Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Infinity jaarpas: Een echte VIP ervaring

Met de Infinity Jaarpas heb je 365 dagen vrije toegang tot de twee Disney parken gedurende een jaar.
Kosten: €32 / maand* (na een eerste storting van €55) OF €399 via directe betaling.
Met zijn vele voordelen en speciale privileges geeft de Infinity Jaarpas VIP toegang tot de 2 Disney® Parken op alle dagen van het jaar. Het is de favoriet bij mensen die een onvergetelijke ervaring willen beleven in Disneyland® Paris.

De voordelen van de Infinity jaarpas:
  • 365 dagen toegang per jaar
  • Gratis privilegeparking
  • Boetieks van Disneyland® Paris: -20%
  • Disney® Hotels (per kamer en per nacht, exclusief toeristenbelasting): vanaf €55
  • Tickets voor 1 dag voltarief te koop bij de ingang van de Parken: -20%
  • Gratis PhotoPass+™ Jaarpas. Meer informatie
  • Restaurants van Disneyland® Paris: -15%
  • Dinnershow Buffalo Bills’s Wild West Show… met Mickey en zijn vrienden: -20%
  • Golf Disneyland en The Disney Store boetieks in Frankrijk: -10%
    Ontbijt met Disney Figuren(10) : -15%
Extra privileges van de Infinity jaarpas
  • Privilegetickets voor 1 dag / 2 parken om je vrienden uit te nodigen en eenmalige aanbiedingen voor vriendentickets: €35 tot 20 tickets.
  • Speciale toegang tot de Disney Parken
  • Extra Magic Time: Overnacht in een Disney® Hotel en geniet van extra magie in de Disney® Parken
  • Speciale evenementen voor Jaarpashouders: inbegrepen en voorrang bij de inschrijvingen
  • Gratis uitlenen van buggy’s, bagagedepot, rolstoel en kennel
  • Alcoholvrij aperitief in de restaurants
Een exclusieve VIP ervaring
  • Gratis privilegeparking in de parkeerzone voor bezoekers om sneller in de Parken te komen
  • Speciale plaatsen voor de Disney Illuminations avondshow en de Parade
  • Speciale telefoonlijn met conciergeservice
  • Gratis toegang tot de zwembaden van bepaalde Disney Disney.
De voordelen bij partners van Disney:
  • Gaumont bioscoop: 30% korting op bioscoopkaartjes. (* Korting geldig op de aankoop van bioscooptickets tegen normaal tarief en tarief tot 18 jaar (toeslag voor 3D, IMAX, Dbox, Premium niet inbegrepen).
  • PanoraMagique: 25 % korting. (maximaal 5 extra personen per vlucht).
  • Starbucks: 10% korting op de rekening in de Starbucks café’s die gesitueerd zijn in Disney’s Hotel Cheyenne en Disney’s Hotel Santa Fe.
  • Sea Life: 50% korting op de toegang tot Sea Life.
  • Vapiano: 10% korting.
  • Davy Crockett Aventure: €14 in plaats van €15 aan voltarief voor een lid kleiner dan 1m40
    €18,5 in plaats van €20 aan voltarief voor een lid tussen 1m40 en 1m49
    €23 in plaats van €26 aan voltarief voor een lid groter of gelijk aan 1m40
    €29 voor het dagtarief in plaats van €32 aan voltarief voor een lid groter of gelijk aan 1m40
Bekijk hier alle voorwaarden voor de voordelen bij partners.

Met de speciale telefoonlijn met conciërgeservice kan je je overnachtingen, restaurants, VIP-plaatsen voor de voorstellingen Disney Illuminations en de Parade, en zwembaden boeken. De lijn geeft antwoord op al je vragen met betrekking tot het gebruik van de Jaarpas.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Achilles
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2017, 20:55

Toen wij met de 25ste verjaardag onze tijdelijke infinity pass zijn gaan inwisselen was het wel duidelijk dat ze nog niet goed op de hoogte waren. Castmember die ons hielp kon het maar niet in orde krijgen, de verantwoordelijke van het BPA is toen langs geweest om alles in orde te krijgen. We kregen wel prompt een voucher voor 4 Disney pins voor het "lange" wachten! :D :D :D
Afbeelding
ktm
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2017, 14:13

ja indd ze waren zeer slecht geïnformeerd! ik ben men dream bij bureau Donald in gaan ruilen, ik heb echt helemaal niets van uitleg gekregen... de vrouw sprak ook amper engels.. helaas. ik heb hem omgeruild ba de ochtend show op de 25ste verjaardag, voordat ik men 25 euro voucher en photopass had was het 12 uur! zijn wel na 7 verschillende plaatsen gestuurd. dit was echt een tegenvaller.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Is the Infinity Annual Pass worth it ??!!

skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Blijkbaar kan ik hotel reserveringen nu alleen nog maar doen via het Franse nummer. De Nederlands helpdesk kan je dus niet meer gebruiken. Ik zie dit niet echt als een privilege maar zal aan mij liggen.
Iemand die al een hotel geboekt heeft met zijn Infinity kaart?
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

2x in het nederlands. Naar nederlandse nummer. Weet wel reserveringen voor zwembad in disney hotels. Vip plaatsen in het park. Een frans nunmer heeft.
Laatst gewijzigd door 2 op Sparrow, in totaal 14 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

skivlugt schreefCOLONBlijkbaar kan ik hotel reserveringen nu alleen nog maar doen via het Franse nummer. De Nederlands helpdesk kan je dus niet meer gebruiken. Ik zie dit niet echt als een privilege maar zal aan mij liggen.
Iemand die al een hotel geboekt heeft met zijn Infinity kaart?
Er werkt wel iemand Nederlands bij de Infinity lijn maar dan moet je geluk hebben. Ik vind het ook persoonlijk niet handig dat je frans nummer moet bellen...
De jaarkaarten zijn echt vooral gericht op de Fransen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Is het frans nummer dat je bij je abonnement krijgt?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sparrow schreefCOLONIs het frans nummer dat je bij je abonnement krijgt?
Heb zelf geen kaart, maar het staat erop denk ik?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Bij boekje die in mapje zit staat er op.
Afbeelding
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Als je infinity verlengt (of nu in de openingsaanbieding koopt) dan krijg je extra maanden toegang.
Maar geldt dat dan ook voor de photopass die erbij hoort? Of is die gewoon standaard 12 maanden en loopt dat dus uit elkaar?

En dat Franse nummer, ik neem aan dat ze wel gewoon Engels spreken, net zoals bij de restaurant reserveringen?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

skivlugt schreefCOLONBlijkbaar kan ik hotel reserveringen nu alleen nog maar doen via het Franse nummer. De Nederlands helpdesk kan je dus niet meer gebruiken. Ik zie dit niet echt als een privilege maar zal aan mij liggen.
Iemand die al een hotel geboekt heeft met zijn Infinity kaart?
Klopt helemaal niks van hoor, eergisteren gebeld voor room only met infinity korting naar de Belgische nummer en dat ging gewoon zoals altijd... Moet kaart nog verlengen komend weekend maar ik heb specifiek gevraagd hoe/wanneer ik dan best kon boeken aangezien ik nu met mijn Dream minder korting heb en ik mocht gewoon volgende week terugbellen voor een definitieve reservering en zelfs naar dezelfde persoon vragen als ik dat graag had.
Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Ona1991 schreefCOLON
skivlugt schreefCOLONBlijkbaar kan ik hotel reserveringen nu alleen nog maar doen via het Franse nummer. De Nederlands helpdesk kan je dus niet meer gebruiken. Ik zie dit niet echt als een privilege maar zal aan mij liggen.
Iemand die al een hotel geboekt heeft met zijn Infinity kaart?
Klopt helemaal niks van hoor, eergisteren gebeld voor room only met infinity korting naar de Belgische nummer en dat ging gewoon zoals altijd... Moet kaart nog verlengen komend weekend maar ik heb specifiek gevraagd hoe/wanneer ik dan best kon boeken aangezien ik nu met mijn Dream minder korting heb en ik mocht gewoon volgende week terugbellen voor een definitieve reservering en zelfs naar dezelfde persoon vragen als ik dat graag had.
Zou kunnen dat er niks van klopt maar 2 medewerkers bij de reserveringen hebben die boodschap niet ontvangen dan.
Die wilde mij niet verder helpen.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Bij reserveringen klopt wel meer niet hoor, ik kreeg gisteren te horen dat kaarten voor halloween en oudjaar niet meer verstuurd zouden worden, maar opgehaald moeten worden bij DD 20 keer in de wacht etc etc, volgens mij klopte daar ook de helft niet van. Bel straks nog wel een keer terug.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Leuk dan als je constant naar dat franse nummer moet bellen, kostelijk vooral.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar