Mary Poppins returns

Alles over de Live-action films.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Publiek is enthousiast rond eerste beelden van Mary Poppins returns !!!

Afbeelding

kun je een Mary Poppins film maken zonder Julie Andrews? Als we de reacties op de eerste beelden mogen geloven is het meer als mogelijk . Disney besloot een klein stukje van de film te tonen in een video die werd afgespeeld tijdens het animation panel .
De bezoekers kregen maar ruim vijf seconden te zien van de film . Maar de reacties waren overweldigend .


De film speelt zich dit keer af in 1930 en neemt ons weer mee naar de Cherry Tree Lane waar Mary Poppins (Emily Blunt) en Jack (Lin Manuel Miranda) . Hun magie deze keer gebruiken voor de kinderen van een intussen volwassen Michael Banks .
Naast een volledig nieuwe cast zien we ook een cameo van Dick Van Dyke en Angela Lansbury.

Lees hier enkele reacties van de fans op de eerste beelden .

Afbeelding

bron : http://movieweb.com
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Echt fantastisch toen ik door te bladeren zat in Pathé " wordt verwacht lijst". Lees ik dit wel goed dacht ik?! :shock: als klein meisje kon ik deze film wel dromen :) elke keer toen ik bij mijn opa en oma logeerde moest de film Mary poppins op, en toen het afgelopen was moest mijn oma speciaal terug spoelen naar een paar scenes die ik helemaal geweldig vond zoals het stukje dat ze de kamer met magie opruimde :yes:

Super gaaf dat er een return komt, de 1e was een groot succes maar vooral een jeugdsentiment voor mij. Ben erg benieuwd en ik ga zeker in december kaartjes kopen, als een old fan
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Oh geweldig! Ik kan niet wachten!!!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Eerste motion poster Mary Poppins Returns



Eerste motion poster Mary Poppins ReturnsDELEN:
Disney heeft een nieuwe motion poster online geplaatst ter promotie van Mary Poppins Returns.


In de korte video van slechts 21 seconden is Emily Blunt te zien als Mary Poppins met op de achtergrond de Big Ben in Londen. De korte video bekijk je hieronder. Mary Poppins Returns zal op 25 december 2018 in première gaan.
De videoclip werd gedeeld tijdens faxbeurs D23 Expo waar Disney nog meer nieuws had.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/eerste-motion ... turns-7019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

Ontdek hier de eerste trailer van Mary Poppins Returns

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

wow wat prachtig :yes:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONwow wat prachtig :yes:
ja, t geeft meteen de zelfde sfeer weer als de eerste film! ik kan niet wachten! :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney laat iconische musicalfilms ‘Mary Poppins’ terugkeren



De wereldberoemde vliegende nanny keert terug eind dit jaar. Disney toonde een eerste trailer van de nieuwe musicalfilm tijdens de Oscaruitreiking.

Walt Disney hoopt de fans van Mary Poppins dit jaar met Kerstmis te kunnen verrassen met een supercalifragilisticexpialidocious vervolg op de originele musicalfilm van 1964. De eerste trailer van ‘Mary Poppins returns’ werd gelost tijdens de Oscaruitreiking en gaf alvast weg dat Emily Blunt de rol van de iconische nanny op zich zal nemen.

lees meer op : http://www.standaard.be/cnt/dmf20180305_03391043
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe afbeelding van Mary poppins Returns vrijgegeven.

Afbeelding

bron: Entertainment Weekly
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Nieuwe beelden van Mary Poppins Returns

Deze kerst is het eindelijk zo ver, Mary Poppins keert terug naar Cherry Tree Lane. Dit keer om de volwassen Micheal en Jane Banks bij te staan na een groot verlies. Middels haar unieke magische krachten en met behulp van haar vriend Jack, helpt ze de familie weer plezier in het leven te vinden.

Bekijk nu de nieuwe trailer van Mary Poppins returns.



Mary Poppins Returns zal vanaf 19 december te zien zijn in de Belgische en Nederlandse bioscopen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Wow :shock: :o
Het gebruik van 2d animatie, de setting, de cast, het nieuwe nummer,... :D ik weet niet waar te beginnen. Keek al lang uit naar deze, maar bleef altijd wat sceptisch. Maar na het zien van deze trailer...wow :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek de nieuwe poster van Mary Poppins: returns

Afbeelding

'Mary Poppins: returns' krijgt maar liefst 20 minuten aan 2d animatie. Wij maakten alvast enkele screenshots van deze wonderlijke geanimeerde wereld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: http://skunkandburningtires.tumblr.com/ ... ssion=true
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Oooh dat wordt een fijne kerstvakantie!!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Ziet er inderdaad veelbelovend uit!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mary Poppins returns 2018/ special look

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar