euh die technologie komt mij bekend in de oren:
Wat die vrouwelijke animatronic van doel heeft, geen idee
ben ook benieuwd naar re-theming van blue... euh captain Jacks, ziet er naar uit dat we live muziek zullen krijgen daar
Helemaal mee eens, t is bovendien een zeer klassieke scène die zal verdwijnen. Volgens de imagineers is de wijziging die gemaakt zal worden, met de oorspronkelijke bedenkers Marc Davis en X. Atencio in het achthoofd. Deze attractie kan mn makkelijk veranderen, zonder dat de algemene verhaallijn verandert. Disney ziet waarschijnlijk hier wel zijn kans om een sterker vrouwelijk rolmodel te hebben voor kinderen. Geen prinses, maar een stoere vrouwelijke piraatLars1978 schreef:Wat is dit zeg? Zwarte-Pieten-discussie 2.0 ...? Politiek correct?
Ik lees amper (beter: geen...) positieve reacties tegen deze wijziging en om eerlijk te zijn, snap ik het ook niet. Piraten hebben nou eenmaal het label van boeven. Ik bedoel, je gaat ze toch ook niet laten bloemschikken? Erg jammer dit...

Ze gaan natuurlijk in de Amerikaanse versie de vrouw op het schilderij kleren aan doen... stel je voor een vrouw als lustobject! Dat is niet politiek correctLars1978 schreef:Haha op zich een heeeeele coole plotwijziging...

In Amerika hebben ze al een tijdje de scene met de vrouw in de ton en de piraat die achter de vrouw zit niet meer, ik denk dat (zoals altijd) parijs achterhinkelt. Al heb ik ook niets tegen onze huidige versie. Zou graag wat vrouwen horen over dit topic, was dit iets dat vroeger op viel of waar je aanstoot aan nammarc schreef:Hopelijk blijft de attractie zoals ze is .
Vrouwonvriendelijk omdat er een scene is met een vrouwen veiling , die scene is er al sedert de opening van het park 25 jaar geleden en nu kan zoiets niet meer![]()
![]()
Voor mij hoeft er niets te veranderen
Dat is de grote vraag, gingen we er 25jaar geleden van uit dat dit normaal was? Ik denk het niet, net zoals we iemand in een waterput doen verdrinken, vechten en stelen ook niet normaal vonden. Maar wil dat zeggen dat deze scenes daarvoor gecensureerd moeten worden? Ik begrijp dat disney attracties wijzigt voor de entertainment-waarde te verhogen, maar dat is hier het geval niet. Opgedrongen door een maatschappij een attractie politiek correct maken en daarvoor een klassieke scene wegnemen, vind ik jammer. K ben ervan overtuigd dat de attractie een technisch hoogstandje zal zijn en nadien niemand het nog zal hebben over de redhead omdat we een zo overweldigend attractie zullen krijgen ( alez ja, dat hoop ik toch), maar t blijft toch nostalgieAnnet schreef:Ik heb er nooit problemen mee gehad, het is tenslotte maar fictie. Maar desondanks vind ik het niet erg dat ze met hun tijd mee gaan, dat iets 25 jaar geleden normaal was wil niet zeggen dat het niet kan veranderen. Vind het wel stoer dat de redhead nu een pirate wordt, als ik het goed heb gezien.