Mister Café Mickey 2017
- Miss Ariel
- Member

deze opdracht is niet op tijd 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prince Philip
- Member

ik heb alles ingestuurd maar ik blijf over eentje twijfelen die is zo klein maar ik kom steeds op het zelfde uit als ik hem bekijk. Hopen dat ik het goed heb gezien. Tot wanneer hebben we tijd voor de Grote opdracht?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Tot het einde van de wedstrijd, maar vind het ook erg vaag. De taart opdracht is tot ergens halvewegen juli. Dus ik denk een beetje eind juli? Ik hoop het, want we hebben wat besteld wat we nodig hebben om de grote opdracht mee te doen.Prince Philip schreef:ik heb alles ingestuurd maar ik blijf over eentje twijfelen die is zo klein maar ik kom steeds op het zelfde uit als ik hem bekijk. Hopen dat ik het goed heb gezien. Tot wanneer hebben we tijd voor de Grote opdracht?
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ja, we hebben wat besteld ja, want tja, mama betaalt. Ow en ik moest assisteren. Want zelf kan ze hetgene wat we hebben besteld niet bewerken. Maar zij doet het grote werk uiteindelijk.Annet schreef:We? Ik wist niet dat jullie als koppel meededen met de wedstrijd
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Waarom niet vaders?Annet schreef:Haha daar zijn moeders voor!

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Whahahahaha, papa van mijn meiden niet hoor. Die kan je beter een zak sperziebonen geven en een spatel, daar kan hij wel wat van toveren.Annet schreef:Haha goede vraag [FACE WITH TEARS OF JOY] Als het nou auto onderdelen waren geweest misschien...Mama van prinsesjes schreef:Waarom niet vaders?Annet schreef:Haha daar zijn moeders voor!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hahahahaha. Mijn neefje kende met 2 jaar alle automerken, van zijn opa geleerd. :pJapperboy schreef:idem hierIk ken persoonlijk niets van auto-onderdelen, als ik kleur van een auto al onthoud, is het veel!

... heeft het gesmaakt? Ik geloof dat ik ze nu allemaal heb.... nu eerst naar bed en morgenochtend het antwoord insturen