Restaurant des Stars
Volgens mij is dit dan niet mogelijk .
En dan zal er vast wel een oplossing komen in Restaurant des Stars
Ik heb een vraagje.
Wij logeren in NBC, Compas Club, dus ontbijt zit hier al in.
Is het voor ons dan ook 35€ per persoon (weet niet hoeveel het is voor een kind) om in Plaza garden te gaan ontbijten met de Disney figuren?
Bedankt
Wij logeren in NBC, Compas Club, dus ontbijt zit hier al in.
Is het voor ons dan ook 35€ per persoon (weet niet hoeveel het is voor een kind) om in Plaza garden te gaan ontbijten met de Disney figuren?
Bedankt
Hey, bedankt voor de tip om een dummyboeking te doen.
Voor ons 4 (2volw, 2 kids) zou het op 40€ komen om op te leggen.
Wat we meer dan redelijk vinden, dus ik ga morgen bellen om te reserveren voor als we daar zijn eind augustus.
Zo'n ontbijt hebben we nog nooit gedaan met de figuren, en tijdens elke keer dat we gaan, doen we iets dat we nog nooit gedaan hebben, dus deze keer is het ontbijt met de figuren.

Voor ons 4 (2volw, 2 kids) zou het op 40€ komen om op te leggen.
Wat we meer dan redelijk vinden, dus ik ga morgen bellen om te reserveren voor als we daar zijn eind augustus.
Zo'n ontbijt hebben we nog nooit gedaan met de figuren, en tijdens elke keer dat we gaan, doen we iets dat we nog nooit gedaan hebben, dus deze keer is het ontbijt met de figuren.