London Paramount Resort

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Berry
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2014, 15:58

http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/artic ... l?show=art

Als de prijzen gelijkwaardig/lager liggen dan Disneyland dan zal het hoogstwaarschijnlijk meer dan een geduchte concurrent worden voor Mickey en onze vrienden!
Dream pas Infinity Pass since 2008

2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

klinkt idd als concurrentie !
En door hun rechten op bepaalde films .
Zullen we ook nog een paar Disney characters zien .
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ga toch al graag naar London, dus ik zal zeker een kijkje gaan nemen. Maar het is geen Disney, dus concurrentie is het voor mij niet.
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Berry schreefCOLONhttp://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/artic ... l?show=art

Als de prijzen gelijkwaardig/lager liggen dan Disneyland dan zal het hoogstwaarschijnlijk meer dan een geduchte concurrent worden voor Mickey en onze vrienden!

Hieronder nog het artikel (voor diegenen die de link misschien niet kunnen openen:

Concurrentie voor Disneyland: Londen krijgt een van de grootste pretparken ter wereld

Binnenkort krijgt Engeland een gigantisch pretpark dat de concurrentie zal aangaan met Disneyland Parijs. De belachelijk rijke familie Al-Humaidi uit Koeweit gooit zo maar even 2,5 miljard euro over de balk voor het London Paramount resort, dat elke dag ongeveer 50.000 bezoekers moet ontvangen. Wij plannen alvast een bezoekje, want met mogelijke Mission Impossible-, The Godfather- of Indiana Jones-attracties wordt het park ongetwijfeld dolle pret!

Afbeelding

Het London Paramount Resort wordt neergepoot op het Swanscombe-schiereiland, net buiten Londen nabij het Ebbsfleet International station, op de Eurostar-route tussen Londen en Parijs.

Afbeelding

Het park, dat tegen 2021 klaar moet zijn, zal zich uitstrekken over ongeveer 350 hectare. Ter vergelijking: Disneyland Parijs is ongeveer 200 hectare groot.

Het park, dat 5.000 hotelkamers zal tellen, moet elke dag 50.000 toeristen trekken. Maar met een gigantisch indoor waterpark, attracties, cinemazalen, restaurants, theaters en concerthallen mag dat geen probleem zijn. Bovendien krijgen we attracties die in het teken staan van bekende films.

Afbeelding

Afbeelding

In het park worden attracties neergepoot die volledig in het teken staan van bekende Britse en Amerikaanse producties. Zo heeft het park al een deal met de BBC ('Top Gear', 'Sherlock'), Aardman Animations (bekend van 'Chicken Run' en 'Wallace & Grommit') en Paramount Pictures, de oudste Hollywoodstudio. Vooral die laatste belooft veel goeds.

Paramount Pictures heeft enkele van de meest iconische films ooit geproduceerd. Zo komen onder andere Mission Impossible, The Godfather, Star Trek, Indiana Jones (in coproductie met Lucasfilm), Titanic, The Avengers (in coproductie met Marvel) en How To Train Your Dragon van de Paramount-stal.

Afbeelding

Het is voorlopig nog gissen welke producties in een attractie zullen worden gegoten, maar in enkele designs zien we wel al hints voor attracties rond Mission Impossible en Star Trek.

In 2018 begint de opbouw van het park, dat tegen 2021 voltooid moet zijn. Het project moet voor 27.000 nieuwe jobs zorgen en zal het toerisme in de regio een enorme boost geven.

Afbeelding

Plan jij ook een bezoekje of zweer je bij Disneyland Parijs?


Bron: HLN
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

We zijn mega pretpark fans waar de Disney touch vooral voor mij wel wat extra toevoegt, maar geen must is. Dus deze gaat ook zeker een bezoekje van ons kunnen verwachten!
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Ik denk dat ik zeker een bezoekje breng aan het park.
Ben gek op Londen, en dan een park gebaseerd op films... mooie combinatie!
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Zal er ook zeker een keer heengegaan!

Verstuurd vanaf mijn LG-D320 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er is ook al een site http://www.londonparamount.info/ en een tijdlijn:



Heel benieuwd of ze ooit echt gaan beginnen aan het park...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Weer uitstel voor nieuw megapretpark Paramount London

Afbeelding

Plannen voor een nieuw megapretpark in Londen hebben opnieuw vertraging opgelopen. De bouwaanvraag voor Paramount London, met vijftig attracties gebaseerd op bekende films en tv-series, wordt op zijn vroegst in 2017 ingediend.

Volgens de initiatiefnemers moeten er opnieuw gesprekken plaatsvinden met lokale autoriteiten, omdat er veel veranderingen zijn doorgevoerd aan het masterplan. Eigenlijk was het de bedoeling om de aanvraag dit jaar in te dienen. De opening zou dan rond 2021 plaatsvinden.

Paramount London wordt gezien als het Britse antwoord op Disneyland Paris, met attracties rond blockbusters als Mission Impossible en Star Trek. Naar schatting bedragen de bouwkosten 2,5 miljard euro.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5549/Wee ... ondon.html
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vrees of het er ooit wel zal komen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Nu mogen ze ook de naam paramount en bijhorende franchises niet meer gebruiken . http://www.kentonline.co.uk/kent-busine ... es-127581/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Lijkt erop dat park veel van zijn glorie verliest en het is nog niet eens gebouwd! Doet me denken aan het eens zo populaire Warner Brothers movie park en het flauwe afkooksel 'movie park' wat het nu is
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ben benieuwd hoe het zich ontwikkelen gaat in de toekomst.
Maar ik wacht ook nog steeds met spanning af of/wanneer het Nature Wonder World Park (van eigenaar Toverland) er gaat komen!
http://www.grandcanyonparkbrunssum.nl

Verstuurd vanaf mijn T02 met Tapatalk


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar