Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Ja, er is nooit genoeg van de "Villains" wat mij betreft.Japperboy schreefCOLONHoe mooi ik ook de herfst parade vind, zou zo veel liever parade van villains zien met trick or treating en headless horsemen
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
- Miss_Leonie
- Member

- BerichtenCOLON 149
- GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53
Leuk! Ik ga meestal in de herfst naar Disney, dus al vaak Halloween meegemaakt. Vind het altijd heel sfeervolDisney Collections schreefCOLONDit jaar zal mijn allereerste Halloween in Disneyland Parijs zijn (ik ben er midden oktober) en ik ben zo ontzettend benieuwd!
Mijn lievelings attractie is ook Phantom Manor, dus misschien komt het daar ook een beetje door
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Ik ben tot nu toe alleen maar telkens in juni geweest. Dit is echter puur toeval telkens. Toen ik mijn aankomende vakantie had geboekt, realiseerde ik me plots dat ik in de Halloween periode zit. Ik heb er echt megaveel zin in om eens wat anders te zien in de parken dan lente/zomer! Zeker omdat ik iemand ben die van wat meer koudere weertypes houd.Miss_Leonie schreefCOLONLeuk! Ik ga meestal in de herfst naar Disney, dus al vaak Halloween meegemaakt. Vind het altijd heel sfeervolDisney Collections schreefCOLONDit jaar zal mijn allereerste Halloween in Disneyland Parijs zijn (ik ben er midden oktober) en ik ben zo ontzettend benieuwd!
Mijn lievelings attractie is ook Phantom Manor, dus misschien komt het daar ook een beetje door
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
- Miss_Leonie
- Member

- BerichtenCOLON 149
- GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53
Wat een toeval, ik ben ook echt een najaar/winter persoon!Disney Collections schreefCOLONIk ben tot nu toe alleen maar telkens in juni geweest. Dit is echter puur toeval telkens. Toen ik mijn aankomende vakantie had geboekt, realiseerde ik me plots dat ik in de Halloween periode zit. Ik heb er echt megaveel zin in om eens wat anders te zien in de parken dan lente/zomer! Zeker omdat ik iemand ben die van wat meer koudere weertypes houd.Miss_Leonie schreefCOLONLeuk! Ik ga meestal in de herfst naar Disney, dus al vaak Halloween meegemaakt. Vind het altijd heel sfeervolDisney Collections schreefCOLONDit jaar zal mijn allereerste Halloween in Disneyland Parijs zijn (ik ben er midden oktober) en ik ben zo ontzettend benieuwd!
D-Tekenaar schreefCOLONja hoorFrank_C80 schreefCOLONZou er ook een Halloweenparty zijn dit jaar.
Hoop het wel, wou dit jaar voor de eerste keer gaan.![]()
Zoals gewoonlijk is hij weer op 31 Oktober !!!
binnenkort komt er waarschijnlijk meer info
Wat kost dat andere jaren eigenlijk? (met de 30% korting) en wat houd de Halloween Party eigenlijk allemaal in?
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je vind hier wat info over vorig jaar: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 235#p87235
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
42€ zonder korting.Frank_C80 schreefCOLOND-Tekenaar schreefCOLONja hoorFrank_C80 schreefCOLONZou er ook een Halloweenparty zijn dit jaar.
Hoop het wel, wou dit jaar voor de eerste keer gaan.![]()
Zoals gewoonlijk is hij weer op 31 Oktober !!!
binnenkort komt er waarschijnlijk meer info
Wat kost dat andere jaren eigenlijk? (met de 30% korting) en wat houd de Halloween Party eigenlijk allemaal in?
En het is ieder jaar weer een slagje anders dan andere jaren.
Vorig jaar was er een speciale Villains parade.
Verder eigenlijk niets anders dan de rest van de Halloween periode.
Geen speciale show (daar waar 2014 en 2015 de speciale Minnie's Pirate Academy had).
Geen speciale meets, gewoon dezelfde als het hele seizoen.
Enige andere "speciale" was het Villains Pavillion. Maar dat is gewoon standaard Villains die in het Princess Pavillion staan.

Dit wordt mijn eerste jaar met halloween ik heb er erg veel zin in ik ga met een groepje vrienden als karakters van de klene zeemeermin.
Ik heb ook een klein vraagje is het op de dag zelf erg druk in het park en daardoor aan te raden om een restaurant te reserveren of is het slimmer om uitgebeid te lunchen en het 's avonds met snacks te doen om zo min mogelijk te missen?
Andere tips zijn ook welkom, we zijn allemaal cosplayers dus we gaan ons flink uitleven op onze kostuums
Ik heb ook een klein vraagje is het op de dag zelf erg druk in het park en daardoor aan te raden om een restaurant te reserveren of is het slimmer om uitgebeid te lunchen en het 's avonds met snacks te doen om zo min mogelijk te missen?
Andere tips zijn ook welkom, we zijn allemaal cosplayers dus we gaan ons flink uitleven op onze kostuums
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het is altijd aan te raden om te reserveren en je kan ook in de late namiddag wat eten in veel restaurantspraime schreefCOLONDit wordt mijn eerste jaar met halloween ik heb er erg veel zin in ik ga met een groepje vrienden als karakters van de klene zeemeermin.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04
Weet er iemand vanaf wanneer we tickets kunnen kopen? Kijk er al naar uit! 
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Op zo'n drukke dag zou ik zeker reserveren.praime schreefCOLONDit wordt mijn eerste jaar met halloween ik heb er erg veel zin in ik ga met een groepje vrienden als karakters van de klene zeemeermin.
Maar ik persoonlijk zou het ook zonde vinden om de halve avond weg te gooien aan te eten.
Eet van tevoren, en neem 's-avonds een snackje als je echt nog honger krijgt.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Even naar de US vliegen danJapperboy schreefCOLONHoe mooi ik ook de herfst parade vind, zou zo veel liever parade van villains zien met trick or treating en headless horsemen

-
lieve-1973
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57
DisneyLover schreefCOLONWeet er iemand vanaf wanneer we tickets kunnen kopen? Kijk er al naar uit!
ergens in augustus dacht ik
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Losse ticket verkoop begint ongeveer midden-juni.DisneyLover schreefCOLONWeet er iemand vanaf wanneer we tickets kunnen kopen? Kijk er al naar uit!
Vorig jaar was de exacte datum 21 juni, het jaar ervoor was het 15 juni.