Nu nog aandelen kopen is toch wat gokken.
Stel dat ze aan het beoogde aantal niet komen, dan kunnen ze hun bod optrekken (dan heb je een goede zaak gedaan), of net de overname afblazen (en dan nemen de aandelen een duik)
Algemene Info Aandelen
Twdc heeft 97 percent aandelen ,en volgens mijn mening maar goed ook http://www.boursorama.com/actualites/di ... 57af6464c0
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ja, het is ze gelukt:http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 33#p115333
Volg onze avonturen op instagram
Gelukkig! Nu wachten wat de toekomstplannen gaan brengen.
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Het accepteren van oude aandelenpas lijkt gestopt terwijl de nieuwe die 10 jaar geldig is nog niet verstuurd is?
Bron: salon Mickey blog
Verstuurd vanaf mijn T02 met Tapatalk

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Das ook fraai dan
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Had het ook gisteren gelezen

- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Zojuist even bij Cityhall na gaan vragen, alle aandeelhouders met een geldige pas op de datum van de tender offer kunnen hun pas voorlopig blijven gebruiken werd me verteld. Ze hebben het nog extra nagevraagd bij de club toen we stonden te wachten.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Zo te lezen is het toch nog steeds niet duidelijk voor sommige CM. Ben benieuwd wat de reactie van de club is
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
In september 2017 zal Le Club Actionnaires beginnen met het versturen van nieuwe lidmaatschapskaarten aan alle ex-Euro Disney S.C.A. Aandeelhouders.
bron: http://bit.ly/2ul2fSG
"The Shareholders Club office will then close on 30 September and Cast Members will be assigned to other posts."
Waar is The Shareholders Club office in DLP?
bron: http://bit.ly/2ul2fSG
"The Shareholders Club office will then close on 30 September and Cast Members will be assigned to other posts."
Waar is The Shareholders Club office in DLP?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Hoogst waarschijnlijk in Val d'europe, daar moesten de formulieren heen wanneer je de kaart kwijt was.Maria-Anna schreefCOLON Waar is The Shareholders Club office in DLP?
Volg onze avonturen op instagram
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
That makes sense, dacht even dat het in een van de parken zou liggen.Mama van prinsesjes schreefCOLONHoogst waarschijnlijk in Val d'europe, daar moesten de formulieren heen wanneer je de kaart kwijt was.Maria-Anna schreefCOLON Waar is The Shareholders Club office in DLP?
wij zijn 23 tem 25 juli nog in disneyland geweest en heb gewoon mijn shareholderspas kunnen gebruiken en mijn korting gekregen bij het eten hoor, nergens te horen gekregen dat het niet zou werken... zijn bij hotel new york gaan eten, bij rainforest en bij billy bob...Maria-Anna schreefCOLONHet accepteren van oude aandelenpas lijkt gestopt terwijl de nieuwe die 10 jaar geldig is nog niet verstuurd is?
Laatst gewijzigd door 1 op pluto71, in totaal 24 keer gewijzigd.
pluto71 schreefCOLONwij zijn 23 tem 25 juli nog in disneyland geweest, dus nog na deze post, en heb gewoon mijn shareholderspas kunnen gebruiken en mijn korting gekregen bij het eten hoor, nergens te horen gekregen dat het niet zou werken... zijn bij hotel new york gaan eten, bij rainforest en bij billy bob...Maria-Anna schreefCOLONHet accepteren van oude aandelenpas lijkt gestopt terwijl de nieuwe die 10 jaar geldig is nog niet verstuurd is?

[/u