Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Ik ga eens uitzoeken of dit kan, want dat klinkt dan inderdaad als de oplossing waarbij je maximaal profiteert.Minnie1979 schreef:Ik denk dat je gewoon best eerst je 6 maand gratis verlening neemt en daarna jaarkaart verlengt voor 16 maand voor de prijs van 12 maand.Annet schreef:Dus technisch gezien krijg je met je peterschap maar 2 maanden cadeau? Want die 4 krijg je dus sowieso al wanneer je verlengt. Dat was de moeite.
Dat klopt, maar daar bestaat bij de cast members ook wel veel verwarring over.Edwin schreef:Als je privilege tickets koopt mogen ze wel mee tijdens de emh. Ook mogen ze gebruik maken van de VIP toegang.Ona1991 schreef:weekje of 2 terug nog via facebook aan disneyland paris zelf gevraagd. Ze mogen met de vriendentickets NIET vroeger binnen tenzij je een disney hotel easy pass kan voorleggen en dus in een disney verblijft.Stitch87 schreef:Nog een vraagje die er niet tss staat. Met de vriendentickets/bring- a-friend, hebben ze dan ook recht op emh of moeten ze wachten tot 10u om binnen te gaan? Heb het al eens voorbij zien komen maar nog nooit zelf nodig gehad dus niet echt gelet op het antwoord.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Edwin schreef:Als je privilege tickets koopt mogen ze wel mee tijdens de emh. Ook mogen ze gebruik maken van de VIP toegang.Ona1991 schreef:weekje of 2 terug nog via facebook aan disneyland paris zelf gevraagd. Ze mogen met de vriendentickets NIET vroeger binnen tenzij je een disney hotel easy pass kan voorleggen en dus in een disney verblijft.Stitch87 schreef:Nog een vraagje die er niet tss staat. Met de vriendentickets/bring- a-friend, hebben ze dan ook recht op emh of moeten ze wachten tot 10u om binnen te gaan? Heb het al eens voorbij zien komen maar nog nooit zelf nodig gehad dus niet echt gelet op het antwoord.
Ik heb zowel op facebook als twitter het antwoord gekregen dat de privilege tickets géén magic hours hebben.
Ze mogen wel door de VIP ingang, maar niet tijdens magic hours

Dat bedoel ik dus met verwarring. Tijdje geleden stond ik er met mijn broertje en een vriendin. Aan de kassa er nog om gevraagd en daar zeide ze: "Geen enkel probleem." Aan het poortje was er wel een probleem, maar toen ik vermeldde dat het aan de kassa gezegd was, was het opeens geen probleem meer. Ik vermoed dat we even geluk gehad hebben...MissMetal schreef:Ik heb zowel op facebook als twitter het antwoord gekregen dat de privilege tickets géén magic hours hebben.
Ze mogen wel door de VIP ingang, maar niet tijdens magic hours

- Prins Adam
- Beheerder

Staat gewoon op je formulier.... gespaard na eind maart 2017 krijg je 6 maand. Ervoor krijg je nog 12 maand.belle1608 schreef:En hoe zit dat dan met peterschap als je een 'oude' dream kaart hebt? Stempels zijn gehaald na maart. Mijn kaart verloopt 1 januari.
Hoeveel verlenging krijg ik dan nu? En dat is dan met de magic plus?
Je krijgt een Magic Plus als je nu dreampas hebt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Nou, nee dus. Zoals ik al zei heb ik het via de FB pagina van DLP zelf rechtstreeks gevraagd en neen, ze mogen niet binnen, tenzij ze een hotel easy pas kunnen voorleggen en dus in een disney hotel verblijven. Anders wachten tot 10u. Is overigens ook dezelfde uitleg die ik kreeg bij BPA toen ik in juni mijn infinity pas ging halen.Edwin schreef:Als je privilege tickets koopt mogen ze wel mee tijdens de emh. Ook mogen ze gebruik maken van de VIP toegang.Ona1991 schreef:weekje of 2 terug nog via facebook aan disneyland paris zelf gevraagd. Ze mogen met de vriendentickets NIET vroeger binnen tenzij je een disney hotel easy pass kan voorleggen en dus in een disney verblijft.Stitch87 schreef:Nog een vraagje die er niet tss staat. Met de vriendentickets/bring- a-friend, hebben ze dan ook recht op emh of moeten ze wachten tot 10u om binnen te gaan? Heb het al eens voorbij zien komen maar nog nooit zelf nodig gehad dus niet echt gelet op het antwoord.

- Prins Adam
- Beheerder

Denk dat het echt afhangt van cm ter plekke...Edwin schreef:Ook ik heb het gevraagd bij bpa. En toen mocht het wel. Ook op DCP zijn er meerdere die dit bevestigenen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

-
disneyfan29
- Member

Ik heb een vraagje mijn jaarkaart verloopt op 5 februari en ik wil heb verlengen naar invinitie pas maar mijn vraag mag je na het verlengen van je pas gelijk mensen weer korting geven of moet je dan net al bij de eerste aanschaf een maand wachten.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
Ook bij verlenging moet je weer eerst een maand wachten alvorens je weer korting kunt geven, het is een nieuwe jaarpas ook al doe je een verlenging.disneyfan29 schreef:Ik heb een vraagje mijn jaarkaart verloopt op 5 februari en ik wil heb verlengen naar invinitie pas maar mijn vraag mag je na het verlengen van je pas gelijk mensen weer korting geven of moet je dan net al bij de eerste aanschaf een maand wachten.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
-
disneyfan29
- Member

Dat is. Jammer dan kan ik nooit iemand korting geven omdat ik meestal een keer ga maar wel voor een langere periode.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
We zijn net terug van een tripje Disney. Nu hebben we jaarkaarten gekocht en ik had bedacht dat we alle benodigde documenten bij ons hadden. Helaas, door een andere achternaam van de oudste dochter stond ik daar en moest bewijzen dat ik haar moeder was. Dit vergde heel wat overleg en uiteindelijk mocht ik als we terug zouden komen een document mailen om te bewijzen dat ik haar moeder ben. Bijzonder, er is me nog nooit gevraagd om te bewijzen dat ik de moeder ben van mijn kids.
Gelukkig liep dit goed af maar ik kan me zo voorstellen dat het niet altijd zo zal zijn. Dan sta je daar, krijg je geen jaarkaart. Heeft iemand hier al eens van gehoord?
Gelukkig liep dit goed af maar ik kan me zo voorstellen dat het niet altijd zo zal zijn. Dan sta je daar, krijg je geen jaarkaart. Heeft iemand hier al eens van gehoord?
- Prins Adam
- Beheerder

Het is zeker al gebeurt dat kinderen geen jaarkaart kregen omdat ze niet konden bewijzen dat de ouders toestemming gegeven hebben!Celia Mae schreef:We zijn net terug van een tripje Disney. Nu hebben we jaarkaarten gekocht en ik had bedacht dat we alle benodigde documenten bij ons hadden. Helaas, door een andere achternaam van de oudste dochter stond ik daar en moest bewijzen dat ik haar moeder was. Dit vergde heel wat overleg en uiteindelijk mocht ik als we terug zouden komen een document mailen om te bewijzen dat ik haar moeder ben. Bijzonder, er is me nog nooit gevraagd om te bewijzen dat ik de moeder ben van mijn kids.
Bron: http://www.disneylandparis.be/nl/jaarpa ... rpaspoort/Benodigde documenten
Om een definitief Jaarpaspoort te kunnen aanmaken, vragen wij je om een identiteitsbewijs. Voor minderjarigen die nog geen identiteitsbewijs hebben, accepteren we ook een trouwboekje of een verzekeringsbewijs. Bij minderjarige kinderen vragen wij om een ouderlijke toestemming en een kopie van het identiteitsbewijs van een ouder of wettelijke voogd. Als de achternaam van de ouder en die van het (de) minderjarige kind(eren) niet overeenkomen, vragen wij naar het trouwboekje.
Ouderlijke toestemming voor het aanvragen van een Jaarpaspoort
Als je kind zonder jou naar Disneyland Paris gaat en je wilt dat het tijdens zijn bezoek een abonnement op een Jaarpaspoort neemt, dan kan dat heel gemakkelijk, op twee manieren!
Is je kind ouder dan 12, dan kan het zelf een Jaarpaspoort aanvragen, mits het alle benodigde documenten voor het klaarmaken van zijn Jaarpaspoort bij zich heeft (zie hieronder).
Is je kind jonger dan 12, dan moet het verplicht vergezeld worden door een meerderjarige die de benodigde documenten kan verstrekken (zie hieronder).
Download https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... entale.pdf het formulier ouderlijke toestemming Jaarpaspoort.
Print het, vul het in en voeg alle benodigde documenten voor het aanvragen van een Jaarpaspoort erbij:
Het identiteitsbewijs van het kind
Een kopie (voor- en achterkant) van het identiteitsbewijs van de ouder of de wettelijke voogd.
Het identiteitsbewijs van de begeleider (als het kind jonger dan 12 is)
Ga naar het Jaarpaspoortenbureau in het Disneyland® Park, laat al deze documenten zien en klaar!