Disney met baby en kleine kinderen.

Amaris
Member
Member

Bedankt voor alle tips en antwoorden!
Ik vind zelf 4 dagen ook wel lang, maar ik dacht dat het dan ook niet zoveel uitmaakt als we wat minder tijd in de parken doorbrengen en wat meer in het hotel.
Wij hebben geen draagzak of draagdoek en meneer wordt al behoorlijk zwaar ook.
Ik denk dat we het gewoon maar moeten gaan proberen :)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Wij zijn wel telkens op en neer gegaan naar het hotel. 1x sequoia lodge en 1x disneyland hotel. We lieten ze eigenlijk zelf bepalen of ze wilden rusten of spelen. Wel buggy meegenomen, maar voornamelijk voor de spulletjes.

Wbt dreams, die hebben we wel gedaan, maar kleine meid vond het toch een beetje te vermoeiend, we hebben haar uiteindelijk naar het hotel gedragen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
collectcoins
Member
Member

Vorige week hebben wij een zoontje gekregen, dus nu dit topic maar eens doorspitten :D
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

collectcoins schreef:Vorige week hebben wij een zoontje gekregen, dus nu dit topic maar eens doorspitten :D
Gefeliciteerd!
Stitch87
Member
Member

Proficiat!!!!
Tess81
Member
Member

collectcoins schreef:Vorige week hebben wij een zoontje gekregen, dus nu dit topic maar eens doorspitten :D
Van harte gefeliciteerd!!! xx
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Amaris
Member
Member

Van harte gefeliciteerd!
Mama van prinsesjes schreef:Wij zijn wel telkens op en neer gegaan naar het hotel. 1x sequoia lodge en 1x disneyland hotel. We lieten ze eigenlijk zelf bepalen of ze wilden rusten of spelen. Wel buggy meegenomen, maar voornamelijk voor de spulletjes.

Wbt dreams, die hebben we wel gedaan, maar kleine meid vond het toch een beetje te vermoeiend, we hebben haar uiteindelijk naar het hotel gedragen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja wij passen ons ook vooral aan hem aan. Gelukkig is ie meestal erg makkelijk (hoewel ik me ook een dramatisch bezoekje aan Blijdorp kan herinneren...)
We nemen dan de wandelwagen mee, daar zit hij toch wat comfortabeler in en kan hij eventueel ook in slapen. Is voor ons ook prettiger duwen en het mandje eronder is ideaal voor kleine spulletjes, jassen, drinken etc.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe laat het park sluit of dreams, of tegen de tijd dat we met hem zullen gaan, illuminations haalbaar is denk ik. Colin gaat meestal tussen 19.00 uur en 20.00 uur naar bed, maar dat kan best voor een keer een uurtje gerekt worden, maar als het pas na 22.00 uur is, dan houdt ie dat denk ik niet vol.

We moeten het maar gaan proberen. Waarschijnlijk gaan mijn ouders ook mee, dus dan zijn we ook wat flexibeler.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Altijd handig om te weten.

Kinderwagens zijn te huur voor €20,00 tegenover de City Hall.

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

In de hotels zijn deze buttons te krijgen voor je kindje. Helaas past alleen de naam of je telefoonnummer in het daar voor bestemde vakje. Op aanraden van de cm hebben we ons telefoonnummer op de achterkant genoteerd.

Afbeelding

In het park, bij city hall zijn papieren badges met een klemmetje beschikbaar.
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:In de hotels zijn deze buttons te krijgen voor je kindje. Helaas past alleen de naam of je telefoonnummer in het daar voor bestemde vakje. Op aanraden van de cm hebben we ons telefoonnummer op de achterkant genoteerd.

Afbeelding

Oh die wil ik hebben!!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Japperboy
Moderator
Moderator

Wij hadden onze eigen kinderwagen mee en tegen een uur of 3 was Seppe doodop en sliep hij tot 4 uur in zijn kinderwagen. Wij hebben toen eerste dag showtje meegepikt of gewoon genieten van omgeving (walkthrough attractie) en tweede dag attracties elk afzonderlijk gedaan en gebruik gemaakt van single rider of om de beurt Fast Pass gedaan (kwam net uit)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Amaris
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:In de hotels zijn deze buttons te krijgen voor je kindje. Helaas past alleen de naam of je telefoonnummer in het daar voor bestemde vakje. Op aanraden van de cm hebben we ons telefoonnummer op de achterkant genoteerd.

Afbeelding

Oh die button is handig! Bij ons volgende bezoek gaan we die zeker vragen.

De baby switch is trouwens ook heel goed geregeld!
Japperboy
Moderator
Moderator

Amaris schreef:

Afbeelding

Oh die button is handig! Bij ons volgende bezoek gaan we die zeker vragen.

De baby switch is trouwens ook heel goed geregeld!
het enige wat ik wel jammer vind, is dat je niet met kinderwagens in de rij mag. ik zou alleen maar Baby-switch gebruiken als Seppe slaapt, anders doe ik toch dingen voor hem. Lijkt me niet leuk voor hem om eerst aan te schuiven en dat hij na het aanschuiven dan er toch niet op mag :|
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Amaris
Member
Member

Hebben wij voornamelijk ook gedaan, maar je krijgt een kaartje mee wat de hele dag geldig is. Je kunt zo bijvoorbeeld op een rustig plekje wachten of ondertussen een geschikte attractie in de buurt doen met je kleintje.

Je kunt het dus ook combineren met fastpass en single riders line.
Laatst gewijzigd door Amaris op 25 aug 2017, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Stitch87
Member
Member

Het is ook niet de bedoeling bij babyswitch dat je mee aanschuift met het kind in de rij. Enkel de persoon die de attractie als eerste doet. Ik zat toen gewoon op een bankje met de dochter of winkeltjes in de buurt. Of je kan ook zitten wachten binnen aan de uitgang van de attractie (bv aerosmith)
Plaats reactie

Terug naar “Gasten Services - Disneyland Paris”