Algemeen Vragen Topic
Zeker de moeite om foto's te nemen, als het park bijna leeg is. Neem daar echt de tijd voor als je die hebt! Wij hebben zo ooit eens foto's kunnen nemen van een leeg Studio's Park omdat we toen lang waren blijven zitten in het restaurant "Bistrot Chez Rémy" wij werden dan persoonlijk door een CM naar de uitgang geleid, maar mocht wel rustig nog foto's nemen, geweldige ervaring.Vuurvliegje schreefCOLONNog een vraag
Zijn er tijdens Illuminations ook rustige plekken om te staan/zitten? We hoeven niet per sé de (hele) show te zien. We willen namelijk proberen foto's te maken van het kasteel in het donker na de show (als iedereen naar de uitgang wandelt).
Hoe zit het eigenlijk met de toegankelijkheid van de rest van het park rond sluitingstijd? Ik had al begrepen dat Fantasyland vroeger sluit (ivm de show), maar kun je door de rest van het park nog een beetje wandelen (zeg maar, rustig richting Main Street wandelen)?
Alvast bedankt!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Vuurvliegje
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11
Ja, lijkt me een super ervaring. Ik was er zelf niet opgekomen, maar ik zag het in een YouTube video van Sarah Louise Porter, in haar video over tips voor Disneyland Parijs. Blijkbaar is iedereen zo druk met naar de uitgang lopen, dat je na vijf minuten in je uppie rustig de prachtigste foto's kan schieten. Ik ben heel benieuwd of het ons ook gaat lukken, het statiefje gaat in de rugzak! (Niet dat we een heel professioneel fototoestel hebben
, maar we gaan het proberen!)
Statiefje gaan ze er wss uithalen bij de bagage controle, maar je kan proberen! Die van ons is ook een heel klein compact en hebben ze er ook uitgehaald. Maar die foto's worden wss wel goed! Veel succes.Vuurvliegje schreefCOLONJa, lijkt me een super ervaring. Ik was er zelf niet opgekomen, maar ik zag het in een YouTube video van Sarah Louise Porter, in haar video over tips voor Disneyland Parijs. Blijkbaar is iedereen zo druk met naar de uitgang lopen, dat je na vijf minuten in je uppie rustig de prachtigste foto's kan schieten. Ik ben heel benieuwd of het ons ook gaat lukken, het statiefje gaat in de rugzak! (Niet dat we een heel professioneel fototoestel hebben, maar we gaan het proberen!)
Vreemd dat ze een klein statiefje eruit halen terwijl je wel nog steeds selfie sticks ziet.... en daarover ecpliciet de borden aan de ingang hangen dat die in het park verboden zijn....
Ik wist nieteens dat een klein statiefje niet mee naar binnen mocht...

Lars1978 schreefCOLONVreemd dat ze een klein statiefje eruit halen terwijl je wel nog steeds selfie sticks ziet.... en daarover ecpliciet de borden aan de ingang hangen dat die in het park verboden zijn....
Tja, wij wisten dat ook niet, maar toch aan de controle zeiden ze dat we het niet mochten binnen nemen omdat je het als wapen zou kunnen gebruiken. Dat van ons is trouwens eerder een hele kleine driepoot voor op tafel te zetten ofzo, kan je zelfs nog geen statief noemen, maar toch. Ik heb een aantal weken geleden ook nog mensen met een selfie stick gezien, hoe die dat binnenkrijgen, geen idee. Mss had onze security agent gewoon een slechte dag?
Als je eruit bent, weet ik ook graag, hoe het nu echt zit?Lars1978 schreefCOLONHmmmm...... ik wil de mijne de volgende keer ook gaan meenemen.... maar ik zal me dan nu toch eerst even gaan verdiepen in het parkreglement
Veel leesplezier.
Ik heb DLP de vraag gelijk maar gesteld op Twitter.... ik kon het zo gauw niet vinden op de officiële site. Een niet-officiële site meldt overigens niets over tripods in de lijst met niet-toegestane spullen... ik houd je op de hoogte

- Vuurvliegje
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11
Wut?! Mag je geen statiefje meenemen vanwege het potentiele gebruik als wapen? *flabbergasted* Da's nieuw voor mij. Het is een ieniemienie ding van een paar centimeter, toch wel een 'must' voor avondfotografie... 
Ik wacht ook het antwoord op je tweet af!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Disneyland Paris heeft veel regels die niet echt algemeen bekend zijn ...
Wie wil kan ze op de onderste url altijd even na lezen
https://brochure.disneylandparis.com/in ... les_NL.pdf
Wie wil kan ze op de onderste url altijd even na lezen
https://brochure.disneylandparis.com/in ... les_NL.pdf
Tja er staat dus letterlijk in: - Zaken die naar onze mening schadelijk, storend of ongepast zijn.Vuurvliegje schreefCOLONWut?! Mag je geen statiefje meenemen vanwege het potentiele gebruik als wapen? *flabbergasted* Da's nieuw voor mij. Het is een ieniemienie ding van een paar centimeter, toch wel een 'must' voor avondfotografie...
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
De security beslist gewoon of het mag of niet...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)