drukte / eten-drinken mee

Allerlei info Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Zou pinksteren dit jaar druk zijn, want dat valt dit jaar in juni?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

scuba-angelo schreefCOLONZou pinksteren dit jaar druk zijn, want dat valt dit jaar in juni?
Pinksteren is op een zondag, dus waarschijnlijk ook wel zeer druk.
Ik ga zelf 14mei (moederdag) naar Disneyland. Ben er mij van bewust dat het in het weekend drukker is, dan in de week, maar met mijn job als onderwijzer gewoonweg niet mogelijk anders.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

De meivakantie hier varieert ook erg. sommige scholen hebben ergens in mei nog een weekje vrij.

Wij hebben vanaf zaterdag dus 2 weken vrij t/m Bevrijdingsdag. Ballet en de middelbare scholen zitten deze week en volgende week dicht. Andere scholen hier zijn een week dicht. geen touw aan vast te knopen meer. :(
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mijn neefjes (broertjes) zitten op twee verschillende basisscholen en hebben beide een andere vakantie...
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONMijn neefjes (broertjes) zitten op twee verschillende basisscholen en hebben beide een andere vakantie...
Dat is echt wel super handig. maar niet heus.

De BSO heeft sinds deze week al vakantie-rooster t/m 5 mei dus. die zitten met 3 verschillende scholen naast elkaar. pffff...
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Esther-Disney schreefCOLONWij gaan zondag en dan een paar dagen, ik zie alleen dat Nederland vakantie heeft, klopt dit?
Hopelijk is het net iets rustiger doordeweeks

p.s. wij nemen ook altijd zelf bolletjes en pakjes drinken mee en s'avonds eten we wel vaak in de parken

Wij gaan zelf maandag en dinsdag.gaan bijna elk jaar in meivakantie maar normaal eerste week mei.buiten 1 en 8 mei valt de drukte altijd mee.
Woon zelf in toeristische plaats en eerste week meivakantie , volgense week dus, is altijd minder druk dan de tweede
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Ik vond de drukte in de laatste week april (dus eerste week van de meivakantie, klinkt onlogisch dit haha) erg meevallen. Ik zou dit zo weer eens doen

Japperboy@ ben jij nu even blij dat je 14 mei gaat!!! de cast van Pirates komt dan!!! :D
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Esther-Disney schreefCOLONIk vond de drukte in de laatste week april (dus eerste week van de meivakantie, klinkt onlogisch dit haha) erg meevallen. Ik zou dit zo weer eens doen

Japperboy@ ben jij nu even blij dat je 14 mei gaat!!! de cast van Pirates komt dan!!! :D
:no: neeeee... we hebben dag vervroegd omdat het zondag moederdag is!!! T zal weer dagje non-stop twitter en forum volgen zijn :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
hakbijltje
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 11:35

Ik was van plan om het weekend van 11/12 November naar Disneyland te gaan maar nu las ik dat 11 November een nationale feestdag is in Frankrijk. Is het park dan extra druk of is het dan net zo druk als het weekend daarna?

Danielle
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

hakbijltje schreefCOLONIk was van plan om het weekend van 11/12 November naar Disneyland te gaan maar nu las ik dat 11 November een nationale feestdag is in Frankrijk. Is het park dan extra druk of is het dan net zo druk als het weekend daarna?

Danielle
Ook in België is dit feestdag, wapenstilstand. Dus kan best druk zijn ja
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Dan80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2013, 09:45

Dag allemaal,

Wij zitten een bezoek aan DLRP te plannen voor de schoolvakantie van februari of april 2019.
Wij zijn eigenlijk benieuwd wat qua drukte een gunstigere periode is.
In Frankrijk hebben ze beide periodes ook schoolvakantie dus dat zou geen verschil maken.

Hebben jullie een idee / advies?

Bedankt en groet.
Danny
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Druk. Ben anderhalf jaar geleden in de voorjaarsvakantie geweest.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar