Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In Hotel Cheyenne vindt je deze vier verschillende stopcontacten terug waarvan één met twee USB poorten !!!

Afbeelding

bron : Annelies Thuwis
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONIn Hotel Cheyenne vindt je deze vier verschillende stopcontacten terug waarvan één met twee USB poorten !!!

Afbeelding

Yep heel handig, in SQ lodge zijn er echt veel te weinig stopcontacten voor 4 personen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Prins Adam schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONIn Hotel Cheyenne vindt je deze vier verschillende stopcontacten terug waarvan één met twee USB poorten !!!

Afbeelding

Yep heel handig, in SQ lodge zijn er echt veel te weinig stopcontacten voor 4 personen
Goed om te weten dat van SQL. We gaan een grote verlengsnoer meenemen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Fijne service :sorc:
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Afbeelding

Bedankt om het te posten Bert :) Er zijn trouwens natuurlijk wel meerdere stopcontacten doorheen de kamer en 1 in de badkamer maar dat zijn dan de gewone(die met het 'pinnetje', die je helemaal links als eerste op de foto ziet)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Prins Adam schreefCOLON

Afbeelding

idd handig na een dagje Disney moet je opladen he
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Is het ontbijt eigenlijk nog veranderd, sinds dat je er een toeslag voor moet betalen?

Het Cheyenne ontbijtaanbod was voorheen hetzelfde als Sequoia Lodge toch?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Jess schreefCOLONIs het ontbijt eigenlijk nog veranderd, sinds dat je er een toeslag voor moet betalen?

Het Cheyenne ontbijtaanbod was voorheen hetzelfde als Sequoia Lodge toch?
Dat zou ik eigenlijk ook graag eens weten of er iets aan het ontbijt veranderd is sinds je ervoor moet betalen.
In oktober aanstaande vertrek ik namelijk naar DLP voor een 4 daagse trip.
Dacht wel dat er verschil zat in het ontbijt tussen Sequoia Lodge en Cheyenne of ben ik daar mis in ?
Dank voor eventuele informatie.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Er was altijd verschil tussen ontbijt cheyenne en sq lodge... en nu krijg je bij sq lodge ook warme gerechten zoals eieren.
Dit is niet zo bij cheyenne, dat sinds de verandering ook wel een beetje meer keuze heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Prins Adam schreefCOLONEr was altijd verschil tussen ontbijt cheyenne en sq lodge... en nu krijg je bij sq lodge ook warme gerechten zoals eieren.
Dit is niet zo bij cheyenne, dat sinds de verandering ook wel een beetje meer keuze heeft.

Ik zal wel zien wat het wordt als ik volgende week ginder ben.
Trouwens heb ik het ontbijt in "Hotel Cheyenne" nooit niet slecht gevonden , wat uitgebreider kan natuurlijk altijd.

Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat de mensen van "Hotel Cheyenne" ook moeten gaan ontbijten in "Hotel New York" natuurlijk wel in een andere ruimte omdat men de eetzaal in "Hotel Cheyenne" aan het restaureren is.
Is dit nog altijd zo of niet , dank voor eventuele informatie.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

marc schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONEr was altijd verschil tussen ontbijt cheyenne en sq lodge... en nu krijg je bij sq lodge ook warme gerechten zoals eieren.

Trouwens heb ik het ontbijt in "Hotel Cheyenne" nooit niet slecht gevonden , wat uitgebreider kan natuurlijk altijd.

Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat de mensen van "Hotel Cheyenne" ook moeten gaan ontbijten in "Hotel New York" natuurlijk wel in een andere ruimte omdat men de eetzaal in "Hotel Cheyenne" aan het restaureren is.
Laatste keer dat wij er waren was dit nog steeds zo

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Prins Adam schreefCOLON
marc schreefCOLON

Laatste keer dat wij er waren was dit nog steeds zo
Dank je voor deze informatie , dan zal ik het zondag aanstaande wel zien :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

In augustus was het nog zo dat een deel van de gasten naar hotel New York werd gestuurd maar een deel kon toch ter plekke in een tent geloof ik die aan de bar gemaakt was buiten. Wij hebben er alleszins geen gebruik van gemaakt.
Persoonlijk vind ik het ontbijt in Cheyenne het geld niet waard, maar da's ieder zijn ding! Wij zijn gewoon lekker iedere ochtend naar Starbucks gegaan. Het was daar proper, rustig, goedkoper dan in de Village en je krijgt nog es jaarpaskorting en die cinnamon roll is to die for! :thumbs: :yes: Voor ons was dat prima zo, maar ik mis het Newport Bay ontbijt soms toch wel :p
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Liez schreefCOLONIn augustus was het nog zo dat een deel van de gasten naar hotel New York werd gestuurd maar een deel kon toch ter plekke in een tent geloof ik die aan de bar gemaakt was buiten. Wij hebben er alleszins geen gebruik van gemaakt.
Persoonlijk vind ik het ontbijt in Cheyenne het geld niet waard, maar da's ieder zijn ding! Wij zijn gewoon lekker iedere ochtend naar Starbucks gegaan. Het was daar proper, rustig, goedkoper dan in de Village en je krijgt nog es jaarpaskorting en die cinnamon roll is to die for! :thumbs: :yes: Voor ons was dat prima zo, maar ik mis het Newport Bay ontbijt soms toch wel :p
dat klopt, dat is inderdaad ieders eigen mening.
Voor mij voldoet het wel, en is het meer dan voldoende.
maar goed dat we niet allen dezelfde mening hebben
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2017, 15:33

Kan iemand mij vertellen hoelang de loopafstand ongeveer is tussen hotel cheyenne en santa fe, dit ivm eventueel ontbijt daar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar