Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Jess
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag. :)

Afbeelding

Gaat helemaal goed komen. :)
Succes, ik heb altijd een hekel aan inpakken hahah! :mrgreen:
Waar ga je heen?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Jess schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag. :)

Afbeelding

Waar ga je heen?
3 weken Hong Kong, ik hoop 2 of 3 dagen Hong Kong Disneyland en een dagje naar Macau. Ik hoop dat mijn meisjes zondag fit genoeg zijn om naar Harbour city te gaan of naar Festival Walk. :P laatste 2 dagen dat er bij Harbour city een super heroes opstelling is en in festival walk staat cars.... :p en als we weer terug zijn vieren we de verjaardag van mijn man met 3 dagen dlp. :D
Volg onze avonturen op instagram
Jess
Member
Member

Nee, we waren in feb/maart 2015 en oktober 2014 was de laatste keren (a)
Oh, die hotels zijn ook erg fijn hoor! We hebben een paar keer in Holiday Inn geslapen, beviel goed! We blijven nu 5 nachten in Coronado Springs en 10 in All Stars Sports. Laatste dag is 14-10. Nog kleine 2 weken en dan kan ik FPen reserveren, whoohoo! Kwam er alleen vandaag achter dat Splash Mountain dicht zit tot begin november.... zondag maar ff planning aanpassen (a)
Zoveel zin in! Als ik weer thuis ben kan ik een paar weken later van jouw TR weer genieten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!! :mrgreen:
Coronado Springs vind ik echt een mooi hotel!

Begin deze maand zag ik inderdaad het bericht voorbij komen dat Splash Mountain dan dicht is, zooo jammer want die vinden wij ook leuk. Vorig jaar was Big Thunder Mountain dicht tijdens ons verblijf, die is gelukkig wel weer open! Wat ik dan wel weer jammer vind is dat Blizzard Beach (waterpark) wederom dicht is, kunnen we er nog niet heen.

Mooi al die voorpret, hoe is je planning tot nu toe voor de parken?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
Jess
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
Jess schreef:

Afbeelding

Waar ga je heen?
3 weken Hong Kong, ik hoop 2 of 3 dagen Hong Kong Disneyland en een dagje naar Macau. Ik hoop dat mijn meisjes zondag fit genoeg zijn om naar Harbour city te gaan of naar Festival Walk. :P laatste 2 dagen dat er bij Harbour city een super heroes opstelling is en in festival walk staat cars.... :p en als we weer terug zijn vieren we de verjaardag van mijn man met 3 dagen dlp. :D
Supergaaf!!!! Leuke vooruitzichten dus. Heel veel plezier alvast, maar dat gaat zeker lukken als ik het zo lees! :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Gaat zeker lukken. ;)
Ik hoop alleen dat het nu wel een beetje gedaan is met alle regen en typhoons... :P
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

hahaha, ik lach me hier kapot. De meisjes zijn naar de kinderopvang en ze spelen (samen met 3 andere kindjes) dat ze met een vliegtuig op reis gaan. hahahaha... 3 x raden waar de reis heen gaat.
Japperboy
Moderator
Moderator

Mama van prinsesjes schreef:hahaha, ik lach me hier kapot. De meisjes zijn naar de kinderopvang en ze spelen (samen met 3 andere kindjes) dat ze met een vliegtuig op reis gaan. hahahaha... 3 x raden waar de reis heen gaat.

Shanghai? Tokyo? Parijs? :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Mama van prinsesjes schreef:hahaha, ik lach me hier kapot. De meisjes zijn naar de kinderopvang en ze spelen (samen met 3 andere kindjes) dat ze met een vliegtuig op reis gaan. hahahaha... 3 x raden waar de reis heen gaat.

Shanghai? Tokyo? Parijs? :sorc:
kan, iets specifiekers... hahahaha... shanghai, tokyo en parijs zelf kan ze gestolen worden.
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
D-Tekenaar schreef:Laat ons hopen dat we elkaar nog spotten vandaag Tess :)
Tess is geloof ik al weer werken, veel plezier nog.
Ik ben inderdaad helaas alweer aan het werk. Zal vanavond of morgen de rest van m'n trip report online zetten. Ben alleen de camera vergeten hier op m'n werk, dus kan het nu niet doen :(

Ik zou ochtend dienst hebben vandaag, maar kon gelukkig ruilen en heb een avond dienst gekregen.
Laatst gewijzigd door Tess81 op 26 jul 2017, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Laura
Member
Member

Jess schreef: Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!! :mrgreen:

Begin deze maand zag ik inderdaad het bericht voorbij komen dat Splash Mountain dan dicht is, zooo jammer want die vinden wij ook leuk. Vorig jaar was Big Thunder Mountain dicht tijdens ons verblijf, die is gelukkig wel weer open! Wat ik dan wel weer jammer vind is dat Blizzard Beach (waterpark) wederom dicht is, kunnen we er nog niet heen.

Blizzard Beach zat in oktober 2015 voor ons ook dicht, dit park nog nooit bezocht! BB is bij ons nu wel open. Ben heel benieuwd, we hebben wel een hele dag voor Typhoon Lagoon uitgetrokken, omdat ik las dat wanneer je de hele steile glijbanen niet doet, er niet zo heel veel meer overblijft van BB. We zullen het meemaken.
Ik ga 1 dezer dagen een soort "pre"TR maken ;) Kortgezegd: we huren 3 dagen een auto, gaan niet naar Universal en doen 2x MNSSHP :D Vandaag Esta aangevraagd, stapje voor stapje komen we er wel :P
Jullie doen wel Universal?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Japperboy
Moderator
Moderator

Daarjuist zoonlief in de winkel.
Verkoopster: wat wil jij later worden?
Seppe: prinses!!
Dat krijg je met altijd naar Disney junior te kijken
Ik: en welke prinses wil je dan zijn?
Seppe: sofia en assepoesje ook he :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tess81
Member
Member

Tess81 schreef:Ik ben inderdaad helaas alweer aan het werk. Zal vanavond of morgen de rest van m'n trip report online zetten. Ben alleen de camera vergeten hier op m'n werk, dus kan het nu niet doen :(

Ik zou ochtend dienst hebben vandaag, maar kon gelukkig ruilen en heb een avond dienst gekregen.
Inmiddels staat mijn trip report van beide dagen online :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
D-Tekenaar
Member
Member

Na ontelbare keren proberen had ik gisteren eindelijk Tarzan op de foto tijdens The Forest of Enchantment :thumbs:

Afbeelding
Jess
Member
Member

Laura schreef:
Jess schreef: Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!! :mrgreen:

Blizzard Beach zat in oktober 2015 voor ons ook dicht, dit park nog nooit bezocht! BB is bij ons nu wel open. Ben heel benieuwd, we hebben wel een hele dag voor Typhoon Lagoon uitgetrokken, omdat ik las dat wanneer je de hele steile glijbanen niet doet, er niet zo heel veel meer overblijft van BB. We zullen het meemaken.
Ik ga 1 dezer dagen een soort "pre"TR maken ;) Kortgezegd: we huren 3 dagen een auto, gaan niet naar Universal en doen 2x MNSSHP :D Vandaag Esta aangevraagd, stapje voor stapje komen we er wel :P
Jullie doen wel Universal?
Typhoon Lagoon is een leuk waterpark vind ik, vooral de Crush 'n' Gusher glijbanen! :mrgreen:
Eigenlijk van alles wat daar.

Die Halloween party lijkt me echt supergaaf, ik zit erover te denken om als verrassing voor mijn vriend de Mickey's Very Merry Christmas Party te boeken...

ESTA hier van vorig jaar nog geldig, moet alleen ook een Canadese ETA hebben vanwege de overstap met Air Canada in Toronto. Wij hebben de gehele reisduur een auto, net als vorige keer eigenlijk.
We willen inderdaad ook een dagje naar Universal, ik denk dat het Island of Adventure wordt aangezien ik hier goede verhalen over heb gelezen. Jullie toevallig ook ervaring mee? ;)
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
belle1608
Miss CM
Miss CM

D-Tekenaar schreef:Na ontelbare keren proberen had ik gisteren eindelijk Tarzan op de foto tijdens The Forest of Enchantment :thumbs:

Afbeelding
Toffe foto!! Kunnen we niet terug?? :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”