[Breaking news] New bibs will go on sale Wednesday the 19th of July (Paris time), through this link : book-run.disneylandparis.com
Stay tuned!
Bron: RunDisney France
Ik heb al gevraagd hoe laat, gezien dit niet in het originele bericht staat.
Update: ED92 zegt 16uur, runDisney France begrijpt mijn vraag niet en blijft zeggen "Paris Time" en niet hoe laat.
Laatst gewijzigd door 1 op Laura, in totaal 18 keer gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994 WDW: 9x sinds 2009 DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ik ga zowel de 5 als 10 kilometer lopen en heb een fotorun pass aangeschaft. Daar kun je 3 bibs op registreren. Betekent dit nu dat 2 vd 3 al in gebruik zijn voor de 5 en 10? Of wordt dat als 1 bib gezien?
Worden er bij de kids races ook foto's gemaakt en heeft het dus zin om die bib ook te registreren?
Het zou ook fijn zijn als de link beschikbaar komt waarmee je je runnersprofiel aan kunt vullen. Ik ga over 2 weken op vakantie en weet niet hoe mijn internet daar zal zijn.
aloft schreefCOLONIk ga zowel de 5 als 10 kilometer lopen en heb een fotorun pass aangeschaft. Daar kun je 3 bibs op registreren. Betekent dit nu dat 2 vd 3 al in gebruik zijn voor de 5 en 10? Of wordt dat als 1 bib gezien?
Worden er bij de kids races ook foto's gemaakt en heeft het dus zin om die bib ook te registreren?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Klopt inderdaad. 1 startnummer is 1 bib. Voor de challenge (10K en HM) zal waarschijnlijk 1 startnummer zijn voor de 2 races. Zeker worden er ook foto's gemaakt bij de kidsrun! Onderweg en ook bij de finish sowieso dacht ik.
Kuki schreefCOLONHet zou ook fijn zijn als de link beschikbaar komt waarmee je je runnersprofiel aan kunt vullen. Ik ga over 2 weken op vakantie en weet niet hoe mijn internet daar zal zijn.
Tja, geduld is een schone zaak. Je hebt tot 15 augustus om je medical certificate te upload en voor de HM, de rest (shirt size, challenge aanvinken) zal die deadline ook wel hebben.
Nog wat meer foto's, wat erop lijkt dat dit de shirts worden die je krijgt bij de Halve Marathon.
Bron: Instagram van Annedubndidu
Er worden ook emails verzonden om je registratie compleet te maken! Kijk ook in je spam mail voor de zekerheid. Nog niet iedereen heeft deze mail ontvangen.
Als een kind zo blij toen ik die mail kreeg maar dan kun je niet inloggen
Krijg de hele tijd de melding; Invalid login or password.
Ik heb ook al mijn wachtwoord zeker 5 keer veranderd voor het geval dat maar het werkt niet
heeft iemand een idee wat ik kan doen en zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Inloggen lukt wel bij mij. Ik heb de mail wel een keer of 15 gekregen tot nu toe. Ze komen om de paar minuten binnen. In de mail zelf staat wel mijn naam, maar niet welke afstanden geregistreerd zijn. Na inloggen zie ik wel alles goed staan, ondanks meerdere losse bestellingen.
FlakyWoofz schreefCOLONAls een kind zo blij toen ik die mail kreeg maar dan kun je niet inloggen
Krijg de hele tijd de melding; Invalid login or password.
Ik heb ook al mijn wachtwoord zeker 5 keer veranderd voor het geval dat maar het werkt niet
heeft iemand een idee wat ik kan doen en zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ja, er zijn meer mensen die er last van hebben. Ik denk dat je het beste even kan mailen naar dlp.run.info@disney.com
Bij mij ging alles in 1x goed, alleen de party tickets staan er bij mij niet bij. Ik wacht nog even met mailen, want ik heb nog niet gelezen dat anderen dit ook missen.
Laura schreefCOLON
Ja, er zijn meer mensen die er last van hebben. Ik denk dat je het beste even kan mailen naar dlp.run.info@disney.com
Bij mij ging alles in 1x goed, alleen de party tickets staan er bij mij niet bij. Ik wacht nog even met mailen, want ik heb nog niet gelezen dat anderen dit ook missen.
Inmiddels heb ik ook een mail gestuurd naar het e-mail adres wat in de mail stond weergeven voor mochten er dingen zijn. Kan nu alleen afwachten hoewel ik hier wel heel erg van baal
ik heb de mail ook gekregen en na klikken op de link kon ik een wachtwoord aanmaken. daarna kon ik inloggen met het mailadres waarop ik de mail had ontvangen en het zojuist gemaakte wachtwoord. gegevens lijken ook te kloppen.
maar helaas kom ik bij het invullen van de halve marathon gegevens niet verder. er MOET per se al een medical certificate worden geupload. vorig jaar kon dat op een later moment nog. iemand een idee of dat nu toch nog is over te slaan? (of zal ik een blanco pdf meezenden... dan komt er vast een reactie )
update: ik heb voorlopig gewoon het lege certificate-medical gemaild (dus zonder handtekening etc). ik heb op de volgende pagina (3) in ieder geval nu een vinkje kunnen zetten bij de bibbidi-bobbidi-boo challenge!!
na invulling kan ik nu echter niet (nogmaals) een ander certificaat uploaden, maar er staat vermeld dat er blijkbaar een mail gaat komen als er iets niet klopt. er staat overigens overal nog steeds 1 augustus als uiterste inzenddatum voor het certificate-medical, maar zoals anderen al hebben gemeld wordt dat waarschijnlijk half augustus.
komt vast goed...
pinocchio schreefCOLONik heb de mail ook gekregen en na klikken op de link kon ik een wachtwoord aanmaken. daarna kon ik inloggen met het mailadres waarop ik de mail had ontvangen en het zojuist gemaakte wachtwoord. gegevens lijken ook te kloppen.
maar helaas kom ik bij het invullen van de halve marathon gegevens niet verder. er MOET per se al een medical certificate worden geupload. vorig jaar kon dat op een later moment nog. iemand een idee of dat nu toch nog is over te slaan? (of zal ik een blanco pdf meezenden... dan komt er vast een reactie )
update: ik heb voorlopig gewoon het lege certificate-medical gemaild (dus zonder handtekening etc). ik heb op de volgende pagina (3) in ieder geval nu een vinkje kunnen zetten bij de bibbidi-bobbidi-boo challenge!!
na invulling kan ik nu echter niet (nogmaals) een ander certificaat uploaden, maar er staat vermeld dat er blijkbaar een mail gaat komen als er iets niet klopt. er staat overigens overal nog steeds 1 augustus als uiterste inzenddatum voor het certificate-medical, maar zoals anderen al hebben gemeld wordt dat waarschijnlijk half augustus.
komt vast goed...
Nu niets meer aan te veranderen hoe je het hebt gedaan. Ik zou zo snel mogelijk het certificaat regelen en het er achter aan mailen. De deadline is 15-8, vorig jaar duurde het volgens mij 1-2 weken voordat het was goedgekeurd.