runDisney 2017 Disneyland Parijs
bij mij staan er nu zo'n 40 foto's op van mijn challenge bib en nog enkele anderen van mijn 5k bib en die van mijn vrouw (overigens géén énkele uit het park zelf van de attracties...). maar op allen staat een disney watermerk, ook als ik ze download. er staat dat het watermerk er af gaat zodra je de foto's koopt.... maar ja... met de photopass run+park hebben we toch het download recht gekocht...
krijgen jullie ook de watermerken nog? hopelijk komt dat na 2 (of 4...) oktober goed.
(de huidige downloads incl watermerk zijn trouwens ook slechts 800x1200 pixels....)
krijgen jullie ook de watermerken nog? hopelijk komt dat na 2 (of 4...) oktober goed.
(de huidige downloads incl watermerk zijn trouwens ook slechts 800x1200 pixels....)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Ik mis ook nog steeds een aantal foto's. Zoals die met Esmeralda en Clopin al zag ik wel dat ze al wat andere foto's al bij hebben geplaatst die ik gister ook miste maar heb ook foto's van vreemden erop staan. Ik denk dat het allemaal nog geupload moet worden en hersteld. Zodat ze vanaf woensdag zonder watermerk gedownload kunnen worden. In ieder geval ik ga aan de bel trekken woensdag als de watermerken er nog op staan en nog steeds de foto's mis.
-
Disneyrunner
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 13 Sep 2017, 18:36
Op al mijn foto's staat ook een watermerk en de foto's van de attracties staan er niet bij. Er staat bij mij dat het watermerk eraf gaat als ik foto's bestel maar dat lijkt mij dan dubbel betalen.
Ik kreeg een mailtje dat er technische problemen waren en dat het sinds 1 October weer mogelijk was om photopass te activeren.
Maar mijn account heeft nog steeds maar 1 bib en "maximum number bibs reached"
Ik wachten maar even af wat er gebeurt als de foto's ook te downloaden zijn. Misschien komen de andere nummers dan spontaan naar voren
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Maar mijn account heeft nog steeds maar 1 bib en "maximum number bibs reached"
Ik wachten maar even af wat er gebeurt als de foto's ook te downloaden zijn. Misschien komen de andere nummers dan spontaan naar voren
-
DonaldD-fan
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03
Heeft er iemand een idee hoe je nu eigenlijk je foto's kan bestellen? Ik kan ze (nog steeds niet allemaal) zien, maar ik zie nergens een mogelijkheid om ze te downloaden of aan te kopen. Wel de melding dat het watermerk slechts tijdelijk is en dat als ik een Phopass+ heb mijn winkelkarretje gratis zal zijn. Mooi natuurlijk...mocht er überhaupt ergens een winkelkarretje te zien zijn 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

inmiddels staat er deze melding:
Most photos are available !
If you don't see yours, please come back, they will be there soon ! Orders and downloads for all of the event photos will be available from Wednesday 4th October 2017.
bij mij staan er inmiddels zo'n 60 foto's op mijn bibbidibobbidiboo bib nummer (met watermerk) waarvan enkele nog met "coming soon". ze zijn er dus nog druk mee bezig!
(ook enkele attractiefoto's zijn inmiddels toegevoegd)
wellicht dat later vandaag (het is nu immers 4oktober) wel een shopping cart of zo zichtbaar gaat worden.. even afwachten maar weer...
If you don't see yours, please come back, they will be there soon ! Orders and downloads for all of the event photos will be available from Wednesday 4th October 2017.
bij mij staan er inmiddels zo'n 60 foto's op mijn bibbidibobbidiboo bib nummer (met watermerk) waarvan enkele nog met "coming soon". ze zijn er dus nog druk mee bezig!
wellicht dat later vandaag (het is nu immers 4oktober) wel een shopping cart of zo zichtbaar gaat worden.. even afwachten maar weer...
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Ik zie ook nog geen winkelmandje. Kan de foto's wel selecteren, maar dan niet bestellen. Wel de melding dat het gratis is met photopass.pinocchio schreefCOLONinmiddels staat er deze melding:
Vanmiddag nog maar eens proberen
- MarjoleinART
- Member

- BerichtenCOLON 49
- GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06
Misschien dat ik hier even wat vragen kan stellen, wil volgend jaar weer meedoen (2016 deed ik mee aan de 5, dit jaar niet ivm zwangerschap). Het spookt de laatste dagen enorm in mijn hoofd dat ik zooo graag de halve wil lopen. Nu heb ik tot ik zwanger was tot de 5k getraind om deze ook te lopen in Disney 2016. Ik denk dat ik dat niveau wel snel weer op pan pakken en door ga trainen naar de 10 en dan misschien verder ... Heb er toch een laar vragen over ...
De pace is minimaal 6km/u toch? Je hebt maximaal 3,5 uur? (Gerekend vanaf de eerste groep, of wanneer de laatste is gestart?) Maar aangezien ze ook wil stoppen is trainen rond de 7,5 prima?? Hoe hebben jullie het trainen aangepakt? Ook echt al een halve gelopen? Of getraind tot 18 oid?
Ik wil graag wat meer vooraan starten, dan moet je een tijd doorgeven? Dat is dan geschat? Wat kun je nog meer doen om verder vooraan te kunnen starten?
Kregen jullie makkelijk een doktersverklaring? Kan een fysio dat ook afgeven/ondertekenen?
Heeft iedereen hem hier uitgelopen?
Kun je én de challenge 5-10-21 doen én de 10-21? Dus 2 extra medailles?
Heeft iemand dat gedaan? Is dat te doen? Zaterdag de 10 en zondag de 21?? Genoeg tijd om te herstellen? Wat heb je de zaterdag nog gedaan? Het park nog in om terug naar je kamer om te rusten?
Was er dit jaar meer entertainment tov 2016? Dan bedoel ik meer voor de wachters? Kan mer herrinneren dat mijn man met de kinderen niet veel kon doen, alles was dicht. Hij zit er daarom erg tegenop om weer zo lang te moeten wachten met 2 kindjes. Ik zag iets van polsbandjes?
Het liefste willen we na de halve vertrekken (iig niet nog een overnachting) hoe hebben jullie dat met uitchecken gedaan?
Wat een vragen! Maar ik denk dat jullie overal wel antwoord op hebben! Bedankt!!
Groetjes Marjolein
De pace is minimaal 6km/u toch? Je hebt maximaal 3,5 uur? (Gerekend vanaf de eerste groep, of wanneer de laatste is gestart?) Maar aangezien ze ook wil stoppen is trainen rond de 7,5 prima?? Hoe hebben jullie het trainen aangepakt? Ook echt al een halve gelopen? Of getraind tot 18 oid?
Ik wil graag wat meer vooraan starten, dan moet je een tijd doorgeven? Dat is dan geschat? Wat kun je nog meer doen om verder vooraan te kunnen starten?
Kregen jullie makkelijk een doktersverklaring? Kan een fysio dat ook afgeven/ondertekenen?
Heeft iedereen hem hier uitgelopen?
Kun je én de challenge 5-10-21 doen én de 10-21? Dus 2 extra medailles?
Heeft iemand dat gedaan? Is dat te doen? Zaterdag de 10 en zondag de 21?? Genoeg tijd om te herstellen? Wat heb je de zaterdag nog gedaan? Het park nog in om terug naar je kamer om te rusten?
Was er dit jaar meer entertainment tov 2016? Dan bedoel ik meer voor de wachters? Kan mer herrinneren dat mijn man met de kinderen niet veel kon doen, alles was dicht. Hij zit er daarom erg tegenop om weer zo lang te moeten wachten met 2 kindjes. Ik zag iets van polsbandjes?
Het liefste willen we na de halve vertrekken (iig niet nog een overnachting) hoe hebben jullie dat met uitchecken gedaan?
Wat een vragen! Maar ik denk dat jullie overal wel antwoord op hebben! Bedankt!!
Groetjes Marjolein
aloft schreefCOLONIk zie ook nog geen winkelmandje. Kan de foto's wel selecteren, maar dan niet bestellen. Wel de melding dat het gratis is met photopass.pinocchio schreefCOLONinmiddels staat er deze melding:
Vanmiddag nog maar eens proberen
Net weer gecheckt maar nog steeds geen winkelkarretje....
Ik heb inmiddels wel het winkelmandje, maar moet.toch 60 EUR afrekenen om de foto's te mogen downloaden. Dat lijkt me niet te kloppen.
Ik heb helemaal doorgeklikt totdat om mijn creditcard gegevens gevraagd werd.
Iemand anders hetzelfde?
Ik heb helemaal doorgeklikt totdat om mijn creditcard gegevens gevraagd werd.
Iemand anders hetzelfde?
nee, bij mij ging dat gedeelte wel goed, hoefde niets af te rekenen en ik zag gelijk op de mail de link om ze te downloaden. Alleen is hij daar al een half uur mee bezig en nog steeds niets gedownload. Zal ook wel weer even duren eer dat werkt neem Ik aan.
-
DonaldD-fan
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03
bij mij reeds een ganse dag...link werkt niet...heb dus opnieuw bestelling geplaatst, nieuwe link, zelfde probleem. De bestellingen blijven 'pending' staan. Nog maar wat wachten vrees ik tot de preparing download weggaat...Kyrtje schreefCOLONnee, bij mij ging dat gedeelte wel goed, hoefde niets af te rekenen en ik zag gelijk op de mail de link om ze te downloaden. Alleen is hij daar al een half uur mee bezig en nog steeds niets gedownload. Zal ook wel weer even duren eer dat werkt neem Ik aan.