Nee, we waren in feb/maart 2015 en oktober 2014 was de laatste keren (a)Jess schreefCOLONLeuk, mooi vooruitzicht!Laura schreefCOLONAh fijn zeg! Wij gaan begin oktober, auto ga ik volgende week reserveren. [SMILING FACE WITH SMILING EYES] waar verblijven jullie? Veel plezier met aftellen!Jess schreefCOLONDe entreepassen voor Walt Disney World zijn een tijdje terug al geboekt, maar nu hebben we ook definitief de vliegtickets, huurauto en het hotel geboekt!
30 oktober vertrekken we voor de tweede keer richting Florida!!! Nu al zin in!!!![]()
Volgens mij waren jullie vorig jaar ook begin oktober (toch?) en wij eind oktober, paar weekjes verschil.
Wij verblijven in Hilton WDW Lake Buena Vista ("Disney Good Neighbor Hotel", naast Disney Springs)
En jullie? Tot wanneer blijven jullie?
Oh, die hotels zijn ook erg fijn hoor! We hebben een paar keer in Holiday Inn geslapen, beviel goed! We blijven nu 5 nachten in Coronado Springs en 10 in All Stars Sports. Laatste dag is 14-10. Nog kleine 2 weken en dan kan ik FPen reserveren, whoohoo! Kwam er alleen vandaag achter dat Splash Mountain dicht zit tot begin november.... zondag maar ff planning aanpassen (a)
Zoveel zin in! Als ik weer thuis ben kan ik een paar weken later van jouw TR weer genieten!
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk