Disneywinkels/beurzen in Nederland & België

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Wie van het Forum gaat er allemaal naar die Disneybeurs in Helmond op 11 juni?
Stitch87 schreefCOLONIn Oostkamp (W-Vl.) zit er ook een Disneyshopje, Minnies. Zelf nog niet geweest. Iemand ervaringen met deze?

http://www.minnies.be/nl/over-ons
https://www.facebook.com/Lilienmarthagoesdisney/
Oh, die webwinkel kende ik nog niet! Ik heb even op de website rondgeneusd en het ziet er allemaal wel heel erg leuk uit wat ze hebben!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Stitch87 schreefCOLONIn Oostkamp (W-Vl.) zit er ook een Disneyshopje, Minnies. Zelf nog niet geweest. Iemand ervaringen met deze?

http://www.minnies.be/nl/over-ons
https://www.facebook.com/Lilienmarthagoesdisney/
Wij gaat er regelmatig eens kijken. Groot en mooi aanbod van verschillende beelden. Ook wat spulletjes die je in Disneyland Parijs kunt kopen. Makkelijk voor mensen die geen bezoekje aan DLP in de planning hebben. Ook allemaal de correcte prijzen, alles betaalbaar.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Kom naar Kicks and Bricks en ontdek prachtige Lego bouwwerken en geniet van Disney en Star Wars animaties !!!

Afbeelding

*Tickets kosten 4 euro aan de kassa en zijn te koop bij Dreamland voor 3 euro*
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Café Mickey was bij Kicks and Bricks !!!

Afbeelding

Een technische school in Mol is voor even de place to be voor de Lego fans.
Iedere hoek van het gebouw is gevuld met de steentjes en naast de echte bestaande pakketten zie je ook verschillende fantastische zelf bedachte creaties.


In de wereld van Lego is er ook veel Disney aanwezig en hier gingen we voor hé :yes:
Tussen de bouwwerken vind je volledige Star Wars werelden en hier en daar duikt er ook een ander Disney pakket op.

Naast de Lego blokjes was er ook animatie voorzien.
Zo liepen de Disney prinsesjes rond en ook de nodige Star Wars animatie kon niet ontbreken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit nog met je eigen ogen zien? Dat kan!
Kicks and Bricks is vandaag nog heel de dag te ontdekken in het technisch instituut St.Paulus - Kruisven 25 in Mol.
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Ook wij staan dit jaar op de Disneybeurs op 11 juni in Helmond!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Magische poort gaat Hasselt centrum verlaten .

De eerste vijf maanden van 2017 zijn alweer voorbij gevlogen....het is zodoende 5 maanden geleden, op nieuwjaarsdag, dat ik heb geklonken op een nieuw jaar met veel positieve veranderingen op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Professioneel vlak omdat de commerciële wereld zo snel in beweging is en omdat niet kritisch vooruitkijken uiteindelijk tot stilstand zou leiden.
Op privégebied omdat er klaarblijkelijk van alles op de wereld héél véél is en toch blijkt dat we maar één leven en dus ook maar één gezondheid hebben... En aan laatste twee heb ik teweinig aandacht gegeven de laatste jaren en medio februari besloten om keihard te "bouwen aan de toekomst" en nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Ik kondig dan ook graag aan dat Disneywinkel De Magische Poort in zijn huidige vorm zal ophouden te bestaan en binnenkort Hasselt centrum zal verlaten. De commerciële activiteiten zijn razendsnel in verandering en ook in een centrumstad als Hasselt. Er zijn vele opties mogelijk waarvan tijdelijke pop up's bijvoorbeeld een mogelijkheid zijn bij lancering nieuwe collectie's. We gaan hier geen opsomming maken van mogelijkheden want behouden graag nog "verrassingsfactor"!
Langzaamaan zijn we reeds bezig met stock uit winkel te verkopen. Het is niet uitgesloten dat we extra stock toevoegen om ook aan interessante prijzen te verkopen.
HERINNERING! Effectieve einddatum staat nog niet vast en is in onderling overleg besproken. Kan dus alle kanten uit.
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

D-Tekenaar schreefCOLONDe Magische poort gaat Hasselt centrum verlaten .

De eerste vijf maanden van 2017 zijn alweer voorbij gevlogen....het is zodoende 5 maanden geleden, op nieuwjaarsdag, dat ik heb geklonken op een nieuw jaar met veel positieve veranderingen op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Professioneel vlak omdat de commerciële wereld zo snel in beweging is en omdat niet kritisch vooruitkijken uiteindelijk tot stilstand zou leiden.
Op privégebied omdat er klaarblijkelijk van alles op de wereld héél véél is en toch blijkt dat we maar één leven en dus ook maar één gezondheid hebben... En aan laatste twee heb ik teweinig aandacht gegeven de laatste jaren en medio februari besloten om keihard te "bouwen aan de toekomst" en nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Ik kondig dan ook graag aan dat Disneywinkel De Magische Poort in zijn huidige vorm zal ophouden te bestaan en binnenkort Hasselt centrum zal verlaten. De commerciële activiteiten zijn razendsnel in verandering en ook in een centrumstad als Hasselt. Er zijn vele opties mogelijk waarvan tijdelijke pop up's bijvoorbeeld een mogelijkheid zijn bij lancering nieuwe collectie's. We gaan hier geen opsomming maken van mogelijkheden want behouden graag nog "verrassingsfactor"!
Langzaamaan zijn we reeds bezig met stock uit winkel te verkopen. Het is niet uitgesloten dat we extra stock toevoegen om ook aan interessante prijzen te verkopen.
HERINNERING! Effectieve einddatum staat nog niet vast en is in onderling overleg besproken. Kan dus alle kanten uit.
Ik wist niet dat jij een winkel had D-Tekenaar?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

hahahah heb ik ook niet :P
Dit tekstje komt rechtstreeks van de winkel houder :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik kreeg per mail wat meer antwoorden

Welke antwoorden zijn er reeds op de mogelijke vragen:

- Wanneer gaat de winkel dicht ?: Er is op dit ogenblik nog geen vaste datum van sluiting.
- Waar terecht voor uw aankopen na sluiting? : Online webshop blijft werken en plannen events met eventueel pop-up.
- Alle aankoopbonnen reeds aangekocht blijven geldig voor online, pop up, Winterland of enige andere vorm van verkoopplaats.
- De Magische Poort blijft tijdens de eindejaarsperiode gedurende 7 weken in Winterland Hasselt. (18 nov 2017 - 08 jan 2018)
- De actie voor Disneyconcert in Brussel blijft voorzien zoals gepland. (zie beneden)
- Bestellingen worden volgens voorradigheid verder afgeleverd en er kunnen steeds nieuwe bestellingen uitgevoerd worden.
- De maandelijkse trekking blijft doorlopen. Door omstandigheden zijn deze van april nog niet online geplaatst. Deze zullen op 4 juni online staan.Excuses voor vertraging.
- Er zal een afhaalpunt voorzien worden voor online aankopen met strategische uren voor afhaling.
- De tegoedboxen met servies zijn zeker nog voorzien maar verschoven.
- Voor uw vragen gelieve via Facebookpagina De Magische Poort zoveel mogelijk uw vragen te stellen. Dank u.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Deze zondag

Afbeelding

Adres ; NeverlandShop, Molenstraat 181 5701 KD HELMOND

https://www.neverlandshop.nl/nl/

Jullie komen toch ook op de gezelligste Disney markt van het jaar?!

Ik en mijn man zullen er te vinden zijn verkleed als Ariel en Prins Erik met Max, Sebastiaan en Botje
Kom gerust gedag zeggen en een shelfie nemen ;) :chesire:
We kijken er al naar uit!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wat leuk Miss Ariel, ik ga even kijken of ik langs ga komen, 't is niet om de hoek ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Jammer dat ik moet werken. Anders was ik zeker even langs gekomen :)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

belle1608 schreefCOLONWat leuk Miss Ariel, ik ga even kijken of ik langs ga komen, 't is niet om de hoek ;)
ik hoop het, lijkt me gezellig! er zullen genoeg leuke spulletjes te vinden zijn ;)
Annet schreefCOLONJammer dat ik moet werken. Anders was ik zeker even langs gekomen :)
idd jammer! een andere keer, volgend jaar :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

jammer dat het niet centraler lag voor mij (uit zeeland) anders was ik wel langs gekomen!

Hey leuk!! ik had trouwens laatst Angus pluche gekocht bij de Neverlandshop Miss Ariel :)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Tona Theodora schreefCOLONjammer dat het niet centraler lag voor mij (uit zeeland) anders was ik wel langs gekomen!

Hey leuk!! ik had trouwens laatst Angus pluche gekocht bij de Neverlandshop Miss Ariel :)
volgend jaar weer ;)
ik heb ook een Agnus pluche van de Neverlandshop!! :chesire: voor Halloween party alvast :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar