Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

scuba-angelo schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLONWel of niet verkopen is ook heel persoonlijk, ik zag op internet ook mensen die nog 1 aandeel gehouden hebben en de rest verkochten. Zij willen nog een stukje DLP blijven "bezitten". Benader je het zakelijk of emotioneel, of van beide kanten?
We hebben voor we de knoop hebben doorgehakt op google gezocht wat een tender offer Überhaupt betekent.
Via internet http://bit.ly/2reKGWG en http://bit.ly/2sgPyL5 vonden we algemene informatie.
De winst van de verkoop willen we weer in DLP en WDW (extra tripjes) steken en de komende 10 jaar lid van Club Actionnaires blijven voelt voor ons als een teken van dankbaarheid naar de oud-aandeelhouders.
Na die 10 jaar zien we wel weer verder.
Wij gaan ook met onze winst naar wdw
Voor mij en mijn vrouw samen is dat 20% van onze trip. (de aankoop van onze aandelen hebben we al lang terugverdient met kortingen op abonnementen en dineren.)

Nog 10 jaar club Actionnaires en daarna zien we idd wel verder.
We bekijken het inderdaad beter positief ipv alles altijd negatief te bekijken... zoals op sommige sites

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Op vrijdag 9 juni 2017 kocht TWDC via The EDL Holding Company LLC 2.455 Euro Disney aandelen op de Euronext Paris beurs en heeft nu 87.267% (683.620.841 shares) van Disneyland Parijs in bezit.

Het uiteindelijke resultaat van het Cash Tender Offer wordt morgen verwacht! :yes:
Bron: http://bit.ly/2sUOmtM

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

ik ben ingegaan op het aanbod maar als ik online ga naar mijn bank en staan mijn aandelen nog altijd in mijn portefeuille...

vree raar allemaal, vraag dus mijn bank naar meer uitleg en krijg dit antwoord van hoofdkantoor:

De klant heeft haar aandelen niet verkocht. Ze is ingegaan op het overnamebod. EDL Holding biedt 2 euro per aandeel Euro Disney.
Ze krijgt dus, als dit aanbod doorgaat, 2000 euro.

Precies of het kan zijn dat het aanbod niet door gaat en ik de aandelen blijf behouden?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Minnie1979 schreefCOLONik ben ingegaan op het aanbod maar als ik online ga naar mijn bank en staan mijn aandelen nog altijd in mijn portefeuille...

vree raar allemaal, vraag dus mijn bank naar meer uitleg en krijg dit antwoord van hoofdkantoor:

De klant heeft haar aandelen niet verkocht. Ze is ingegaan op het overnamebod. EDL Holding biedt 2 euro per aandeel Euro Disney.
Ze krijgt dus, als dit aanbod doorgaat, 2000 euro.

Precies of het kan zijn dat het aanbod niet door gaat en ik de aandelen blijf behouden?
Bij mij net hetzelfde.... ik denk dat Twdc nu nog moet zeggen dat ze onze aandelen willen kopen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

De handel in Euro Disney SCA-aandelen is vandaag opgeschort op de Euronext Paris in afwachting van de resultaten *keep my fingers crossed*
http://tinyurl.com/DLPtender

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

ED92‏
@ED92live

A historical milestone: AMF announced today The Walt Disney Company has bought 97.08% of Euro Disney, paving the way to a complete buyout!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Het AMF heeft net bekend gemaakt dat The Walt Disney Company 97.08% van de aandelen in handen heeft! Dus krijgen ze nu toestemming om Euro Disney SCA van de beurs te halen! Eindelijk zal Disneyland Paris de financiële ruimte krijgen die nodig was...
Wat wil jij dat er veranderd in Disneyland Paris?

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het officiele document !!!

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

:thumbs: Ik vind dit geweldig nieuws! Laat op lange termijn alle plannen van de Amerikaanse parken maar naar Parijs komen! :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Prins Adam schreefCOLONHet AMF heeft net bekend gemaakt dat The Walt Disney Company 97.08% van de aandelen in handen heeft! Dus krijgen ze nu toestemming om Euro Disney SCA van de beurs te halen! Eindelijk zal Disneyland Paris de financiële ruimte krijgen die nodig was...
Wat wil jij dat er veranderd in Disneyland Paris?

Afbeelding
Ik zou zeggen meer animaties :thumbs:
En meer characters !!!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Iedereen die verkocht heeft en dus het beste met DLP voor had bedankt!!

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

:D Yes yes yes, heel goed nieuws :D
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Top nieuws! Eindelijk krijgt ons prachtige park wat het verdient!
Dit gaat nog jaren duren voor het eindelijk helemaal op orde is.
We hoeven ook echt voorlopig nog geen grote dingen in de parken te verwachten.
Maar het begin is nu gemaakt, en dat is het belangrijkste!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Goed gedaan!
Binnen 10j alles van wdw naar dlp, dan hoeven we niet meer zoveel te sparen om naar ginder te gaan, haha ;).
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Stitch87 schreefCOLONGoed gedaan!
Binnen 10j alles van wdw naar dlp, dan hoeven we niet meer zoveel te sparen om naar ginder te gaan, haha ;).
Dat gaat sowieso nooit gebeuren.
Het feit dat TWDC de boel over gaat nemen betekent niet dat het een kopie gaat worden van de Amerikaanse parken.
Ieder park is anders en heeft z'n eigen dingen, en dat zal zo ook blijven.
Disneyland Paris is en blijft Disneyland PARIS.
De take-over heeft vooral invloed op het financiële aspect en minder op wat er in de parken gebeurt.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar