Disney Films/ series op tv

Alles over de Disney filmes en Series op tv en Disney Channel.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Haja, dan zou ik het mss ook wel overwegen :)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Alles digitaal scheelt wel heel veel plek. Een vriend van me heeft allr dvd's de deur uit gedaan en alles digitaal aangeschaft. Zou ik ook eens moeten overwegen denk ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mama van prinsesjes schreefCOLONAlles digitaal scheelt wel heel veel plek. Een vriend van me heeft allr dvd's de deur uit gedaan en alles digitaal aangeschaft. Zou ik ook eens moeten overwegen denk ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neen, ik houd er juist van Disney tastbaar te hebben,...
Ben ik de enige die soms trots zit te staren naar zijn complete disney classic collection :oops: :lol: bovendien heb je digitaal niet al het bonus materiaal van dvd of blu-ray. Neem bv de live audio-commentaar, alleen mogelijk op dvd
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONAlles digitaal scheelt wel heel veel plek. Een vriend van me heeft allr dvd's de deur uit gedaan en alles digitaal aangeschaft. Zou ik ook eens moeten overwegen denk ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neen, ik houd er juist van Disney tastbaar te hebben,...
Ben ik de enige die soms trots zit te staren naar zijn complete disney classic collection :oops: :lol: bovendien heb je digitaal niet al het bonus materiaal van dvd of blu-ray. Neem bv de live audio-commentaar, alleen mogelijk op dvd
Dat is ook wat me tegenhoudt. Maar de lades onder de tv en de ombouw over de tv puilen ondertussen uit van de dvd's, overal waar het kan, ligt of staat wel een dvd. Nu de kindjes groter worden en de andere collecties ook, zoals de tsum tsums en lego (voornamelijk disney prinses) is het soms wel eens prettig om eens wat ruimte te maken. + dat we (de meiden en ik) van plan zijn de serre om te bouwen tot balletruimte. Dilemma's....
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Bij ons is alles digitaal. Alles op een nas, bakje van +/- 20cm³. Hebben wel nog wat dvd's en videocassettes liggen maar die liggen uit het zicht :p
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONAlles digitaal scheelt wel heel veel plek. Een vriend van me heeft allr dvd's de deur uit gedaan en alles digitaal aangeschaft. Zou ik ook eens moeten overwegen denk ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neen, ik houd er juist van Disney tastbaar te hebben,...
Ben ik de enige die soms trots zit te staren naar zijn complete disney classic collection :oops: :lol: bovendien heb je digitaal niet al het bonus materiaal van dvd of blu-ray. Neem bv de live audio-commentaar, alleen mogelijk op dvd
Nee, dit klopt niet :) als je bij iTunes de film koopt krijg je ook het bonus materiaal er bij :)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONAlles digitaal scheelt wel heel veel plek. Een vriend van me heeft allr dvd's de deur uit gedaan en alles digitaal aangeschaft. Zou ik ook eens moeten overwegen denk ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neen, ik houd er juist van Disney tastbaar te hebben,...
Ben ik de enige die soms trots zit te staren naar zijn complete disney classic collection :oops: :lol: bovendien heb je digitaal niet al het bonus materiaal van dvd of blu-ray. Neem bv de live audio-commentaar, alleen mogelijk op dvd
Nee, dit klopt niet :) als je bij iTunes de film koopt krijg je ook het bonus materiaal er bij :)
ow, dat is goed om te weten. :yes:
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Neen, ik houd er juist van Disney tastbaar te hebben,...
Ben ik de enige die soms trots zit te staren naar zijn complete disney classic collection :oops: :lol: bovendien heb je digitaal niet al het bonus materiaal van dvd of blu-ray. Neem bv de live audio-commentaar, alleen mogelijk op dvd[/quote]
Nee, dit klopt niet :) als je bij iTunes de film koopt krijg je ook het bonus materiaal er bij :)[/quote]



Dat is wel handig om te weten inderdaad, wist ik niet! Bij dvd's waarbij je digitale kopie krijgt, is dit dan het zelfde? of heb je dan nog steeds schijfje?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Kijk vanavond naar Life, animated op Canvas om 22U15 !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONKijk vanavond naar Life, animated op Canvas om 22U15 !!!

Afbeelding
Wie dit bericht te laat ziet of niet kan kijken. Op netflix staat ook deze aangrijpende reportage over een autistische jongen die steun en kracht krijgt door Disney- films.

Tevens op Netflix:
Floyd Norman: an animated life
Afbeelding
Documentaire over de Disney animator Floyd Norman en zijn moeilijke periode.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Als ik het niet vergeet neem ik het zeker op :) (hebben geen netflix)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Niet in Nederland op Netflix helaas.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Annet schreefCOLONNiet in Nederland op Netflix helaas.
Volgens nuopnetflix.nl staat Floyd Norman op de nederlandse netflix. Kan hem echt wel aanraden! Je krijgt een blik achter de schermen van Walt Disney animation, maar ook over animator Floyd Norman's strijd tegen racisme en zijn rebellerende houding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Japperboy schreefCOLON
Annet schreefCOLONNiet in Nederland op Netflix helaas.
Volgens nuopnetflix.nl staat Floyd Norman op de nederlandse netflix. Kan hem echt wel aanraden! Je krijgt een blik achter de schermen van Walt Disney animation, maar ook over animator Floyd Norman's strijd tegen racisme en zijn rebellerende houding
Klopt, ik bedoelde Life Animated. Die interesseert mij dan weer door mijn werk :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Japperboy schreefCOLON
Annet schreefCOLONNiet in Nederland op Netflix helaas.
Volgens nuopnetflix.nl staat Floyd Norman op de nederlandse netflix. Kan hem echt wel aanraden! Je krijgt een blik achter de schermen van Walt Disney animation, maar ook over animator Floyd Norman's strijd tegen racisme en zijn rebellerende houding

Moet ik is voor kijken :)

Live Animated vond ik zelf ook heel interessant .
Dit omdat ik ook autisme heb .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar