Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Karinliam schreefCOLONSuper jammer, maar het lukte mij onverhoopt niet om erbij te zijn. We zijn wat eerder naar huis gegaan dan gepland wegens verplichtingen van mijn man dus om 12 uur zaten we al op de snelweg....:-(
Dat is jammer, inderdaad. Maar wie weet, een volgende keer wellicht.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Anneliess
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2017, 10:28

Wat een leuke foto !
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Idd wat een prachtige foto op een mooie dag :)
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Heeft iemand van jullie toevallig de Princess Waltz van donderdag 17.00 gefilmd??
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Zijn er vandaag nog mensen die naar de heropening van de Movie Magicstore gaan in Dordrecht (en evt. ook naar de High tea?)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Wie gaat er naar de Disney verzamellaarsbeurs in Helmond op zondag 3 juni?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Disney Collections schreefCOLONWie gaat er naar de Disney verzamellaarsbeurs in Helmond op zondag 3 juni?
Dat staat wel op onze agenda.
Ik ben benieuwd wie nog meer.... Al denk ik dat vele forumgenoten bij de Fandaze avond zullen zijn de avond vooraf....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Lars1978 schreefCOLONDat staat wel op onze agenda.
Ik ben benieuwd wie nog meer.... Al denk ik dat vele forumgenoten bij de Fandaze avond zullen zijn de avond vooraf....
Ah, da's leuk. Ik ga, zoals de planning er nu naar uitziet, ook! Helmond is voor mij zo'n eind uit de buurt, dus meestal bewaar ik het winkel-bezoekje voor als de beurs er ook gelijk is.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik wilde gaan maar ben in Disney haha
Afbeelding
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

Hallo iedereen, zou hier ook nog eens een oproepje willen doen :)

Ik ben Kristof, 36j en woon in Oost-Vlaanderen, het is nu al zo een 3 jaar geleden dat ik nog in Disney geweest ben, vooral door gebrek aan reisgenoten, vind alleen gaan niet zo leuk. Wat attracties of show's alleen doen is niets, maar alleen gaan eten of iets drinken, en de avond doorbrengen zo alleen vind ik niet aangenaam.
daarom hier een oproepje :)
ik zoek daarom niet meteen iemand die de hele reis meedoet en hotel deelt en dergelijke, al kan dat ook natuurlijk :)
maar zou al blij zijn als ik in het park eens zou kunnen afspreken met mensen die er dan zijn en samen wat tijd doorbrengen, wat gaan eten, de avond doorbrengen, vooral wanneer het park vroeg dicht is :)
ik heb nog geen vaste datums gepland, zit wel te denken aan september, eventueel eens in halloweenperiode, en ook kerstperiode :)
zijn er hier mensen die wanneer ze in het park zijn het zouden zien zitten om af te spreken met een andere Disney liefhebber en samen wat de magie te delen?
of mensen die met hetzelfde zitten en ook een Disney maatje zoeken :)
groetjes,
Kristof
Gebruikers-avatar
Imagineer1984
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2016, 23:58

Beste allen !

Zeer last minute maar ik zie het absoluut nog zitten om dit weekend 21 en 22 + maandag 23 juli naar Disneyland Parijs te gaan. Lang getwijfeld maar zou dan asap boeken. Hotel zou hetzij Cheyenne (847,46 euro voor 2 pp) of Santa Fé (805,46 euro voor 2 pp) of Villages Nature Paris (619,42 euro voor 2 pp) worden. Met 2 personen + toegangspassen. Santé Fé geniet voorlopig de voorkeur, maar die 21€ extra voor Cheyenne zal het nu ook niet maken :)

Ben M, 33, 1m72, schoenmaat 41 LOL, welgemanierd en ken m'n wereld (3 diploma's), heb al wel zo'n 7 of 8(?) jaar geen voet meer gezet in het park vrees ik wegens aganda... maar dat moet eens veranderen. Door quasi geen mogelijkheid om nog verlof te plannen (ik start een nieuwe job op 1 augustus, laatste dag op huidig werk 31 juli) zie ik dit als énige uitweg om even er tussen uit te knijpen. Heb eigen vervoer en vertrek vanuit België (provincie Antwerpen) maar kan carpooling aanbieden.

Wie ik zoek? Impulsieve Disney fanaat (M/V) tussen de 20 en 35 zeg maar
Wie o wie? Niet twijfelen, gaan :) Graag direct mailen naar nicosegers [at] telenet.be

Let's go!!!! Kan al niet wachten om een lekkernij van Casey's Corner of de popcorn of dergelijke te versmaden en de attracties etc etc.
Groetjes
Gebruikers-avatar
Julie11
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 00:39

Hoi allemaal! Ik ben Juliette, 24 jaar en docent geschiedenis.

Ik ben dol op Disney en heb sinds afgelopen februari een abonnement. Ik wil graag wat vaker naar DLP gaan, maar liever niet iedere keer alleen. Is er misschien iemand die het leuk vind om mee te gaan? Ik ga in oktober 10,11 en 12. En ben van plan om ook in november of december te gaan.

Ik ben echt een Disney gek en vind het heerlijk om alle show te zien en zoveel mogelijk attracties te doen. Ik houd niet van over de kop gaan of the tower of terror. Mijn favo disney films zijn Beauty and the Beast, the Lion King en Mary Poppins.

Ik heb vorig jaar 5 maanden in Walt Disney Studios gewerkt. Dit was echt super!

Naast Disney ben ik fan van Lord of the rings en ga ik veel naar comic cons. Alleen meestal niet verkleed.

Laat maar weten als je mee wilt of je nog meer wilt weten
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Mochten er mensen zijn van hier, ik ook bijna :) als je iemand ziet in een oranje rokje met fluoriserende vleermuizen erop ben ik het ;) kom gerust gedag zeggen!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

belle1608 schreefCOLONMochten er mensen zijn van hier, ik ook bijna :) als je iemand ziet in een oranje rokje met fluoriserende vleermuizen erop ben ik het ;) kom gerust gedag zeggen!
Wij zijn in de studio's op dit moment

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Wij zitten 17-23 november een week in villages nature. zullen vaak genoeg de parken ingaan met onze infinity passen dus aarzel niet om even gedag te komen zeggen. Ik ben zelf een kleine blondine van 1m60, mijn vriend is een pak groter tegen de 1m95 aan met bruin haar zodus wij vallen best wel op als we zo naast elkaar lopen, zo'n mini en maxi model. ;)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar