Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In Disneyland Paris verschijnen ook de helden van COCO voor Halloween !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : Dlrpfans
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Hallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Leuk of niet ... Maar de Main Street spoken staan dit jaar aan de Phantom Manor !!!

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!
ai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Tuto Make-Up Skeletoons Party - Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nog meer Coco versieringen die Fuento Del Oro helemaal opfrissen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron cafe mickey
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

Mama van prinsesjes schreefCOLON
DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!
ai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?
Neen, helaas niet :( ben helemaal niet zo creatief en aangezien het een moeilijke haarstijl is en de pruik zo groot en lang moet zijn zie ik dit niet echt zitten :(

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Malafide heeft met haar magie weer braamstruiken rond het kasteel getoverd

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

DisneyLover schreefCOLON
Neen, helaas niet :( ben helemaal niet zo creatief en aangezien het een moeilijke haarstijl is en de pruik zo groot en lang moet zijn zie ik dit niet echt zitten :(
Hmmm :( dat is jammer. Aliexpress?
Gebruikers-avatar
praime
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2015, 19:59

DisneyLover schreefCOLON
als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechten
You were my new dream.
And you were mine.
https://www.facebook.com/Praime.cosplay
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Nog meer COCO in Frontierland !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechten
Heb op Aliexpress al eens gekeken en deze zien er niet al te best uit :( Heel erg bedankt maar ga nog wat verder zoeken! ;)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

DisneyLover schreefCOLON
Heb op Aliexpress al eens gekeken en deze zien er niet al te best uit :( Heel erg bedankt maar ga nog wat verder zoeken! ;)
Succes, als ik wat tegenkom geef ik wel een gil.
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

DisneyLover schreefCOLON
Succes, als ik wat tegenkom geef ik wel een gil.
Heel erg bedankt!! :thumbs:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ben jij klaar voor een magische Halloween in Disneyland Paris ?
Ontdek hier al de hoogtepunten !!!

NIEUW! Mickey’s Halloween Tricycle Gang

Afbeelding

Tijdens een feestje op Main Street USA .
Fietsen Mickey en zijn vrienden vrolijk voorbij in hun vrolijkste Halloween kostuum .
Maar pas op !! want tijdens een Halloween naast zijn Captain Hook en andere enge Disney Villains nooit ver weg .

Ontmoet de Disney Villains !!!

Afbeelding

Ben jij klaar voor een angstaanjagende ontmoeting met Maleficent op de Castle Courtyard ?
Een afspraakje met de Evil Queen ? Of een degengevecht met Captain Hook ?
Dan zit je deze Halloween goed in Disneyland Paris . Want echt voor iedereen is er wat te beleven !!!

Frontierland wordt een Halloween land !!!

Afbeelding

Op iedere hoek in Fontierland sta je oog in oog met angstaanjagende pompoermensen , Spoken of Skeletten .
En je kan er ook terecht voor een meet en greet met enkele griezeleuke ontmoetingen .

NIEUW! Goofy’s Skeleton Street Party

Afbeelding

Ben jij klaar voor een feestje ? Goofy alleszins wel !!
En voor dit feestje brengt hij José en Panchito uit the three caballeros mee naar Frontierland .

NIEUW! Treat Your Feet to Some Toe-Tapping Mariachi Music

Afbeelding

Voor Fuente del Oro kan je genieten van een echte Mariachi band die wel rechtstreeks uit Coco lijkt te komen .

Wil je graag een verblijf boeken? Bekijk dan snel de aanbiedingen klik hier!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar