Disney op Netflix

Alles over de Disney filmes en Series op tv en Disney Channel.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Geweldig nieuws: Disney blijft op Netflix te zien in België en Nederland

Afbeelding

Fans van ‘Frozen’, ‘Pirates of the Carribean’ en andere films van Disney en Pixar weenden al tranen met tuiten. De Amerikaanse entertainmentreus Disney had immers bekendgemaakt dat ze hun films en series niet langer zouden aanbieden via Netflix, omdat ze vanaf 2019 hun eigen online videodienst zouden opstarten. “Maar niet in België!” zo bevestigt Netflix aan Nieuwsblad Online.

“Hier kunnen onze klanten nog gewoon naar hun favoriete films van Disney blijven kijken!” laten ze weten. De deal die Disney stopzet met Netflix heeft enkel gevolgen voor de Verenigde Staten. Ook de Amerikanen moeten nog niet meteen treuren. Zij kunnen nog tot eind 2018 rustig verder kijken naar de klassiekers.

Lees meer op : http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170809_03009990
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Netflix onderhandelt met Disney over Marvel- en Star Wars-films

Eerder deze week maakte Disney bekend dat het in 2019 zijn eigen streamingdienst zal lanceren.

Of Het Huis van de Muis al zijn producties (dus ook de Marvel en Star Wars-films ) van Netflix zal weghalen, is momenteel nog niet duidelijk. Netflix hoopt natuurlijk van niet.

Lees meer op : http://vertigoweb.be/netflix-onderhande ... star-wars/
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

De Broadway opname van de musical Newsies komt in de USA op Netflix in september! Nu nog duimen dat hij hier ook op Netflix verschijnt :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney haalt ook Star Wars en Marvel-films weg bij Netflix

Afbeelding

Disney brengt vanaf 2019 ál zijn films onder in een eigen streamingdienst. Dat vertelde de CEO van het bedrijf, Bob Iger, tijdens een bijeenkomst van media en communicatiebedrijven in Beverly Hills. Het bedrijf kondigde dat eerder al aan voor de tekenfilms, maar ook populaire films als Star Wars en superheldenfilms van Marvel zijn vanaf dan dan alleen nog te zien via de dienst van Disney.

Op dit moment zijn de Star Warsfilms nog te zien op Netflix en via andere streamingdiensten, zoals Hulu, kan men kijken naar superheldenfilms zoals de X-Men. Maar als het aan Iger ligt, komt daar snel verandering in en gaat Disney ook zelf unieke content produceren voor zijn streamingdienst.

Lees meer op : https://www.demorgen.be/tvmedia/disney- ... -b2c6e359/
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik meen me te herinneren dat dit niet gold voor Netflix in Nederland en België. Het krantenartikel zegt daar niets over... Vind het maar weer verwarrend...
Afbeelding
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Zou inderdaad alleen gelden voor Netflix USA wat ik las.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Verwijderalarm: Bijna alle Disney-films verdwijnen (tijdelijk) van Netflix

Afbeelding

Er verdwijnen tijdelijk zeer veel Disney-films uit het Netflix-aanbod. Naast de vele nieuwe titels die deze maand komen, verdwenen er de afgelopen weken al diverse titels, worden er de komende dagen wederom meer dan honderd titels verwijderd. [/b]

Tot de schrik van velen zitten hier ook ontzettend veel Disney-films tussen, maar Netflix verzekerde ons, Netflix-Nederland.nl, een officieuze fan- en informatiesite, dat dit niets te maken heeft met de op handen zijnde streamingdienst van Disney zelf.

Lees meer op : http://www.netflix-nederland.nl/verwijd ... n-netflix/
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Dat klopt, maar ik kreeg gisteren een mail van Netflix dat bijna alle Disney films van Netflix verwijderd worden (tijdelijk). Hoe tijdelijk stond er niet bij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Gelukkig hebben we de meeste films op DVD/Blu Ray, maar wel heel jammer, want het snel selecteren van een film is wel gemakkelijk. Benieuwd hoe lang ze eraf zullen zijn
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Once Upon a Time' Season 6 staat vanaf nu op Netflix !!!

Afbeelding

Afbeelding is van Yibada
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Oh yes!!! Oh ik kan niet wachten
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh yeah, eindelijk! :D Dat wordt binge watchen (a)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

Ik heb amper nog Disney films beschikbaar op Netflix momenteel. Was deze week Hercules aan het kijken, en 2 dagen later is deze plots verdwenen uit mijn lijst. Ik hoop dat deze films nog terugkomen, want de Disney films was voor mij een grote reden om Netflix te nemen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Inderdaad, er is een heleboel weer weg helaas. Ik heb de meeste Disney films op dvd, maar alle Marvel series zijn wel een groot deel van mijn Netflix kijklijst.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney op Netflix - 5 vermakelijke films voor jong en oud!



We nemen een kijkje naar Disney op Netflix. Dit zijn vijf films waarmee iedereen zich kan vermaken, jong of oud! Bekijk onze lijst, kies een film en begin met genieten!

We beginnen onze lijst van Disney op Netflix met een remake. Pete's Dragon is namelijk een remake van de gelijknamige Disneyfilm uit 1977. De originele film bevatte een hoop zingen en dansen, aangezien dit een musical was. De vernieuwde Pete's Dragon laat het muzikale achterwegen en kiest voor een menselijk verhaal vol emotie.

In Pete's Dragon vindt Pete (Oakes Fegley) een draak tussen de bomen. De twee bouwen een speciale band op en worden onafscheidelijk. Het duurt niet lang voordat de buitenwereld ook op het spoor komt van Elliot de draak. Deze ontdekking kan nare gevolgen hebben.

Lees meer op : https://www.xgn.nl/disney-op-netflix-5- ... en-oud/all
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar