Heeft er al iemand de nieuwe shareholderpas ontvangen die 10 jaar geldig is?
m.v.g
Dlrpfreak
Is er al iemend met een nieuwe shareholderpas?
- Prins Adam
- Beheerder

Komt wel in orde....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
Disneyparisfreak
- Member

In navolging op mijn vraag
Ik wilde vandaag inloggen bij de shareholdersclub, maar dat ging niet.
Je krijgt er het onderstaande te lezen, wat ik helaas niet helemaal begrijp,
mijn pas zou geldig zijn tot 31 aug 2017, maar ik heb nog geen nieuwe, Is deze nu wel of niet geldig?
We gaan van 5 t/m 8 aug en ik wilde er graag gebruik van maken.
Wie helpt me uit de droom?
bvd
Dlrpfreak
Dear Shareholders Club Members,
Following the announcement, on February 10, of the recapitalization plan of Euro Disney S.C.A. by The Walt Disney Company, the Shareholders Club informs you of the suspension of memberships and renewals (online and/or by mail) from Friday, March 31 2017 on, till the end of the operations.
As announced at the General Meeting, all active members of the Shareholders Club as of March 31, 2017 will benefit from a 10-year extension of their card, as from the end of the operations.
By the end of the operations:
All the cards expiring by the end of the operations will automatically be extended and re-magnetized, without any action on your part. Thank you to keep your active card and to note take into account any expiration date written on this card.
The benefits and services will remain unchanged.
At the end of the operations:
A new card will be delivered to all active members, valid 10 years, without any action on your part. This card will grant you the same advantages and services as previously.
We will keep you informed through our corporate website and our Shareholders Club, which you can find at the following address:
http://corporate.disneylandparis.com/sh ... ndex.xhtml and click on the "Club Publications" link.
As of this day, Friday, March 31st, 2017, midnight, no new membership (new members) will be not taken into account nor accepted.
Reminder on the modifications of the Shareholders Club general conditions
Euro Disney S.C.A. reserves the right to modify without prior notice the general conditions and/or the eligibility conditions and/or the characteristics of the Shareholders Club, including the different types and levels of offers and discounts proposed to the members of the Shareholders Club.
Euro Disney S.C.A. also reserves the right to terminate Shareholders Club activities for any reason and at any moment, in which case it commits to honor all reservations made up to and including the dates benefitting from a Shareholders Club discount.
Ik wilde vandaag inloggen bij de shareholdersclub, maar dat ging niet.
Je krijgt er het onderstaande te lezen, wat ik helaas niet helemaal begrijp,
mijn pas zou geldig zijn tot 31 aug 2017, maar ik heb nog geen nieuwe, Is deze nu wel of niet geldig?
We gaan van 5 t/m 8 aug en ik wilde er graag gebruik van maken.
Wie helpt me uit de droom?
bvd
Dlrpfreak
Dear Shareholders Club Members,
Following the announcement, on February 10, of the recapitalization plan of Euro Disney S.C.A. by The Walt Disney Company, the Shareholders Club informs you of the suspension of memberships and renewals (online and/or by mail) from Friday, March 31 2017 on, till the end of the operations.
As announced at the General Meeting, all active members of the Shareholders Club as of March 31, 2017 will benefit from a 10-year extension of their card, as from the end of the operations.
By the end of the operations:
All the cards expiring by the end of the operations will automatically be extended and re-magnetized, without any action on your part. Thank you to keep your active card and to note take into account any expiration date written on this card.
The benefits and services will remain unchanged.
At the end of the operations:
A new card will be delivered to all active members, valid 10 years, without any action on your part. This card will grant you the same advantages and services as previously.
We will keep you informed through our corporate website and our Shareholders Club, which you can find at the following address:
http://corporate.disneylandparis.com/sh ... ndex.xhtml and click on the "Club Publications" link.
As of this day, Friday, March 31st, 2017, midnight, no new membership (new members) will be not taken into account nor accepted.
Reminder on the modifications of the Shareholders Club general conditions
Euro Disney S.C.A. reserves the right to modify without prior notice the general conditions and/or the eligibility conditions and/or the characteristics of the Shareholders Club, including the different types and levels of offers and discounts proposed to the members of the Shareholders Club.
Euro Disney S.C.A. also reserves the right to terminate Shareholders Club activities for any reason and at any moment, in which case it commits to honor all reservations made up to and including the dates benefitting from a Shareholders Club discount.
- Minnie1979
- Member

Ik heb nog geen nieuwe ontvangen maar mijne is nog maar uitgegeven van februari 2017, dus nog geldig tot 2022.
Alleszins begin van deze maand nog naar Salon Mickey geweest en ook veelvuldig gebruik gemaakt van mijn kaart voor kortingen te krijgen.
Alleszins begin van deze maand nog naar Salon Mickey geweest en ook veelvuldig gebruik gemaakt van mijn kaart voor kortingen te krijgen.

-
Disneyparisfreak
- Member

Daarom hoop ik dat de mijn ook nog geldig zal zijn,
ook met de aanschaf van jaarpassen is die 15% toch mooi meegenomen
- Minnie1979
- Member

als einddatum 31 augustus is waarom denk je dan dat hij niet meer geldig zou zijn?Disneyparisfreak schreef:Daarom hoop ik dat de mijn ook nog geldig zal zijn,

- scuba-angelo
- Member

Er staat ook dat de kaarten die verlopen tijdens de operatie automatisch verlengd worden en dat je geen actie moet ondernemen en niet naar de vervaldatum moet zien. (paragraaf 3)

-
Disneyparisfreak
- Member

Minnie1979 schreef:als einddatum 31 augustus is waarom denk je dan dat hij niet meer geldig zou zijn?Disneyparisfreak schreef:Daarom hoop ik dat de mijn ook nog geldig zal zijn,
Ik dacht misschien, dat de " oude " passen misschien vervallen na het van de beurs halen van de aandelen vandaar ik niet zeker weet of hij nog geldig is
-
Disneyparisfreak
- Member

scuba-angelo schreef:Er staat ook dat de kaarten die verlopen tijdens de operatie automatisch verlengd worden en dat je geen actie moet ondernemen en niet naar de vervaldatum moet zien. (paragraaf 3)
Dus blijft mijn oude kaart geldig tot ik een nieuwe heb ontvangen,
begrijp ik dit goed?
- scuba-angelo
- Member

KloptDisneyparisfreak schreef:scuba-angelo schreef:Er staat ook dat de kaarten die verlopen tijdens de operatie automatisch verlengd worden en dat je geen actie moet ondernemen en niet naar de vervaldatum moet zien. (paragraaf 3)
begrijp ik dit goed?

-
Disneyparisfreak
- Member

scuba-angelo schreef:KloptDisneyparisfreak schreef:scuba-angelo schreef:Er staat ook dat de kaarten die verlopen tijdens de operatie automatisch verlengd worden en dat je geen actie moet ondernemen en niet naar de vervaldatum moet zien. (paragraaf 3)
begrijp ik dit goed?
Super!
dank je wel
- boogschutter
- Member

Ik ben er ook nog geweest nadat aandelen verkocht worden.ik heb sinds vorig jaar een nieuwe.
Naar jij gaat begin aug dus een pas die tot eind aug geldig is is goed.misschien krijg je eind aug een nieuwe.en anders kan je in sept alsnog mailen
Naar jij gaat begin aug dus een pas die tot eind aug geldig is is goed.misschien krijg je eind aug een nieuwe.en anders kan je in sept alsnog mailen
-
Disneyparisfreak
- Member

boogschutter schreef:Ik ben er ook nog geweest nadat aandelen verkocht worden.ik heb sinds vorig jaar een nieuwe.
Gaat goed komen zo te horen !
dank je wel
mvg
Dlrpfreak