Disney Nostalgie

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik ken alleen deze Marsupilami :p. Ga eens de andere zoeken :). En idd de smurfen, nog bekender ;)
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Misschien ver gezocht .... een film uit 1981 van 'master of puppets' Jim Henson. Ik weet niet of deze tak van de Hanson company ook ooit is overgenomen door Disney, zoals dat wel het geval is bij de Muppets (over nostalgie gesproken trouwensAfbeelding ).......

Herinnert u zich deze nog ... nog ...nog ... nog ...?

The Dark Crystal ...

(Tegenwoordig ook op Netflix te vinden overigens). Als kind kreeg ik hier altijd wel stiekum de kriebels van... maar tóch kijken hè ... Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Lars1978 schreefCOLONMisschien ver gezocht .... een film uit 1981 van 'master of puppets' Jim Henson. Ik weet niet of deze tak van de Hanson company ook ooit is overgenomen door Disney, zoals dat wel het geval is bij de Muppets (over nostalgie gesproken trouwensAfbeelding ).......

Herinnert u zich deze nog ... nog ...nog ... nog ...?

The Dark Crystal ...

(Tegenwoordig ook op Netflix te vinden overigens). Als kind kreeg ik hier altijd wel stiekum de kriebels van... maar tóch kijken hè ... Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
ja the Dark Crystal.. heb ik gezien! :D Jammer genoeg in België niet op netflix :no: Ben ook fan van 'The Labyrinth' :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Nu we het hebben over puppets, moest ik denken aan die andere tv-show van Disney: 'Dinosaurs'

Vooral de baby is mij bijgebleven :lol: 'NOT THE MOMMA!

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Wie kent deze nog? Met (na enige tijd) een toen nog onbekende Irene Moors als presentatriceAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Die is wrs van voor mijn tijd Lars :p.

Die dino's ken ik maar zelden gekeken. Hou niet zo van rubber figuurtjes (liegebeest hoort daar ook bij) :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Even half off topic .... ik kocht vandaag tickets voor het reünie concert van Spring :) ook Nostalgie toch hahahaha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

D-Tekenaar schreefCOLONEven half off topic .... ik kocht vandaag tickets voor het reünie concert van Spring :) ook Nostalgie toch hahahaha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
spring? concert met Jelle Cleymans & co? nja in onze jeugd was studio 100 ook onvermijdelijk he :D
@Lars: Ik ken ook 'Dit is Disney' niet, maar kan er ook mee te maken hebben dat ik afkomstig ben van België. staat wel een reportage over de Donald Duck magazines op youtube, vandaar jouw fascinatie hiervoor? ;)

Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Stitch87 schreefCOLONDie is wrs van voor mijn tijd Lars :p.

Die dino's ken ik maar zelden gekeken. Hou niet zo van rubber figuurtjes (liegebeest hoort daar ook bij) :D
Was op de NL tv van 1985 tot 1989, Stitch ... zie ook ...

https://www.waarkeekjijvroegernaar.nl/c ... -1985-1989

@japperboy ik kan het me niet goed meer herinneren maar volgens mij ontvingen wij vroeger BRT 1 en 2 in Nederland. Jullie hadden in België toen toch zeker ook Nederlandse tv?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Ah oké, zal daaraan liggen (ook Belg). We hadden ned 1, 2 en 3. Keken toen heel vaak naar villa achterwerk, pipi langkous en de droomshow :D. Man man man, goeie herinneringen :D.
In belgië begon het maar om 9u op tv (samson) maar de tijd daarvoor keek ik naar disneyfestival op de franse post, ookal verstond ik er geen snars van. Kon wel de intro's meezingen :P
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Stitch87 schreefCOLONAh oké, zal daaraan liggen (ook Belg). We hadden ned 1, 2 en 3. Keken toen heel vaak naar villa achterwerk, pipi langkous en de droomshow :D. Man man man, goeie herinneringen :D.
In belgië begon het maar om 9u op tv (samson) maar de tijd daarvoor keek ik naar disneyfestival op de franse post, ookal verstond ik er geen snars van. Kon wel de intro's meezingen :P
amai wat een vroege vogel! Ik dacht dat ik telkens na schooltijd samson & Gert zag, nadien Disney-festival en nadien maakte ik huiswerk en at ik avondeten om daarna nog naar zorro ofzo te kijken :D
ik keek ook altijd naar villa achterwerk met Paulus de boskabouter, droomshow, buurman en buurman :D blijkbaar bij ieder kind dan toch wat zelfde qua jeugdsentiment :D

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

jep Spring met Jelle en co :)
Jelle en Dami ben ik blijven zien door Cleymans en Van Geel .
Maar Cara en hopelijk ook Anneleen worden een fijn weerzien :)

Samson was trouwens in het begin om 9 uur op zondag en Woensdag namiddag .
Later kwamen er ook afleveringen iedere namiddag .

En nu back on Disney hahaha
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

D-Tekenaar schreefCOLONjep Spring met Jelle en co :)
Jelle en Dami ben ik blijven zien door Cleymans en Van Geel .
Maar Cara en hopelijk ook Anneleen worden een fijn weerzien :)

Samson was trouwens in het begin om 9 uur op zondag en Woensdag namiddag .
Later kwamen er ook afleveringen iedere namiddag .

En nu back on Disney hahaha
wohow wacht eens, wil je zeggen dat je ze persoonlijk kent? :)
en dan gaan we terug naar Disney :P

Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Yup, klopt wat D-tekenaar zegt.
Ik stond in het weekend om 6u op, gewoonte van tijdens de week ;).
Heb eigenlijk nooit geweten dat ze disney uitzonden op nederland. Of was dat dan op een nog andere post?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Persoonlijk niet echt ...Maar heb Jelle wel ontelbare keren gesproken .
Soms zat er maar een week tussen dat ik hun zag .
Heb wel ooit een concert backstage meegemaakt .
Heerlijk :)

Afbeelding

Jelle en Clara bij Villa Vanthilt

Afbeelding

Jelle en Jonas in Zonhoven :)

Thuis heb ik nog meer fotos met hun :)

Het grappigste was dat ik Dami en Dave tegenkwam op het autosalon .
Vergeet ik nooit meer hahahaha ...jammer genoeg geen foto :P

De volgende keer dat ik hun zie is op 20 Juli .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar