1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam.
Mijn gebruikersnaam is Doensel. Ooit bij een opleiding gebruikt door een leraar, iedereen was blij dat ze eindelijk de naam van een mede-leerling goed uitspraken totdat mijn achternaam gezegd werd. Dit werd dus Doensel ipv Doensen.
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
Eigenlijk best veel, vooral de weetjes en ervaringen van andere Disney gangers. Zo beleef je elke keer wat nieuws in het park.
3. Wat voor forumbezoeker ben je?
Ik ben vooral iemand die bij leest!! Meestal 1 x in de week even lekker bij lezen. Als het tijd is dat we weer richting Disney gaan ben ik wel vaker op het forum te vinden. Ik wil natuurlijk niks missen!!
4. Ben je nog lid van andere (Disney) forums?
Nee ik ben alleen lid van dit forum. Hier staat naar mijn mening voldoende informatie.
5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2017
Nou eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Buiten dat ik gek ben op Disney films en natuurlijk het park, moet ik eerlijk zeggen dat mijn vrouw mij stiekem heeft opgegeven.
6. Wat is je favoriete Disney film? En waarom?
Zonder enige twijfel Star Wars. Het verhaal blijft mooi. En deze films zijn nooit achterhaald. Zelfs al bestaat Star Wars dit jaar 40 jaar. De muziek hierin is ook prachtig. Zelfs de muziek verteld het verhaal!!
7. Wie is je favoriete Disney figuur? En waarom?
Kylo Ren!! Een grotere boef is er niet!! Hoe ze hem in de film geplaatst hebben is geweldig. Natuurlijk ook alle respect voor de acteur!
8. Wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland Parijs? En waarom?
Disney Illuminations!! Vooral de stoere Star Wars effecten. Aan elk klein detail is gedacht zelf de 'sterrenhemel' in de bomen.
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
Ik ben alleen nog maar in Disneyland Parijs geweest dus ik kan niet echt vergelijken. Maar ik zou nog graag een keer naar Disney Anaheim willen voor mij is dat nog een droom om naar toe te gaan. Is dan toch het allereerste park van Disney.
10. In welk deel van Disneyland Parijs voel je je het meeste thuis? En waarom?
Dan is dat toch de mainstreet. Zodra je daar loopt denk je: Yes, we zijn er weer. Je ruikt, ziet, hoort en voelt daar Disney.
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Parijs? En waarom?
KERSTMIS!! Het kerstseizoen begint in november of te wel nog lang geen kerst. Maar zodra je in Disney bent maakt het helemaal niet uit welke datum het is. Het is gewoon kerst. Zo mooi is er versierd. En het sneeuwt!!!
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar jezelf opstaat in een van de Disneyparken?
Deze foto is gemaakt met mijn zoon voor het eerst in een 'enge' attractie. Pirates of the Carribean. Hij ziet er een beetje bang uit maar dat viel naderhand wel mee. Hij vond het super. Op de foto was hij 5 jaar nu 7 jaar en een echte daredevil aan het worden. Vinden wij niet altijd leuk hahaha.
13. Stel je voor je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop. Hoe zou jij willen dat deze eruit zagen?
Ik vind de originele oortjes toch het mooiste. Maar als ik dan toch mag ontwerpen zou ik een Star War reeks maken. Te beginnen bij Kylo Ren, met wat rood licht erbij.
14. Heb je naast Disney nog andere hobby's of bezigheden? Zo ja welke?
Buiten mijn 2 kinderen van 5 en 7, train ik met politiehonden. Ik train met ze van pup totdat ze politiehond worden met een certificaat.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en nog niet zijn gevraagd.
Ik denk dat alles wel een beetje gevraagd is. Hopelijk gaat de grote opdracht ook wat worden is wel een pittige. Maar goed het is ook niet niks om Mister Café Mickey te worden!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk