Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
nja ik ken dat! m'n broer kreeg van zijn dochtertje een versiert kistje met daarin een flesje jupiler (bier), maar m'n broer lust helemaal geen bier. waarschijnlijk zullen ze daar dan ook weinig moslim kindjes in de klas hebben!Stitch87 schreef:Mijn man kreeg vorige week bbq tools met houten handvat die de kindjes in de klas hebben afgeschuurd en geschilderd. Grappig detail, we hebben geen bbq en doen het dus nooit :p.

Deze had ik met mijn klas gemaakt voor vaderdag: papier-mache afgewerkt met verf en crepe-papier en nadien gevuld met wat mars,twix, bounty, snicker en goedkoper snoepgoed
had ze misschien nog cd moeten meegeven met typisch mexicaans liedje
Heb niet meer kunnen horen wat de vaders ervan vonden aangezien ik hier nu thuis lig met m'n knie
Heb 3 weken er aan gewerkt, elke woensdag een blok van 100 minuten.Stitch87 schreef:Ohnee ja, waren ze dan op tijd af? Welk leerjaar sta je? 3de zeker? Denk dat mijn man dat heel leuk zou vinden (ik ook, haha). En er zouden er nog meesmullen van het lekkers
K schrok ervan dat het uitknippen van de vorm heel lang had geduurd,
maar na het knippen,isomoplaten tussen de 2 vormen te steken en het omwikkelen met kranten. ging het verven veel sneller. Ik sta in het 4de leerjaar en ja ik had voor mezelf misschien ook eentje moeten maken, één met logo van café mickey voor grote opdracht van mister verkiezing (maar ja nu te laat)
- Prins Adam
- Beheerder

Ideaal weertje voor een Pineapple Whip #summer #dlp 

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Disney galgje wie helpt Melissa?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Correct
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Zo leuk! Maar maa had je we 1 van papiermaché op een ballon moeten maken. Dat heb ik eens voor Melissa gemaakt. Van olaf uiteraard.Japperboy schreef:Heb 3 weken er aan gewerkt, elke woensdag een blok van 100 minuten.Stitch87 schreef:Ohnee ja, waren ze dan op tijd af? Welk leerjaar sta je? 3de zeker? Denk dat mijn man dat heel leuk zou vinden (ik ook, haha). En er zouden er nog meesmullen van het lekkers
K schrok ervan dat het uitknippen van de vorm heel lang had geduurd,
maar na het knippen,isomoplaten tussen de 2 vormen te steken en het omwikkelen met kranten. ging het verven veel sneller. Ik sta in het 4de leerjaar en ja ik had voor mezelf misschien ook eentje moeten maken, één met logo van café mickey voor grote opdracht van mister verkiezing (maar ja nu te laat)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Lekker spelen met de instax share.
beste aanschaf tot nog toe.