Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Op 19.05.2017 werd van onze rekening de fee voor de verkoop van de aandelen afgeschreven.

Uit de informatie op de website http://www.eurodisneytenderoffer.com begreep ik dat de fee gecompenseerd zal worden (tot €100),
Brokerage fees up to €100 refunded depending on transaction size (if your shares are tendered under the Semi-Centralized Procedure / see Tender offer document)

Ook las ik op http://bit.ly/2r9rIxq op pagina 9 Requests for reimbursement for the above-mentioned fees will be accepted and processed by the financial intermediaries for a period of 25 trading days from the last day on which the Offer is open.

Als ik het goed lees, de compensatie aanvraag gaat via je eigen bank, binnen 25 handelsdagen ná 8-6-2017 indienen. Weet iemand of hier een formatformulier voor beschikbaar is?

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Betalen jullie dan veel kosten? Bij mij was dat maar 14 euro op 1000 aandelen
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

Minnie1979 schreefCOLONBetalen jullie dan veel kosten? Bij mij was dat maar 14 euro op 1000 aandelen

Het waren ook maar zo'n 20 euro, maar ik probeer het toch te declareren.
Ik belde toch maar met het 00800 nummer van de aandelenclub met de vraag hoe ik de feekosten kan declareren.
Je moet zelf je eigen bank benaderen, zij moeten de onkosten verhalen namens de aandeelhouder werd me verteld. Er zal geen formatformulier verstrekt worden.

Verder legde de CM ook uit dat dat EDL Holding idd ook (een deel van) transactiekosten van de bank incl. btw aan aandeelhouders vergoedt mits betreffende inschrijvingen voor verkopen (tender offer).
€10 euro bij transactie gelijk aan of lager dan € 3333,00 euro.
0,30% bij transactie hoger dan € 3333,00 met een maximum van 100 euro per transactie.
http://bit.ly/2r9rIxq

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

en bij KBC bank (belgie) weten ze nog steeds van niks
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hun aandelen niet
terug verkocht hebben aan Disney.

Wie heeft ze nog niet verkocht??

mvg
Dlrpfreak
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyparisfreak schreefCOLONIk vroeg me af of er nog mensen zijn die hun aandelen niet

mvg
Dlrpfreak
Ik wel, er zijn er zeker die ze niet hebben verkocht...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog wel heb,
eerst omdat ik heel erg twijfelde, nu dacht ik dan maar verkopen,
nu is mijn inzenddatum te laat.

Maar ja we zien wel, als ze terug gehaald mogen worden van de aandelen markt,
dan moet ik ze alsnog verkopen.
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Disneyparisfreak schreefCOLONIk moet eerlijk zeggen dat ik ze nog wel heb,
eerst omdat ik heel erg twijfelde, nu dacht ik dan maar verkopen,
nu is mijn inzenddatum te laat.

Maar ja we zien wel, als ze terug gehaald mogen worden van de aandelen markt,
dan moet ik ze alsnog verkopen.
Normaal kan je verkopen tot 8 juni.
Dus morgen kan ook nog.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Ik ook verkocht.

Ik moet wel nog vragen aan mijn bank voor de kosten te recupereren, ben ik hiervoor nog niet te laat?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

scuba-angelo schreefCOLON Normaal kan je verkopen tot 8 juni.
Dus morgen kan ook nog.
Volgens mij ligt het er aan welke datum je bank zal hanteren http://bit.ly/2qyUQ0E
Minnie1979 schreefCOLONIk ook verkocht.
Ik moet wel nog vragen aan mijn bank voor de kosten te recupereren, ben ik hiervoor nog niet te laat?
Requests for reimbursement for the fees will be accepted and processed by the financial intermediaries for a period of 25 trading days from the last day on which the Offer is open. http://bit.ly/2r2z7Sg

De tussenstand volgens http://sneakymichael.com/dlp-ownership/:
TWDC now owns 87.23% of Disneyland Paris 683,352,214 shares — just 7.77% left until 95%

Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

@Marie-Anne bedankt maar ik vind nergens terug hoe je het kan compenseren en mijn bank zal dat dus ook niet weten ofwel moet ik mail sturen naar shareholders club
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440

Minnie1979 schreefCOLON@Marie-Anne bedankt maar ik vind nergens terug hoe je het kan compenseren en mijn bank zal dat dus ook niet weten ofwel moet ik mail sturen naar shareholders club
Je moet zelf je eigen bank benaderen want zij moeten de onkosten verhalen namens de aandeelhouder, dat werd me verteld door de CM toen ik het gratis 00800 nummer van de aandelenclub belde met de vraag waar/hoe ik de kosten kan declareren.
Ik heb mijn bank gevraagd het te regelen, heb ze de link van de website met informatie doorgegeven http://www.eurodisneytenderoffer.com. De medewerker liet me weten dat ze na 8 juni e.e.a. voor me gaan regelen. Ik wacht dus af, ze hebben 25 dagen de tijd.

Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Het is 8 Juni, en mijn aandelen zijn nog steeds niet verkocht ook al heb ik mij aangemeld op 11/05.

Stel dat ze niet aan 95% komen, zouden ze dan de aandelen die aangemeld zijn en nog niet gekocht nog moeten opkopen aan €2, of mogen ze daar van afzien en de aandelenkoers laten instorten?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

scuba-angelo schreefCOLONHet is 8 Juni, en mijn aandelen zijn nog steeds niet verkocht ook al heb ik mij aangemeld op 11/05.

Stel dat ze niet aan 95% komen, zouden ze dan de aandelen die aangemeld zijn en nog niet gekocht nog moeten opkopen aan €2, of mogen ze daar van afzien en de aandelenkoers laten instorten?
De mijne zijn ook nog niet verkocht, gebeurt wss later deze week...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Disneyparisfreak schreefCOLONIk vroeg me af of er nog mensen zijn die hun aandelen niet

mvg
Dlrpfreak
ik heb de mijne ook niet verkocht, en ben het ook niet van plan, zolang ik niet verplicht word...ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal zoveel beter gaat worden als het volledig in amerikaanse handen valt... vandaar dus mijn terughoudendheid om te verkopen...

mss loop ik wel een risico, maar dat is dan mijn risico... en dom en eigenwijs en egoistisch ben ik ook al genoemd... maar daar lig ik niet van wakker ;) ik doe nog altijd met mijn aandelen wat ik wil ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar