Disney voor mindervaliden

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Precies zo, een van de kinderen met je vrouw mee en jij met de ander gaat ergens anders staan
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2011, 15:27

En wanneer als er wat met mijn vrouw gebeurt. Wie moet haar dan helpen. Dat was mijn probleem. Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Het is niet verplicht dat het een van de kinderen is die bij haar blijft. Ik kan zo niet zien wat ze heeft en wat er zou kunnen gebeuren. In dit geval blijf je zelf bij haar en staan de kinderen samen ergens anders
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Dat is wat ik ook aan disney aangegeven heb. Ik weet niet of je kinderen hebt maar je laat kinderen van 15 en 9 negen niet alleen. Het probleem bij haar ziekte is dat ze plotseling stuipen in haar been kan krijgen en ze er doorheen zakt.

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Wat Disney betreft kan dit, sorry. Van hun mogen kinderen vanaf 7 jaar alleen in het park of een attractie. Soms kan een CM begrip tonen en ze toch mee het vak in laten, maar dit hoeven ze niet te doen en er zijn er genoeg die onverbiddelijk zijn.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik had mijn neefje van 6 bij me ... en ik had hetzelfde probleem ..
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

olafLover schreefCOLONWat Disney betreft kan dit, sorry. Van hun mogen kinderen vanaf 7 jaar alleen in het park of een attractie. Soms kan een CM begrip tonen en ze toch mee het vak in laten, maar dit hoeven ze niet te doen en er zijn er genoeg die onverbiddelijk zijn.

Ja, dat vinden ze wel kunnen, ok eentje van 15 zou al alleen kunnen naar mijn mening, is toch niet ver van mekaar af, maar eentje van 7? Maar ze vinden het dan wel niet kunnen als een ander kind van neem nu 15 jaar begeleider is om een attractie te doen, of het gratis kaartje te krijgen van begeleider. Ik vind dat ze daar dan ook maar eens moeten in anders reageren.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Wij hebben het geprobeerd, oranje kaart en 9-jarige. Ons werd verteld, hij is ouder dan 7, hij moet dus alleen in de attractie (Crush, dus een rij van een uur!), ik ben het er ook niet mee eens dat het verantwoord is, maar hun park en hun regels
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Dat is de reden dat ik ook een klacht naar de manager geschreven heb. Ik vind het onverantwoord en ik vraag mij af wie verantwoordelijk is als met z'n kind wat gebeurt. Ik neem aan dat het disney is want die levert deze regels. Hieruit blijkt dat disney ook niet zo gezins vriendelijk is als ze zeggen. Bij ons in Nederland waren ze allang over de vingers getikt en waren de regels al veranderd,want volgens mij mag je een kind tot een bepaalde leeftijd niet alleen laten volgens de wet.

yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Nou nou nou, bij ons in NL....dat valt dus ook wel mee dat bij ons in NL.....De groene kaart is tenslotte voor de mindervalide en niet voor gehele familie toch, ik heb 3 kids en ben alleen, kids zijn inmiddels al volwassen maar toch ik mocht er ook altijd maar 1 meenemen en de andere 2 stonden dan naast het touw van het vak want dan ging ik zo staan met mijn rolstoel dat ik langs het touw stond en dan sta je toch naast elkaar, je dient dan toch wel ff te wachten maar goed soms moet je er ook iets voor over hebben en er was oop die manier alleen een touw tussen ons gezin in. Beetje wat creatiever denken zou een hoop ellende schelen ipv ikke ikke ikke
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Ik vroeg mij alleen af wie dan de verantwoordelijkheid neemt. Ik heb het gevoel dat er niet veel gezegt mag worden over disney.
Dit hebben ze gewoon niet goed geregeld. Als ze naast of achter de invalide plaatsen ook een vak is voor de partner met kinderen onder de 16 was er geen probleem maar dat zijn open vakken waardoor er probleem ontstaat als een mensen massa in beweging komt zoals bij de show s'avonds je iedereen kwijt raakt. Ik denk niet alleen aan mijzelf,als ik dan lees dat een kind van 6 maar in de rij moet staan voor een uur vraag ik mijzelf af of dit de bedoeling van walt disney was. Er gaat veel goed in disney maar zij moeten ook aan gezinnen denken dat is wat ik duidelijk probeer te maken

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Een kind van 9 ;) En dat is natuurlijk niet gebeurd, we hebben de attractie niet gedaan
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12

De gedachte dat ze dit van je verwachten.

yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

klaas41 schreefCOLONIk vroeg mij alleen af wie dan de verantwoordelijkheid neemt. Ik heb het gevoel dat er niet veel gezegt mag worden over disney.
Dit hebben ze gewoon niet goed geregeld. Als ze naast of achter de invalide plaatsen ook een vak is voor de partner met kinderen onder de 16 was er geen probleem maar dat zijn open vakken waardoor er probleem ontstaat als een mensen massa in beweging komt zoals bij de show s'avonds je iedereen kwijt raakt. Ik denk niet alleen aan mijzelf,als ik dan lees dat een kind van 6 maar in de rij moet staan voor een uur vraag ik mijzelf af of dit de bedoeling van walt disney was. Er gaat veel goed in disney maar zij moeten ook aan gezinnen denken dat is wat ik duidelijk probeer te maken

Wie de verantwoordelijk neemt ben je zelf volgens mij, ik snap je punt wel en het komt bot mijn strot uit maar dat je het gevoel hebt dat er niks over Disney gezegd mag worden ligt bij jou en niet aan mij.

Ik kan je verzekeren dat het nergens zo goed geregeld is als bij DLP, heb al ontzettend veel parken gedaan maar in NL is het toch echt wel veel triester geregeld dan bij DLP. IN BE is het ook niet goed geregeld want de in en uitgangen zijn vaak moeilijk begaanbaar met rolstoel. DE mag de invalide nergens in. ESP is ook niet zo best geregeld qua begaanbaarheid voor een invalde.

Ze handelen gewoon volgens de Franse wet tja het park staat dan ook eenmaal niet in NL waar wetjes en regels met grote voeten overtreden worden door jan en alleman. Maar als het erop aan komt gaan ze bij Walibi, Slagharen Efteling ook echt niet op 1 klacht de regels veranderen.

Ook een kind van 9 kan heel handig naast het vak gaan staan hoor, dit hanteer ik nog als ik met meerdere personen ben.

Je hebt het invalidenvak, het is afgespannen met touw altijd, dan ga je op de kant staan waar het touw aan de zijkant hangt en je zet je kind recht naast het vak, geen probleem lijkt mij want als ik het kan met een tweeling van 9 en een dochter die ouder is die mij doet begeleiden kunnen anderen dat ook doen.

Ik persoonlijk vind een kind van 15 dat ook heus wel moet kunnen pfff ik zal wel te gemakkelijk zijn overal in, als ze met de fiets naar school gaan kunnen ze tenslotte ook omver worden gereden.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12

Ik kaart alleen wat aan en dat jij op deze manier reageerd geeft al aan hoe je over disney denkt. Ik vind dat ik mijn mening mag geven en dat er in andere parken dingen anders gaan geeft mij nog wel het recht hierover iets te zeggen.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar