10 vragen aan.... elke Disneygek.

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hallo Disneygekken!

Uiteraard hebben we hier een voorsteltopic, maar we vinden het ook leuk om nog meer over jou te weten te komen. Daarom hier 10 vragen aan jou! Veel plezier met het beantwoorden van de vragen.

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
2. Waar kom je vandaan?
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
5. Wat is je favoriete Disneypark?
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
8. Wat is je favoriete Disney quote?
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Mijn naam is D-Tekenaar op het forum . Dit omdat ik vaak teken en wel hou van Disney tekenen :P De D staat dus voor Disney
2. Waar kom je vandaan? Heusden-zolder
3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Beauty and the Beast
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Goofy
5. Wat is je favoriete Disneypark? het Disneyland Park
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? Ik voel me overal wel thuis in het park :) Hoe meer magie ..hoe beter ;)
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Swing into spring en Halloween
8. Wat is je favoriete Disney quote? everything you need is faith , trust and pixie dust
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Tekenen , Film en bezig zijn met mijn Disney friends ... Ik hou ook van de goochelkunst , Musical en een pretpark bezoekje :)
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Niet echt ....

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Dit vind ik geen makkelijke vraag hahahaha ( ook al bedacht ik hem zelf ) . Ik heb zoveel leuke fotos van speciale momenten in Disneyland Paris dat het niet makkelijk is . Maar ik kies dan maar voor een heel speciale meet

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Mama van prinsesjes, omdat ik mama van 2 lieve prinsesjes ben.

2. Waar kom je vandaan?
Arnhem

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Beauty and the Beast

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Mulan

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Parijs

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Mainstreet, het is zo heerlijk thuiskomen.

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerst, het is er zo heerlijk magisch

8. Wat is je favoriete Disney quote?
"If you keep on believing, the dream that you wish will come true"

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Ja, ballet, ballet en ballet.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Heel prettig nader kennis met jullie te maken. :)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Het moment dat Belle mijn prinsesjes voorleest, dat blijft gewoon Magisch:

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekent deze naam?
Mouseketeer, komt van The Mickey Mouse Club.

2. Waar kom je vandaan?
Roosendaal, Noord-Brabant.

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Fantasia/Fantasia 2000

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Maleficent & Jack Skellington. Maar héél dicht gevolgd door Goofy, Peter Pan, Merida en Merryweather.

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Park in Disneyland Paris.

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Overal, Disneyland Paris is mijn thuis. Maar als ik echt 1 plek moet kiezen, dan natuurlijk restaurant Pizzeria Bella Notte in Fantasyland, aangezien ik daar vorig jaar gewerkt heb,

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Halloween!!!!!!!!!!! :jack:

8. Wat is je favoriete Disney quote?
Ik heb er 3:
* "Do as dreamers do."
* "Remember to always let your dreams carry you away."
* "The evening star is shining bright, so make a wish and hold on tight. There's magic in the air tonight, and anything can happen."

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Lezen, reizen en ik heb een grote liefde voor Spanje.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Nee.

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Eentje uitkiezen is echt onmogelijk. Dit zijn een aantal van mijn favorieten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 2 op Mouseketeer, in totaal 8 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wauw mooie foto's Mouseketeer!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Mama van prinsesjes schreefCOLONWauw mooie foto's Mouseketeer!
Dankje!
Het werden er iets meer dan ik dacht haha!
Maar ik kan onmogelijk kiezen, ik heb er te veel :lol:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mouseketeer schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONWauw mooie foto's Mouseketeer!
Dankje!
Het werden er iets meer dan ik dacht haha!
Maar ik kan onmogelijk kiezen, ik heb er te veel :lol:
Snap ik
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De perfecte foto zoeken is niet makkelijk hahaha
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Paar jaar terug hadden we een konijn die Stitch heet. Beetje als eerbetoon aan hem wrs :p. En ik ben geboren in 1987.
2. Waar kom je vandaan?
Deerlijk (B)
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Hercules. Heeft beetje een speciale betekenis. Ik moest naar een verjaardagsfeestje van iemand in mijn klas maar ik kon/mocht niet gaan omdat ik ziek was. Ter compensatie heb ik de, toen nieuwste, disneyfilm gekregen. Ik was direct verkocht en geen spijt gehad dat ik niet naar het feestje kon. Ben zot van de characters, vooral Pijn en Paniek vind ik geweldig maar ook Hades. Echt lachen! En ben ook nogal verzot op de Griekse mythologie (ookal klopt de film langs geen kanten ;) ).
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Dat is een moeilijke, maar ga wrs toch voor Stitch gaan. Hij is gewoon zo schattig :D.
5. Wat is je favoriete Disneypark?
Enkel nog maar DLP gedaan, maar WDW staat op het verlanglijstje. En dan mss hopelijk ook nog ooit de andere parken.
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Bij de binnenkomst bij Main Street. De sfeer, de muziek, dan begin ik spontaan te dansen :D.
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Halloween! Onze allereerste (verrassings)trip was tijdens de halloweenperiode. Was toen zo'n magische belefenis voor het hele gezin! Maar kerst is ook wel leuk (als het weer een beetje meewerkt).
8. Wat is je favoriete Disney quote?
Niet de origineelste ;). "Everything you need is faith , trust and pixie dust."
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Hoh, films/series kijken, naaien en lezen. Maar laatste tijd nogal weinig tijd voor.
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Niet bepaald ;)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Dit is een hele onverwachtse (en groggy) foto van onze laatste trip in januari/februari. Dochter had dorst en wou drinken dus hebben we ons op een bankje geinstalleerd. In de verte zagen we Teigetje zot doen met zijn fans. Hij kwam onze richting uit maar nooit gedacht dat hij plots naast mij zou komen zitten op het bankje. Gelukkig had mijn man net een camera bij zich (normaal heb ik die bij mij) dus zo toch nog een leuke en onverwachtse foto samen :D.

Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Mijn voornaam en geboortejaar, ik weet het, niet origineel.
2. Waar kom je vandaan? Woon in Den Haag, geboren in Gouda.
3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Ik heb er 2, Robin Hood en Oliver and Compagny.
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Knabbel en Babbel.
5. Wat is je favoriete Disneypark? Het Disneyland Park.
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? In Harrington's, kan er uren naar alle beeldjes kijken.
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Momenteel Halloween, maar ik ga dit jaar voor het eerst in het kerstseizoen. Dus mogelijk verandert het over een paar maanden.
8. Wat is je favoriete Disney quote? Net als Stitch87 ben ik niet echt origineel (was al duidelijk bij mijn gebruikersnaam), Everything you need is faith , trust and a little bit of pixie dust.
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Lezen, shoppen en mijn katjes.
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Niet dat ik weet.

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen) Deze foto geeft me het ultieme lentegevoel op mijn favoriete plekje op aarde.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Marieke1978, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik denk dat "Everything you need is faith , trust and pixie dust." een veel gekozen Quote is :)
Het is ook wel een heel mooie vind ik hahahah
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Marieke1978, als je een foto wilt plaatsen, wil ik je wel helpen. Je mag me een pb sturen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Wanneer iemand iets van Disney bewondert denk ik altijd: Het is de Disney magie! Toen ik een Youtube channel maakte wilde ik iets Frans dus het is MagieDeDisney geworden (magie van Disney) Het is toch wel een lastige naam voor sommige dus ondertussen op YT veranderd, maar hier zit ik dus vast met deze naam :lol:

2. Waar kom je vandaan?
Heerlen in Zuid-Limburg. Voor mijn studie in Breda, woon ik in Den Haag, veel reizen dus!

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Tangled, ik zag het toen ik 14 was in 2012 en dit zorgde ervoor dat ik op 'late' leeftijd fan werd van Disney.

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Buzz Lightyear to infinity and beyond!

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Parijs, wel in het geheel met de Studios erbij, wil daar later graag werken. Ben daarnaast twee keer naar Shanghai Disney geweest!

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Recht voor het kasteel, kan daar uren zitten. Ook sta ik vaak in de Single Riders line van Ratatouille :P

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Swing Into Spring ook al ben ik er nooit geweest!

8. Wat is je favoriete Disney quote?
"The fears that once controlled me, can't get to me at all" Ben niet Frozen-moe, kijk met mate ;)

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Ik focus nu ook op andere pretparken, ik speel viool/ukulele/gitaar, probeer hard te lopen, films kijken, maar Disney neemt nog steeds de meeste tijd op een dag.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Ik ga volgend jaar pretparken studeren! Ik ben toegelaten voor de pretpark richting dus nu moet ik alleen dit jaar nog halen. Highlights komende 3 jaren: veel pretpark uitjes, ideeën bedenken voor pretparken, voor een half jaar naar WDW als stage, jealous yet? ;)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Afbeelding
Kerst 2013, voor het eerst zelfstandig naar Disneyland toen ik 15 was, broertje was mee.

De volgende horen samen, de bovenste is augustus 2016 en besloot het na te maken in april 2017!
Afbeelding
Afbeelding

EDIT: Nog een mooie :P
Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O waw, pretparken bestuderen, klinkt top :D. Wat houdt het precies in? Ga je voor ingenieur om attracties te ontwerpen, architect, ... of hoe moet ik het zien? Zalig van WDW, wat ga je er precies moeten doen? Hopelijk veel vrije tijd ;)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Annet. En laat dat nu gewoon mijn voornaam zijn, de creativiteit spat er vanaf :thumbs:

2. Waar kom je vandaan?
Het momenteel zonnige Cuijk aan de Maas in Brabant.

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Classic: The Little Mermaid
Pixar: Up
Live Action: Pirates of the Carribean
Nieuwe generatie: Moana

En zo smokkel ik stiekem meerdere films in mijn antwoord, want kiezen is zo moeilijk! ;)

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Eeyore! Zijn zwarte, droge humor is helemaal mijn ding.

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Ik ben maar in 1 park geweest, dus Disneyland Parijs. Maar ik zou het originele park in Anaheim heel erg graag bezoeken!

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Adventureland, tussen de piraten, skull rock en al het mooie groen.

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Halloween, always has been and always will be! :jack:

8. Wat is je favoriete Disney quote?
Ohana means family. Family means nobody gets left behind, or forgotten.

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Veel teveel tv series kijken, musicals en concerten bezoeken, boeken lezen en, ondanks dat mijn naam niet creatief is, mag ik toch graag creatief bezig zijn. Ik maak digitale scrapbooks waar ik veel tijd in steek, maar ik doe zo nu en dan ook andere creatieve dingen. Heb zelfs vandaag mijn eerste paar Mickey oortjes zelf geknutseld!

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Bedankt voor jullie inzet op dit forum en voor de toffe meets die ik al heb mogen bijwonen! :P

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken?
Aargh 1 foto kiezen is lastig, dus dan maar weer een beetje valsspelen :)

Of het nou knuffels met Eeyore zijn...
Afbeelding

Gek doen met mijn favoriete prinses...
Afbeelding

Of de dag beginnen met een onderonsje met Donald terwijl we het kasteel bewonderen...
Afbeelding

...Disney zit nu eenmaal in mijn hart!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar