Maandelijkse betaling jaarpas (in termijnen)

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Maandelijkse betaling jaarpas

Met maandelijkse betaling kan je het bedrag van je Jaarpassen in 11 gelijke termijnen betalen, zonder administratiekosten of extra kosten. Deze betaalwijze is dus helemaal GRATIS. We vragen voor elke Jaarpas een eerste storting van €60*.

Om gebruik te kunnen maken van deze betaalwijze, dien je een bankrekening in een van de SEPA-landen te hebben. Deze bank moet ook de zogeheten « SEPA Direct Debit Core (SDD Core) » incasso’s accepteren.
Let op: als je een bankrekening hebt in een SEPA-land dat geen deel uitmaakt van het Eurogebied: controleer eerst bij je bank of voldaan is aan de eerder beschreven voorwaarden en of je geen specifieke documenten hoeft te verstrekken om incasso’s te autoriseren. Er kunnen overigens bankkosten verbonden zijn aan incasso’s buiten het Eurogebied. Vraag dit na bij je bank.
Bekijk de lijst van de landen. (354KB, PDF)

Deze betaalwijze is beschikbaar:

1/ Via internet
Krijg je Jaarpas rechtstreeks thuisgestuurd.

Om een Jaarpas online aan te kopen via maandelijkse betaling, dien je gebruik te maken van de website van Frankrijk (dit kan door rechts bovenaan de pagina de taal/ het land te wijzigen). Opgepast, deze website is uitsluitend beschikbaar in het Frans. Voor meer informatie, kan je ons contacteren op het nummer 078 15 60 28.

2/ Op de dag van je bezoek aan het Disneyland Park
Ga op de dag van je bezoek naar het Bureau Pass Annual (in het Disneyland® Park) en neem meteen je Jaarpas mee.

3/ Per post
Download de gewenste bestelbon (standaard tarief, tarief voor grote gezinnen, vernieuwing, …) en stuur ons de gevraagde documenten op. De Jaarpas wordt je dan rechtstreeks per post toegestuurd (reken op ongeveer 15 werkdagen binnen Frankrijk en 25 werkdagen in de andere landen binnen de SEPA-zone vanaf ontvangst van je complete dossier).

*Voor een eerste aankoop: er wordt een eerste storting van €60 gevraagd voor elke Jaarpas die besteld is op de dag van aankoop/van de bestelling. Deze eerste storting wordt afgetrokken van het totaalbedrag van de Jaarpas. In geval van vernieuwing van een Jaarpas hoef je geen eerste storting te doen op de dag van aankoop/van de bestelling. Het totaalbedrag van je Jaarpas wordt verdeeld over 11 maandelijkse termijnen.

Ook belangrijk, zorg dat je je ID kaart en bankpas bij je hebt.

Bron: Disneylandparis.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2015, 13:08

Kan je gewoon op de dag van aankomst, een jaarpas aanschaffen en dan kiezen om in termijn te betalen?
Want als ik de formulieren per post doe heb je verklaringen nodig van je bank enz.
Tevens krijg je dan wel de passen thuis gestuurd :)

En als je de jaarkaart via een andere jaarkaarthouder aanschaft krijg je dan ook nog korting of geldt dit niet in combinatie met in termijnen betalen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Andreaatje schreefCOLONKan je gewoon op de dag van aankomst, een jaarpas aanschaffen en dan kiezen om in termijn te betalen?
Want als ik de formulieren per post doe heb je verklaringen nodig van je bank enz.
Tevens krijg je dan wel de passen thuis gestuurd :)

En als je de jaarkaart via een andere jaarkaarthouder aanschaft krijg je dan ook nog korting of geldt dit niet in combinatie met in termijnen betalen?
ja als je korting krijgt kan je ook betalen per maand

hoe het juist in zijn werk gaat weet ik niet maar het kan wel
Afbeelding

Afbeelding
Fitnessmouse
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2017, 10:19

Zijn er Nederlanders met een INg rekening die in termijnen betalen? Welk document van de bank moet je dan hebben of tonen bij aanschaf?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Fitnessmouse schreefCOLONZijn er Nederlanders met een INg rekening die in termijnen betalen? Welk document van de bank moet je dan hebben of tonen bij aanschaf?
Je moet het pasje tonen waar het rekeningnummer op staat en de naam van je rekeninghouder moet overeenkomen met de ondertekening van het machtigingsformulier.
Fitnessmouse
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2017, 10:19

Amaris schreefCOLONJe moet het pasje tonen waar het rekeningnummer op staat en de naam van je rekeninghouder moet overeenkomen met de ondertekening van het machtigingsformulier.
ah, ok. Dank. Ik vroeg me af wat het RIB formulier was wat ze vragen, maar dat is dan niet nodig?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Nee, geen idee wat het is :)
Ik ging er van uit dat je het ter plaatse bij het bureau wilt regelen, klopt dat? Dan moet je gewoon zorgen voor een geldige legitimatie en je bankpasje is handig. Toen ik voor mijn zoon ging was ik hem vergeten, gelukkig accepteerden ze uiteindelijk het tonen van de app en het feit dat we zelf ook deze rekening gebruikten.
Je tekent een overeenkomst en een machtiging voor de incasso.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Een RIB is iets typisch Frans. Gewoon een papiertje met daarop alle gegevens van de bank. Alleen kennen we dat niet in NL en BE.
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Hallo,

Wij hebben zelf een magic plus, en nemen binnenkort een vriendin van mijn dochter een keer mee (= minderjarig). Zij zou dan ook mss een jaarpas aanschaffen. Nu weet ik al wel dat we de toelating van 1 van de ouders nodig hebben + liefst uittreksel van de geboorteakte dacht ik.
Maar stel nu dat ze in termijnen wil betalen, wat moeten we dan mee brengen ?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Heb net verlenging geregeld in disney. Weet iemand wanneer disney afschrijft?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

calimero schreefCOLONHeb net verlenging geregeld in disney. Weet iemand wanneer disney afschrijft?
Rond de 10e, maar dat wordt dus volgende maand :)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dank je wel!! Kan ik er rekening mee houden volgende maand.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Als je de jaarpassen online aankoopt en kiest voor betaling in termijnen, gaat de jaarpas dan onmiddellijk in bij betaling of pas als je hem thuis krijgt?

In augustus hebben wij nog een arrangement geboekt, daarna zouden we voor een jaarpas willen opteren. Maar die moet dus pas ingaan vanaf einde september, dan gaan we nog eens en hebben we nog niks geboekt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLONAls je de jaarpassen online aankoopt en kiest voor betaling in termijnen, gaat de jaarpas dan onmiddellijk in bij betaling of pas als je hem thuis krijgt?

In augustus hebben wij nog een arrangement geboekt, daarna zouden we voor een jaarpas willen opteren. Maar die moet dus pas ingaan vanaf einde september, dan gaan we nog eens en hebben we nog niks geboekt.
Dit staat op de DLP site:

Dit is mijn eerste bestelling
1. Om een Jaarpas online aan te kopen via maandelijkse betaling, dien je gebruik te maken van de website van Frankrijk (dit kan door rechts bovenaan de pagina de taal/ het land te wijzigen). Opgepast, deze website is uitsluitend beschikbaar in het Frans. Voor meer informatie, kan je ons contacteren op het nummer 078 15 60 28.

2. Kies de gewenste Jaarpas. Vervolgens krijg je het bedrag van de eerste storting te zien die je online moet overmaken tijdens je reservering (€60 per Jaarpas) en het bedrag van de 11 maandelijkse termijnen.

3. Valideer je aanvraag door de eerste storting te voldoen.

4. Zodra de betaling van de eerste storting online is uitgevoerd, dien je je aanvraag af te ronden door naar de Franse site te gaan met de codes die je via de e-mail hebt gekregen en door de volgende 3 stappen te doorlopen:
STAP 1: Voer de gegevens in over de SEPA-bankrekening waarvan de termijnen zullen worden afgeschreven.
STAP 2: Download de benodigde documenten (incassoformulier, betalingsbelofte). Print ze, onderteken ze en stuur ze naar ons op samen met de identiteitsverklaring van de bank van de rekening waarvan de bedragen worden afgeschreven en een kopie van het identiteitsbewijs van de rekeninghouder.
STAP 3: Vul de informatie over de toekomstige Jaarpashouder in, en upload zijn/haar pasfoto.

5. De Jaarpas wordt je per post toegestuurd (geen bezorgkosten); reken op ongeveer 15 werkdagen binnen Frankrijk en 25 werkdagen in de andere SEPA-landen vanaf ontvangst van je complete dossier. Onvolledig ingevulde aanvragen kunnen niet in behandeling worden genomen.

De toegestuurde Jaarpas geeft geen toegang tot de Disney® Parken als de documenten van STAP 2 niet ontvangen en gevalideerd zijn door onze medewerkers. Elk onvolledig dossier dat niet is betaald binnen de gestelde termijnen leidt tot de beëindiging van rechtswege van de Jaarpas(sen) (conform de Algemene Abonnementsvoorwaarden Jaarpas).

https://www.disneylandparis.com/nl-be/j ... -internet/

Je jaarkaart zal ingaan het moment dat ze hem opsturen. Ik zou het gewoon een dagticket kopen online en dan in het park upgraden naar een jaarkaart en per maand betalen. Kan er ook niks verloren gaan ofzo met de post...

https://www.disneylandparis.com/nl-be/j ... agic-plus/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Dat is misschien idd een beter idee. Of onze laatste dag in augustus een jaarkaart gaan kopen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar