Wat een leuk idee, hopelijk vind je snel versterking.
Stel jezelf voor!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Welkom Benjamin,
zoek je wel volwassenen? of echt tieners? hebben jullie een bepaald profiel waar die gene aan moet voldoen?
Volg onze avonturen op instagram
-
radioenterprise
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 31 Jul 2017, 19:22
Goedendag even,
mijn naam is Marcel en sinds kort lid van het Forum mij werd gevraagd hier wat op te typen.
ben 40 en ga met mijn gezin voor het eerst naar Frankrijk. gezin bestaat uit 2 dochters van 13 en 10 jaar en mijn vrouw.
Wij gaan inmiddels al een jaar of 6 naar Rust in het zwarte woud en hebben daar altijd een appartement vlakbij het Europa-Park. 300 meter van hoofdingang. Bevalt me super goed en altijd mooi weer.
Dit jaar dus voor de verandering naar Frankrijk
Enigszins met angst en beven want heb eerlijk gezegt helemaal niks met Frankrijk maar goed. Wij gaan een weekje dit jaar naar Pommeuse le chene gris.
Wij gaan daarbij 2 dagen Disney pakken.
groetjes Marcel
mijn naam is Marcel en sinds kort lid van het Forum mij werd gevraagd hier wat op te typen.
ben 40 en ga met mijn gezin voor het eerst naar Frankrijk. gezin bestaat uit 2 dochters van 13 en 10 jaar en mijn vrouw.
Wij gaan inmiddels al een jaar of 6 naar Rust in het zwarte woud en hebben daar altijd een appartement vlakbij het Europa-Park. 300 meter van hoofdingang. Bevalt me super goed en altijd mooi weer.
Dit jaar dus voor de verandering naar Frankrijk
Wij gaan daarbij 2 dagen Disney pakken.
groetjes Marcel
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom aan alle nieuwe leden ! En veel plezier gewenst hier op Café Mickey 
Hi !
Graag stel ik mezelf even voor:
Mijn naam is Amina en ben 25 jaar.
Sinds kort lid van deze groep maar al even aan het volgen via de talrijke social media.
Vorig weekend kochten mijn vriend en ikzelf onze eerste jaarpas in DLRP
Mijn vriend is tot nu toe een zestal keer geweest, ik ben de tal kwijt geraakt want vroeger ging ik ook dikwijls op bezoek met mijn ouders.
Onze grootste droom is sowieso eens WDW te bezoeken.
Graag stel ik mezelf even voor:
Mijn naam is Amina en ben 25 jaar.
Sinds kort lid van deze groep maar al even aan het volgen via de talrijke social media.
Vorig weekend kochten mijn vriend en ikzelf onze eerste jaarpas in DLRP
Mijn vriend is tot nu toe een zestal keer geweest, ik ben de tal kwijt geraakt want vroeger ging ik ook dikwijls op bezoek met mijn ouders.
Onze grootste droom is sowieso eens WDW te bezoeken.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Veel plezier hier Amina! A dream is a wish a heart makes
als je maar hard genoeg wenst, komt je droom vast ook uit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haaii,
Ik ben Cheyenne 21jaartjes oud en woon samen met m'n vriend in Geervliet (20km van Rdam)
Altijd al Disneyfan geweest.
Ik verzamel; Disney Funko Pop's - Swarovski Figuren - Tattoo's - Pandora bedeltjes - Knuffels - Bekers/Mokken & Kleding.
Helaas is mijn vriend geen Fan, dus Tripjes naar Disneyland Parijs zijn uniek..
Verder kan ik niet wachten om Alles te lezen
Cheyxx
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik ben Cheyenne 21jaartjes oud en woon samen met m'n vriend in Geervliet (20km van Rdam)
Altijd al Disneyfan geweest.
Ik verzamel; Disney Funko Pop's - Swarovski Figuren - Tattoo's - Pandora bedeltjes - Knuffels - Bekers/Mokken & Kleding.
Helaas is mijn vriend geen Fan, dus Tripjes naar Disneyland Parijs zijn uniek..
Verder kan ik niet wachten om Alles te lezen
Cheyxx

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Hoi allemaal,
Ik heb zojuist voor het eerst sinds mijn aanmelden hier 2 jaar geleden een bericht geplaatst (oeps!), dus ik dacht: laat ik me hier dan ook maar even voorstellen...
Ik ben Kim, 26 jaar, groot Disneyfan. Ik woon samen met mijn vriend in Noord-Holland. Ik ben een aantal keer in Disneyland Parijs geweest, 1 keer in WDW en afgelopen maart ben ik tijdens onze reis door Japan 1 dag naar DisneySea in Tokyo geweest! Over een paar weken ga ik de 10K en de halve marathon lopen in DLP, samen met m'n moeder en m'n zusje. Daar heb ik erg veel zin in!
Ik weet niet of ik heel veel posts ga plaatsen, maar vind het sowieso leuk om al jullie posts te lezen. Ben meer een 'lurker' hihi...
Ik heb zojuist voor het eerst sinds mijn aanmelden hier 2 jaar geleden een bericht geplaatst (oeps!), dus ik dacht: laat ik me hier dan ook maar even voorstellen...
Ik ben Kim, 26 jaar, groot Disneyfan. Ik woon samen met mijn vriend in Noord-Holland. Ik ben een aantal keer in Disneyland Parijs geweest, 1 keer in WDW en afgelopen maart ben ik tijdens onze reis door Japan 1 dag naar DisneySea in Tokyo geweest! Over een paar weken ga ik de 10K en de halve marathon lopen in DLP, samen met m'n moeder en m'n zusje. Daar heb ik erg veel zin in!
Ik weet niet of ik heel veel posts ga plaatsen, maar vind het sowieso leuk om al jullie posts te lezen. Ben meer een 'lurker' hihi...
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Leuk dat je jou ook even voorstelt! Veel succes met het lopen...kimmyb schreefCOLONHoi allemaal,
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Lijkt me leuk om in een hotel te kunnen overnachtingen met dezelfde naam als jezelfCheyxx schreefCOLONHaaii,
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Hoi,
Zal ik ook even wat over mezelf vertellen .
33 Lentes jong, gelukkig getrouwd, en daarnaast een liefde voor Mickey Mouse!
2005 was de eerste keer dat ik samen met (toen nog ) vriend naar Disneyland Parijs vertrok voor 3 dagen.
2008 zijn we nog een keertje geweest ... Dan voor 2 dagen.
Sindsdien zijn we er niet meer geraakt .
Je kent dat .. huisje tuintje, boompje, beestje, en ja idd ook ne kleine
Onze zoon is nu bijna 6, en we denken eraan om in het voorjaar 2018 terug naar Disneyland te trekken ...
Groetjes, Annelies
Zal ik ook even wat over mezelf vertellen .
33 Lentes jong, gelukkig getrouwd, en daarnaast een liefde voor Mickey Mouse!
2005 was de eerste keer dat ik samen met (toen nog ) vriend naar Disneyland Parijs vertrok voor 3 dagen.
2008 zijn we nog een keertje geweest ... Dan voor 2 dagen.
Sindsdien zijn we er niet meer geraakt .
Je kent dat .. huisje tuintje, boompje, beestje, en ja idd ook ne kleine
Onze zoon is nu bijna 6, en we denken eraan om in het voorjaar 2018 terug naar Disneyland te trekken ...
Groetjes, Annelies
Laatst gewijzigd door 1 op Anneliess, in totaal 7 keer gewijzigd.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Welkom nieuwe leden.
Wat leuk Anneliess, geniet vast van het plannen maken.
Wat leuk Anneliess, geniet vast van het plannen maken.
Goedemorgen!
Even voorstellen dus
. Ik ben Patricia en ben 34 jaar en al zo lang ik me kan herinneren Disney fan.
Ik woon samen met mijn vrouw en onze 3 kinderen (7, 4 en 9 maanden) in Blaricum.
Aankomend weekend ben ik 1 van de gelukkige die mag meedoen aan de runs in het park. En de kids doen natuurlijk mee aan de kidsrun. Voor mij zeker een bucketlist ding om een disney run te doen.
Gaan er nog meer naar Parijs voor de 10k en de halve marathon?
Groeten,
Patricia
ps.
Ik ben stiekem ook nog op zoek naar startbewijzen voor de 5k, heb te lang getwijfeld of we die ook gingen doen. Weet iemand of die nog ergens aangeboden worden?
Even voorstellen dus
Ik woon samen met mijn vrouw en onze 3 kinderen (7, 4 en 9 maanden) in Blaricum.
Aankomend weekend ben ik 1 van de gelukkige die mag meedoen aan de runs in het park. En de kids doen natuurlijk mee aan de kidsrun. Voor mij zeker een bucketlist ding om een disney run te doen.
Gaan er nog meer naar Parijs voor de 10k en de halve marathon?
Groeten,
Patricia
ps.
Ik ben stiekem ook nog op zoek naar startbewijzen voor de 5k, heb te lang getwijfeld of we die ook gingen doen. Weet iemand of die nog ergens aangeboden worden?