Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Jess schreefCOLON
Laura schreefCOLON
Jess schreefCOLONDe entreepassen voor Walt Disney World zijn een tijdje terug al geboekt, maar nu hebben we ook definitief de vliegtickets, huurauto en het hotel geboekt!

30 oktober vertrekken we voor de tweede keer richting Florida!!! Nu al zin in!!! :mrgreen:
Ah fijn zeg! Wij gaan begin oktober, auto ga ik volgende week reserveren. [SMILING FACE WITH SMILING EYES] waar verblijven jullie? Veel plezier met aftellen!
Leuk, mooi vooruitzicht! :mrgreen:
Volgens mij waren jullie vorig jaar ook begin oktober (toch?) en wij eind oktober, paar weekjes verschil.

Wij verblijven in Hilton WDW Lake Buena Vista ("Disney Good Neighbor Hotel", naast Disney Springs)

En jullie? Tot wanneer blijven jullie?
Nee, we waren in feb/maart 2015 en oktober 2014 was de laatste keren (a)
Oh, die hotels zijn ook erg fijn hoor! We hebben een paar keer in Holiday Inn geslapen, beviel goed! We blijven nu 5 nachten in Coronado Springs en 10 in All Stars Sports. Laatste dag is 14-10. Nog kleine 2 weken en dan kan ik FPen reserveren, whoohoo! Kwam er alleen vandaag achter dat Splash Mountain dicht zit tot begin november.... zondag maar ff planning aanpassen (a)
Zoveel zin in! Als ik weer thuis ben kan ik een paar weken later van jouw TR weer genieten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag. :)

Afbeelding

Gaat helemaal goed komen. :)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2017, 22:34

Wat een leuke avonturen allemaal! :D
♥ Luister met je hart ♥
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

hier helaas nog iets langer wachten op grote vakantie plannen... Veel plezier op reis iedereen!

Vandaag leuk dagje gehad: Dungeon's and dragons rpg gespeeld (maandelijkse samenkomst) en dan nog naar Spiderman homecoming gaan kijken
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Mama van prinsesjes schreefCOLONLekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag. :)

Afbeelding

Je bent ook op tijd om in te pakken.

Wij vertrekken zondagnacht richting Corfu en moet nog beginnen :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Minnie1979 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONLekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag. :)

Afbeelding

Je bent ook op tijd om in te pakken.

Wij vertrekken zondagnacht richting Corfu en moet nog beginnen :oops:
Ik heb veel spul, wat mee moet, voornamelijk kadootjes en verzocht spul. :) en ik heb er een hekel aan als straks blijkt dat alles niet past.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Kan ik inkomen.

Ik zal morgen ook stress kip zijn om alles in valiezen te krijgen maar is probleem voor morgen.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Volgens mij zijn er nogal wat mensen onder ons tijdens de komende zomervakantie in DLP. Kunnen we nog iets aan de onderlinge herkenbaarheid doen? Bijvoorbeeld door het dragen van een Café Mickey button of iets dergelijks? Iemand ideeën?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Daar zijn de buttons ook voor he. Mocht iemand ons 22 t/m 24 aug tegen komen. Spreek me gerust aan. Mijn dochters lopen altijd rond met buttons en ik ook. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Minnie1979 schreefCOLONKan ik inkomen.

Ik zal morgen ook stress kip zijn om alles in valiezen te krijgen maar is probleem voor morgen.
Succes met inpakken dan en heel veel plezier

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Ik ben inmiddels klaar met pakken. Straks eerst ff een kinderpartijtje. Vanavond vroeg naar bed, morgen ochtend vroeg vertrekken we. Ik doe waarschijnlijk de Café Mickey buttons op onze roze buggy. (Hopelijk worden die niet gejat als we in een attractie zitten, maar goed. Valt niet te missen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Tess81 schreefCOLONIk ben inmiddels klaar met pakken. Straks eerst ff een kinderpartijtje. Vanavond vroeg naar bed, morgen ochtend vroeg vertrekken we. Ik doe waarschijnlijk de Café Mickey buttons op onze roze buggy. (Hopelijk worden die niet gejat als we in een attractie zitten, maar goed. Valt niet te missen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ook veel plezier gewenst
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONIk ben inmiddels klaar met pakken. Straks eerst ff een kinderpartijtje. Vanavond vroeg naar bed, morgen ochtend vroeg vertrekken we. Ik doe waarschijnlijk de Café Mickey buttons op onze roze buggy. (Hopelijk worden die niet gejat als we in een attractie zitten, maar goed. Valt niet te missen.
Ook veel plezier gewenst
Dank je wel :) Xx
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Heel veel plezier allemaal!
Wij moeten nog even wat langer wachten. Zijn er nog meer mensen die tijdens het fireworks & magical bonfire festival gaan?
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Iedereen veel plezier op vakantie!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar