Mickey and the Magician

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Vrijdag de eerste soft opening gezien en gisteren de eerste officiële show, wauw! Had hem nog niet gezien, alleen online, maar zou zo nog 10x gaan. Vooral vrijdag bij de soft opening zag je de cast echt zelf zo uit hun dak gaan bij het slotapplaus, erg leuk om te zien.
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Ik vond hem ook weer prachtig en heb hem zaterdag gezien. Alleen Elsa had niet zo'n goede zangstem vonden wij, de vorige shows was ze beter.
Gelukkig maakte Rafiki alles goed :)
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wat is de beste plaats met een 3jarige? Helemaal vooraan of net achter het midden gangpad?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Stitch87 schreefCOLONWat is de beste plaats met een 3jarige? Helemaal vooraan of net achter het midden gangpad?
Je ziet van overal goed, maar ik ben van mening dat je (en dat is bij elke show overal zo) helemaal vooraan geen goed totaaloverzicht hebt en dus stukken "mist". Ik vind midden in de zaal ideaal, dicht genoeg om alles goed te zien gebeuren maar ook ver genoeg om heel het podium te zien.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ona1991 schreefCOLON Je ziet van overal goed, maar ik ben van mening dat je (en dat is bij elke show overal zo) helemaal vooraan geen goed totaaloverzicht hebt en dus stukken "mist". Ik vind midden in de zaal ideaal, dicht genoeg om alles goed te zien gebeuren maar ook ver genoeg om heel het podium te zien.
Ja, zo denk ik er normaal ook over. Maar omdat ze nog zo klein is heb ik schrik dat er een 'reus' voor haar zal zitten en ze er niets van zal zien. Maar ben dan bang achter het gangpad in het midden dat het mss te ver gaat zijn (nog nooit in die zaal geweest dus niet echt een idee hoe ver het precies is). Vandaar dat ik twijfelde met helemaal vooraan.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stitch87 schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON Je ziet van overal goed, maar ik ben van mening dat je (en dat is bij elke show overal zo) helemaal vooraan geen goed totaaloverzicht hebt en dus stukken "mist". Ik vind midden in de zaal ideaal, dicht genoeg om alles goed te zien gebeuren maar ook ver genoeg om heel het podium te zien.
Ja, zo denk ik er normaal ook over. Maar omdat ze nog zo klein is heb ik schrik dat er een 'reus' voor haar zal zitten en ze er niets van zal zien. Maar ben dan bang achter het gangpad in het midden dat het mss te ver gaat zijn (nog nooit in die zaal geweest dus niet echt een idee hoe ver het precies is). Vandaar dat ik twijfelde met helemaal vooraan.
Hangt er ook vanaf hoe lang je op voorhand al aanschuift voor een goed plaatsje te bemachtigen. Wij wachtten met onze zoon van 2 een half uurtje op voorhand, waardoor we alleen maar keus hadden in het midden. Ik heb schrik, indien we al langer zouden aanschuiven dat hij zich tijdens de voorstelling ook niet meer zou kunnen stil houden.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik ga een EAC kaart hebben. Naar wat ik verstaan heb mogen we eerder binnen dan de anderen. Dus hoop nog redelijk wat keus te hebben ;).
Kon je zoontje het gemakkelijk zien vanaf een willekeurige rij?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ja hoor,hij zei toch hele tijd 'mickey mouse!', was op dat moment wel wat moe, dus veel half gezien vrees ik
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oef, stelt me al gerust :). Ze is serieuze Mickey en Elsa fan. Zou spijtig zijn als ze het maar amper ziet. Staan de stoeltjes geschrankt zoals in cinémagique (dat je tss de hoofden van de rij voor je kijkt) of staan de zitjes vlak achter elkaar?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij zaten met de rolstoel op de laatste rij voor het gangpad. Zal even een foto plaatsen. Colin zat op schoot. Hoop dat je zo een beeld krijgt :) Rond het gangpad zitten is dus wel leuk zoals je ziet !
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Super! Dochter zal helaas niet op schoot willen zitten vrees ik ;). Ook duidelijk te zien vanaf eigen stoeltje voor de kleintjes?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Vind ik lastig te zeggen, het loopt wel schuin af, maar als er inderdaad een paar lange mensen voor je kruipen...
Als je met de kaart eerder naar binnen mag, probeer anders de plekjes direct aan het gangpad, dus net achter waar wij zaten. Daar heb je ook de meeste interactie met 'wat er door de zaal komt'.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oké, thx! :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Proficiat aan de cast en crew van Mickey and the Magician Voor jullie prijs van 'Best New Show' van theme park insider !!!

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mickey and the magician komt zoiezo volgend jaar al terug van 31 Maart 2018 tot 2 September 2018 !!!



Bron : ED92
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar