bron : Dlrpfans

ai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!

Neen, helaas nietMama van prinsesjes schreefCOLONai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!

HmmmDisneyLover schreefCOLONNeen, helaas nietMama van prinsesjes schreefCOLONai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!ben helemaal niet zo creatief en aangezien het een moeilijke haarstijl is en de pruik zo groot en lang moet zijn zie ik dit niet echt zitten
als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechtenDisneyLover schreefCOLONNeen, helaas nietMama van prinsesjes schreefCOLONai, dat is een behoorlijk bedag zeg. Helaas kan ik je niet helpen. is zelf maken geen optie?DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar de halloween soiree als Flynn en Rapunzel. Nu vroeg ik me af of er iemand op het forum een Rapunzelpruik verkoopt of een goede plaats weet om er eentje te kopen? Heb al veel rondgekeken op Etsy maar hier zijn ze makkelijk over de €200. Alvast bedankt!ben helemaal niet zo creatief en aangezien het een moeilijke haarstijl is en de pruik zo groot en lang moet zijn zie ik dit niet echt zitten

Heb op Aliexpress al eens gekeken en deze zien er niet al te best uitMama van prinsesjes schreefCOLON
als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechten

Succes, als ik wat tegenkom geef ik wel een gil.DisneyLover schreefCOLONHeb op Aliexpress al eens gekeken en deze zien er niet al te best uitMama van prinsesjes schreefCOLON
als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechtenHeel erg bedankt maar ga nog wat verder zoeken!

Heel erg bedankt!!Mama van prinsesjes schreefCOLONSucces, als ik wat tegenkom geef ik wel een gil.DisneyLover schreefCOLONHeb op Aliexpress al eens gekeken en deze zien er niet al te best uitMama van prinsesjes schreefCOLON
als je wilt kan ik op ebay een link opzoeken de pruik heeft dan lleen niet de juiste dikte en je zal hem zelf moeten vlechtenHeel erg bedankt maar ga nog wat verder zoeken!