Telefonisch boeken van restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zojuist weer gebruik gemaakt van de reseveringslijn. Ik had de keuze tussen Frans, Engels, Spaans en Italiaans. Weinig wachttijd, binnen 3min geholpen en de resevering is gemaakt.
Voor de eerste keer bij Chez Remy eten tijdens het runDisney weekend :D
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONZojuist weer gebruik gemaakt van de reseveringslijn. Ik had de keuze tussen Frans, Engels, Spaans en Italiaans. Weinig wachttijd, binnen 3min geholpen en de resevering is gemaakt.
Voor de eerste keer bij Chez Remy eten tijdens het runDisney weekend :D
Je hebt 2 menu's ik vind de duurdere het geld waard...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ben heel benieuwd, hoor zoveel goede dingen. We houden er al altijd wel van om gebruik te maken van een table service, even rustig zitten en lekker bediend worden en de voeten rust gunnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONBen heel benieuwd, hoor zoveel goede dingen. We houden er al altijd wel van om gebruik te maken van een table service, even rustig zitten en lekker bediend worden en de voeten rust gunnen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Veel plezier!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Laura schreefCOLONBen heel benieuwd, hoor zoveel goede dingen. We houden er al altijd wel van om gebruik te maken van een table service, even rustig zitten en lekker bediend worden en de voeten rust gunnen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Veel plezier!
Dankje!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Zo vanmorgen om 7:30 gebeld. Netjes dankzij al jullie tips hier op het forum alles alvast opgeschreven. Er werd gelijk opgenomen. Ik had nummer 2 gekozen en er werd Frans opgenomen. Ik vroeg of ze engels sprak en binnen 3 minuten waren er klaar. Onze restaurant voor 29 tm 31 oktober zijn vastgelegd. Dankjewel voor alle tips. Handig als alles al duidelijk is hoe ze het willen weten.
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

OK. In een vlaag van blondheid ben ik weer superhandig geweest... Ik heb 3 maanden op voorhand meteen gereserveerd voor de restaurants. Netjes alles op een briefje geschreven. Vervolgens zijn we verhuisd en dat briefje is nu.... ergens. Ik weet nog wel welke dagen ik wat gereserveerd heb, en nog wel rond welke tijd, maar niet meer de precieze tijdstippen. Kan ik dit bijvoorbeeld bij de conciergerie of City Hall na laten kijken?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Amaris schreefCOLONOK. In een vlaag van blondheid ben ik weer superhandig geweest... Ik heb 3 maanden op voorhand meteen gereserveerd voor de restaurants. Netjes alles op een briefje geschreven. Vervolgens zijn we verhuisd en dat briefje is nu.... ergens. Ik weet nog wel welke dagen ik wat gereserveerd heb, en nog wel rond welke tijd, maar niet meer de precieze tijdstippen. Kan ik dit bijvoorbeeld bij de conciergerie of City Hall na laten kijken?
Waarschijnlijk wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

Kun je via de telefoon ook reserveren voor restaurants in The Village ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONKun je via de telefoon ook reserveren voor restaurants in The Village ?
De meeste wel hoor.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Jeuj, vanmorgen rond 7u40 gebeld om te reserveren voor La Cantina op de dag van aankomst 's avonds. Ik had binnen de 5 minuten alles geregeld. Heel vriendelijke vrouw, ze sprak redelijk goed Engels maar met een zwaar Frans accent. Ze was denk ik wel de eerste die mijn naam van de eerste keer juist had :) We zijn ook nog nooit in La cantina geweest om te eten, dus ben wel benieuwd!
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

praime schreefCOLONIn Juni ga ik voor een verjaardagstrip en ik wil op mijn verjaardag zelf graag eten bij auberge, ik zag dat de parade om half 6 begint en ik zou het leuk vinden om deze te zien, als ik de parade bekijk aan het begin bij it's a small world zou ik dan een reservatie om 6 uur kunnen redden? ik hoop op een rustig restaurant ivm de parade.
Ik ben autistisch en ik vind het dus eng om te bellen voor de reservatie dus als iemand mij een soort standaard script kan geven van hoe zo'n telefoontje meestal verloopt zal ik dat mij wrs heel erg helpen.
Alvast bedankt
Hoi Praime,
Hier nog ééntje met om dezelfde reden enorme telefoonangst. Althans voor zelf bellen, ik werk in een contact center, gek genoeg heb ik met gebeld worden geen problemen. :P
Als je belt krijg je de keuze tussen Engels of Frans (tappez 1 pour Français, press two for English, ...) eens er dan iemand opneemt vragen ze gewoon standaard "how can I help you/what can I do for you" waarop je kan zeggen dat je graag diner reservaties voor je verblijf wil maken. Vervolgens vragen ze voor welk restaurant, de datum, het uur en het aantal personen. Sommigen vragen ook of je maaltijdvouchers hebt en in welk hotel je verblijft. Ze vragen je naam en je telefoonnummer, dus het is alvast handig om - als je zoals ik je talen plots volledig disabled worden wanneer je in paniek slaagt - deze te noteren op een blaadje of leeg Word documentje voor je met het NAVO alfabet erbij (om het spellen te vergemakelijken) en desnoods in het Engels je cijfertjes ernaast zodat je het gewoon maar hoeft af te lezen.
Ze herhalen dan nog een keer wat er geboekt is (restaurant x op datum x op uur x voor x personen), als je dan nog reservaties wil maken kan je dat aangeven ("That's correct, I would also like a reservation for ... " ) waarop het proces zich herhaalt.

Ik heb er ook altijd een "stresske" voor maar eerlijk, de Disneylijnen zijn echt de meest klantvriendelijke lijnen die ik ooit geweten heb. Ik bel 10x liever naar dining reservations in het Engels dan naar CenterParcs in het NL simpelweg omdat ze zich bij Disney altijd netjes aan een soortvan script houden waardoor je op voorhand goed weet wat ze wanneer gaan vragen. So diep ademhalen, eventjes mentaal voorbereiden en gewoon bellen! ;)
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ik kreeg gisteren een mail ivm onze reservatie in maart, en daar stond een 078 nummer in vermeld om de restaurants te reserveren. Iemand al naar dat nummer gebeld, want ik belde tot nu toe altijd naar het Franse nummer. Was 078/15.60.21
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

timheidi schreefCOLONIk kreeg gisteren een mail ivm onze reservatie in maart, en daar stond een 078 nummer in vermeld om de restaurants te reserveren. Iemand al naar dat nummer gebeld, want ik belde tot nu toe altijd naar het Franse nummer. Was 078/15.60.21
Bel ik altijd naar. Nederlandstalige medewerkers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Frank_C80 schreefCOLON
timheidi schreefCOLONIk kreeg gisteren een mail ivm onze reservatie in maart, en daar stond een 078 nummer in vermeld om de restaurants te reserveren. Iemand al naar dat nummer gebeld, want ik belde tot nu toe altijd naar het Franse nummer. Was 078/15.60.21
Bel ik altijd naar. Nederlandstalige medewerkers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Handig om te weten voor de volgende keer!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar