collectcoins schreef:Vorige week hebben wij een zoontje gekregen, dus nu dit topic maar eens doorspitten

Van harte gefeliciteerd!
Mama van prinsesjes schreef:Wij zijn wel telkens op en neer gegaan naar het hotel. 1x sequoia lodge en 1x disneyland hotel. We lieten ze eigenlijk zelf bepalen of ze wilden rusten of spelen. Wel buggy meegenomen, maar voornamelijk voor de spulletjes.
Wbt dreams, die hebben we wel gedaan, maar kleine meid vond het toch een beetje te vermoeiend, we hebben haar uiteindelijk naar het hotel gedragen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja wij passen ons ook vooral aan hem aan. Gelukkig is ie meestal erg makkelijk (hoewel ik me ook een dramatisch bezoekje aan Blijdorp kan herinneren...)
We nemen dan de wandelwagen mee, daar zit hij toch wat comfortabeler in en kan hij eventueel ook in slapen. Is voor ons ook prettiger duwen en het mandje eronder is ideaal voor kleine spulletjes, jassen, drinken etc.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe laat het park sluit of dreams, of tegen de tijd dat we met hem zullen gaan, illuminations haalbaar is denk ik. Colin gaat meestal tussen 19.00 uur en 20.00 uur naar bed, maar dat kan best voor een keer een uurtje gerekt worden, maar als het pas na 22.00 uur is, dan houdt ie dat denk ik niet vol.
We moeten het maar gaan proberen. Waarschijnlijk gaan mijn ouders ook mee, dus dan zijn we ook wat flexibeler.